برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

دستگاه چمن زن GGP


مشخصات فنی چمن زن برقی GGP سری AL1 42 E


این دستگاه با الکتروموتور ۱۸۰۰W شرکت GGP-ALpina ایتالیا ،برای فضاهای سبز کمتر از ۱۰۰۰ متر مربع مناسب می باشد.از خصوصیات برجسته چمن زن برقی ۱۸۰۰ وات ،داشتن تعادل فوق العاده در زمین های شیب دار می باشد که دلیل این تعادل خوب هم چرخ های بلند آن است.یکی از مشکلات چمن زن ها مشخص نبودن پر شدگی سبد آن ها می باشد.که شرکت آلمینا در این محصول با نصب مانیتور سبد ،توانسته است که این مشکل را برطرف کند.ودیگر نیاز نیست که کاربر مدام سبد چمن را چک نماید و می تواند با خیالی آسوده تا پر شدن کامل سبد به کار خود به طور مداوم ادامه دهد وهنگامی که مانیتور هشدار داد اقدام به تخلیه سبد کند.

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع تیلر باغی با برند GGP ایتالیا می توانید با کارشناسان فروش ما در صنعت فا تماس بگیرید .


مشخصات فنی چمن برقی BL380 شرکت GGP-Alpina ایتالیا

جریان هوایی که در داخل دستگاه وجود دارد به افزایش عملکرد دستگاه کمک شایانی را می کند .تیغه جلویی به شکلی طراحی وساخته شده است که میزان بیشتری از هوا را به داخل دستگاه مکش کرده که ایم ویژگی موجب می شود جمن های برش خورده کاملاً جمع آوری گردد.برای کنترل بهتر و کاربری آسانتر چمن زن برای کاربر دسته دستگاه در زاویه های گوناگون قابل تنظیم است.چون این دستگاه دارای سیستم ترمز صفحه ای می باشد می توان به راحتی از این دستگاه در زمین های شیب دار استفاده نمود.

مشخصات فنی چمن زن تراکتوری GGP سری Estate 6122HW

این مدل چمن زن محصول شرکت STIGAh ایتالیا می باشد که ایده آل ترین نوع چمن زن تراکتوری برای فضاهای سبز با مساحت زیاد ،مانند زمین های فوتبال می باشد.این دستگاه توان خود را از موتور بریگس دو سیلندر آمریکایی به دست می آورد .از کلاچ الکترومغناطیسی به هدف درگیری بهتر تیغه ها استفاده می گردد.در این دستگاه یک کنسول برای قرار دادن وسایل کار مانند گوشی موبایل و سایر وسایل او تعبیه شده است.یکی از خصوصیات این دستگاه آگاه شدن راننده از پر شدن سبد با آلارم دادن است.

اطلاعات فنی چمن زن تراکتوری مدل XE966HDB

این دستگاه چمن زن ،جزء پرمصرف ترین دستگاه های جمن زن فضاهای سبز می باشد که برای باغ های تا ۱۵۰۰ متر مربع فوق العاده مناسب می باشد .مکانیزم انتقال توان هیدرواستاتیکی با موتور ۲۲۳ سی سی بریگس که کار با دستگاه را بسیار آسان می کند .واحد برش این دستگاه تک تیغه ای بوده و دارای عرض برش ۶۶ سانتی متری می باشد که دارای شش حالت برش از ۳ سانتی متر تا ۸ سانتی متر می باشد دارای چرخ به اندازه ۱۳-۱۵ اینچ می باشد و صندلی آن به شکل پیچی تنظیم می گردد.حجم سبد چمن دستگاه ۱۵۰ لیتر ودارای قابلیت حرکت با حداکثر سرعت ۶/۲ کیلومتر بر ساعت می باشد.

چمن زن جی جی پی ایتالیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۹
مهدی مقدم

تیلر , قیمت تیلر , انواع دستگاه تیلر , برندهای معروف فروش تیلر : در واقع نوعی تراکتور در ابعاد کوچکتر می باشد که تقریباً می توان گفت که همه قابلیت های تراکتور را در مقیاسی کوچکتر دارا می باشد.ودر عملیات کاشت ،داشت وبرداشت مورد استفاده قزرار می گیرد.

مشخصات فنی یک تیلر کشاورزی

در حقیقت باید بگوییم که تیلر نوعی تراکتور باغی می باشد ولی در ابعاد کوچکتر که تقریبا می توان گفت که دارای همه قابلیت های تراکتور در مقیاسی کوچکتر می باشد ودر عملیات کاشت ،داشت وبرداشت مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه در زمین های کوچک ودر میان درختان دارای کارایی بسیار بالایی می باشد و کاربرد زیادی دارد. دستگاه تیلر را می توان با انواع مختلف ادوات کشاورزی کوپل نمود از جمله این ادوات می تون به کولتیواتور ،چاله کن ،تریلی ،دروگر و…اشاره نمود.

  1. تیلر کولتیواتور ، یک نوعی از تیلر می باشد که کولتیواتور بر آن سوار شده است وعمل زیر و رو کردن خاک را انجام می دهد وودارای انواع گوناگونی مانند تیلر کولتیواتور کاما ،تیلر کولتیواتور هوندا،تیلر کولتیواتور رویین و…است. (تیلر کلتیواتور)
  2. از تیلر چاله کن نیز برای کندن چاله جهت کاشت درختان استفاده می گردد. (تیلر چاله کن)
  3. و تیلر دروگر را نیز در درو کردن وبرداشت محصول مورد استفاده قرار می دهند. (دروگر)

فروشگاه ادوات کشاورزی و ماشین آلات باغبانی لینک روبرور : ماشین آلات کشاورزی

تعریف تیلر و تفاوت آن با کولتیواتور ؟

در حقیقت کولتیواتورها تیلرهای دوچرخی هستند که جهت خاک ورزی زمین های شالیزار و مرطوب به کار برده می شوند.به دلیل رطوبت بالای این زمین ها تردد تراکتورهای چهار چرخ موجب فشرده شدن خاک شده و رشد گیاه و هوادهی خاک را با مشکل روبه رو می کند جهت عملیات خاک ورزی شالیزار با کولتیواتورها چرخ های حرکت ان باز شده وبه جای آن تیغه های دوار نصب می شود و حرکت تیغه ها موجب برش خاک می گردد این عملیلت در واقع باعث سستی خاک شده و ریشه های باقی مانده از کشت قبلی را قطع می نماید.در حالت کلی تیلرها در دو نوع دیزلی۰(گازوئیلی) وبنزینی تولید می شوند که نوع دیزلی جهت فعالیت های سنگین و وسیع ونوع بنزینی برای انجام کارهای سبک و زمین های کوچک استفاده می گردد.

لیست انواع کلتیواتور باغی را در لینک زیر ببنید : قیمت کلتیواتور

این ماشین های پرکاربرد دارای توانی بین ۵ تا ۱۲ اسب بخار می باشند که با توجه به نوع موتور و گیربکس مورد استفاده ،این نوان متغیر به وجود می آید .شما می توانید با اضافه کردن قطعات وتجهیزات گوناگون به تیلر کولتیواتور کاربرد های متنوعی را از این دستگاه به دست بیاورید.به عنوان نمونه نصب تیغه های روتیواتور برای وجین و سله کشی ،خرد کردن کلوخ و پوشاندن بذرهای کشت شده ،اتصال تریلی برای حمل بار،وصل کردن سمپاش ،پمپ آب،ابزار تسطیح وماله کشی،نهر کن وگاو آهن می باشد.

موارد استفاده وکاربرد تیلر

تیلر ها را می توان از جهت نحوه روشن شدن به دو دسته هندلی واستارتی تقسیم بندی نمود نوع هندلی آن با کشیدن طناب هندل روشن می گردد ولی در مدل های استارتی توان از طریق باطری تامین می گردد .تیلر کولتیواتور دارای چرخ های در سایزهای ۸-۴۰۰، ۱۰-۴۰۰، ۱۲-۵۰۰ است که با توجه به نوع کاربری موجود هستند.

طریقه انتخاب تیلر مناسب | راهنمای خرید تیلر

همان گونه که می دانید تیلرهای باغی از پر استفاده ترین و عمومی ترین ماشی آلات کشاورزی هستند که به دلیل مکانیزم نسبتاً ساده،طراحان وسازندگان در برند های گوناگونی اقدام به تولید وعرضه این دستگاه در سراسر دنیا کرده اند.سطح کیفیت موتور ولوازم وقطعات جانبی ،توان و قیمت دستگاه از عوامل اصلی در انتخاب تیلر مناسب به شمار می روند که به علت تنوع بالای این محصول و وعدم شناخت کافی مصرف کنندگان و کشاورزان بخشی از عرضه کنندگان اقدام به ساخت وتولید محصولات نامرغوب با سطح قیمت پایین می کنند که در نتیجه نارضایتی کشاورزان را بخاطر صرف هزینه های مضاعف و عدم کارایی به همراه خواهد داشت.در این راستا با در نظر داشتن اصول ایمنی و ارگونومیکی ،مبحث های تخصصی مکانیک خاک زمین های کشاورزی ایران اقدام به عرضه محصولاتی با کیفیت خوب و همین طور قیمتی مناسب ،برای کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم کرده است تا بتواند نام که همواره مترادف کیفیت محوری و حسن همکاری است را در بازار های داخلی و خارجی در بالاترین سطح مطرح نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۵
مهدی مقدم

الکتروموتور PEM

الکتروموتور PEM , پمپ پاراگون سری PA , PS , PV , PM , CP , SP , PIL , PAZ , PBS , قیمت موتور الکتریکی PEM امریکا , الکتروموتور PEM سنگاپور , پمپ پاراگون سنگاپور : شرکت پاراگون پمپ با بیش از ۹۰ سال تجربه در صنعت پمپ و تولید انواع موتور الکتریکی توسط گروهی از متخصصا در این حوزه تاسیس شد . شرکت مادر پاراگون در تامپا , یکی از شهرهای فلوریدا واقع شده است البته به غیر از آن نیز شرکت مادری در آسیا به نا م Paragon Pump Asia Pte واقع در سنگاپور تاسیس شده است.

الکتروموتور PEM

تمام پمپ های پاراگون پمپ به طور کامل مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته اند تا بالاترین کیفیت را در کارایی و عملکرد به دست آورند. تمام پمپ ها و الکتروموتور ( و سایر محصولات شرکت ) به مشخصات سخت افزاری بین المللی در تاسیسات تحت گواهینامه ISO 9001 تولید می شوند.

لیست قیمت انواع پمپ ها در بازار ایران در لینک زیر : قیمت پمپ آب

فهرست مطالب

فعالیت شرکت پاراگون در آمریکا | دفتر مرکزی

با بیش از ۳۵ سال تجربه فعالیت گسترده در صنعت پمپ , موتور الکتریکی و … آمریکا به ریاست جو کانگلی نتایج قابل قبولی داشته ایم . نوآوری و استفاده از استانداردهای روز دنیا شرکت الکتروموتور و پمپ سازی پاراگون را متمایز از سایرین کرده است بدین صورت که توانسته است با تولید تنوع محصولات خود به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد .

فعالیت در آسیا

بیش از ۲۵ سال فعالیت کشترده در صنعت پمپ و الکتروموتور pem ؛ این شرکت جایگاه ویژه ای در بازار آسیا برای خود فراهم کرده است البته باید به این مورد نیز اشاره کنیم که در کسب بازار آسیا الکتروموتور pem رقبای زیادی در سر راه دارد به ویژه در منطقه آسیا که کار واقعا سختی هست در رقابت با چین و حتی محصولات ساخت کشور ایران در صنعت پمپ و الکتروموتور.

الکتروموتور PEM

موتورهای سری PEM در طرح های Squirrel Cage و فن های خنک کننده کاملا محصور شده (TEFC) ارائه می شوند که دارای راندمان بالا و سر و صدای کم هستند. این موتورها به IP54 با عایق کلاس F ساخته شده است، اما جعبه اتصال با IP55 مطابقت دارد. الکتروموتور PEM سه فاز در پانزده (۱۵) اندازه قاب با خروجی امتیاز از ۰٫۲۵ HP (0.18 کیلو وات) تا ۴۲۵ HP (315 کیلو وات) در دسترس هستند. موتورها می توانند به صورت افقی یا عمودی نصب شوند.

الکتروموتور PEM

موتورهای PEM به طور گسترده ای برای رانندگی انواع ماشین آلات مانند دمنده، پمپ، کمپرسور، ماشین آلات و غیره استفاده می شود.

مشاهده لیست کامل انواع الکتروموتور های موجود در بازار ایران : قیمت الکتروموتور

مشخصات فنی الکتروموتور PEM

  • محدوده اسب بخار: ۰٫۲۵HP تا ۴۲۵ HP. (0.18 کیلو وات تا ۳۱۵ کیلو وات)
  • محدوده سرعت: ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه و ۶۰۰ تا ۲۹۰۰ دور در دقیقه
  • منبع تغذیه: ۳ فاز، ۶۰ هرتز، ۲۳۰/۴۶۰ و ۵۰Hz، ۳۸۰v
  • دمای کار: ۵ ° F تا ۱۰۴ ° F (-15 ° C تا ۴۰ ° C).
  • نوع محفظه: قفس سنجاب و TEFC.
  • کلاس حفاظت: IP54 (قاب)، IP55 (جعبه اتصال).
  • کلاس عایق : F
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۱
مهدی مقدم

الکتروموتور Abb | شرکت ABB

الکتروموتور ABB فنلاند , قیمت الکتروموتور ABB , لیست قیمت الکتروموتور ای بی بی , کاتالوگ مشخصات محصولات شرکت abb  , نمایندگی محصولات شرکت ABB در ایران

الکتروموتور ABB

درباره الکتروموتور Abb بیشتر بدانید

شرکت ABB در سال ۱۸۸۳ در کشور فنلاند تاسیس شد و فعالیت تولید تجهیزات صنعتی را نیز از همان سال آغاز کرد . محصول پایه شرکت ABB فنلاندی تولید انواع الکتروموتور ولتاژ پایین , ولتاژ متوسط و ولتاژ بالا می باشد . تنوع تولید الکتروموتور ABB در قیاس با سایر برندها توانسته است این شرکت را به یکی از شرکت های تولید یانواع الکتروموتور در دنیا تبدیل کند . امروزه شرکت ABB توانسته است بازار بزرگی از دنیا را در بخش تولید الکتروموتور به خود اختصاص دهد .

تولید محصول با کیفیت , طول عمربالا , خدمات پس از فروش عالی , استفاده از بروز ترین استانداردهای دنیا تنها بخشی از ویژگی هی الکتروموتور ABB می باشد . تکنولوژی بالای الکتروموتور ABB موجب شده است تا خیلی از کشورهای دنباله رو آن باشند و فضای رقابتی شدیدی بین محصولات ایجاد شود .

کمپانی ABB در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا توانسته است نمایندگی دارد و بیش از ۹۰ مرکز تجاری فعال در سراسر دنیا محصولات الکتروموتور ABB را به فروش می رسانند. شرکت ABB برای رفع تمام نیازهای مشتریان محصولات خود را در تنوع بالایی تولید می کند تا تمامی مشتریان بتوانند نیاز خود را برطرف کنند .

تولیدات الکتروموتور های ABB

  • الکتروموتور ABB دالاندر
  • الکتروموتور ABB دریایی
  • الکتروموتور ABB اسلیپ رینگ
  • الکتروموتور دو سرعته
  • الکتروموتور آسنکرون
  • الکتروموتور ضدانفجار ABB
  • الکتروموتور ضد جرقه ABB
  • الکتروموتور با کاربردهای معمولی

شرکت صنعتی ABB تمامی محصولات الکتروموتور خود را به صورت تک فاز و سه فاز با توان های ۰٫۷۵ کیلووات تا ۱۰۰۰ کیلووات تولید می کند . جنس بدنه (پوسته) محصولات ABB از آلومینیوم و چدن می باشد.

جهت کسب اطلاعات در رابطه با انواع الکتروموتور ها می توانید وارد بخش زیر شوید : الکتروموتور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۵۸
مهدی مقدم

لیفتراک دست دوم

خرید و فروش انواع لیفتراک دست دوم در ام دیزل : قیمت بالای لیفتراک موجب شده است تا خیلی از افراد به دنبال انواع لیفتراک دست دوم بگردند . یا در برخی از موارد نیز برای گسترش فعالیت و بزرگ کردن سیستم کار کارفرما ها ترجیح می دهند لیفتراک های دست دوم خود که هنوز کارایی بالایی دارند را با لیفتراک نو که دارای قدرت و تناژ بالایی هستند عوض کنند در این مواقع نیاز دارند تا لیفتراک دست دوم خود را به فروش بگذارند . ام دیزل موقعیتی فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید لیفتراک دست دوم خود را به فروش بگذارید .

ما بعد از کارشناسی دقیق روی لیفتراک کارکرده شما قیمتی مناسب را در نظر می گیریم بطوری که شما هم رضایت فروش را داشته باشید از طرفی هم مشتری و خریدار لیفتراک دست دوم نیز انتظار دارد تا لیفتراک دست دوم را با قیمتی مناسب و پایینتر از محصول نو خریداری نماید.

قیمت لیفتراک دست دوم مارک های مختلف در بازار

بازار امروز به دلیل فشار تحریمهایی که آمریکا اعمال کرده است متلاتم است و قیمت ها همیشه در حال تغییر هستند از طرفی تعداد لیفتراک دست دوم در بازار به دلیل افزایش قیمت لیفتراک نو کم شده است . لذا خیلی از کارفرما در این مقطع دوست دارند مشین های خود را بهینه کنند تا اینکه آنها را جایگزین نمایند . ام دیزل با تلاش فراوان می تواند هر نوع لیفتراک دست دوم را که بخواهید برای شما پیدا کرده و با قیمت مناسب عرضه کند.

جهت اطلاع از قیمت انواع مارک های لیفتراک دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید .

لینک کوتاه : لیفتراک دست دوم

لیفتراک های شرکت TCM

تاریخچه تولید لیفتراک TCM سرگذشت سه کارخانه در طول صد سال گذشته میباشد. در سال ۱۹۱۴ کارخانه بارت به عنوان تولید کننده لیفتراک های دستی پالت بر شروع به کار کرده ودر سال ۱۹۱۴ موفق به تولید اولین لیفتراک برقی می شود . و در ادامه مسیر موفق خود در سال ۱۹۴۹ اولین کارخانه تولید لیفتراک را در ژاپن تاسیس می کند و این کارخانه در سال ۱۹۵۷ اولین لیفتراک را با موتور نیسان به بازار عرضه می کند.در سال ۱۹۶۵ اولین لیفتراک را به امریکا صادرمی کند که با اسقبال بازار امریکا روبرو می شود لذا بر ان میشود اولین کارخانه خود را در امریکا در کارولینای جنوبی تاسیس کند در سال ۱۹۸۸ شرکت نیسان سهام شرکت بارت ایالات متحده امریکارا خریداری کرده و سپس اقدام به خرید سهام های شرکت TCM میکند و در نهایت در سال ۲۰۱۳ سهام TCM به شرکت نیسان واگذار میگردد و به دین صورت در سال ۲۰۱۵ خط تولید نیسان ،TCM وبارت باهم یکی شده و تولیدات خود را با برند یونی کارز به بازار عرضه میکنند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۹
مهدی مقدم

دیزل ژنراتور گاز سوز MTU  آلمان

دیزل ژنراتور گاز سوز ام تی یو ,  شرکت MTU آلمان , قیمت دیزل ژنراتور MTU دست دوم ,  کاتالوگ مشخصات فنی دیزل ژنراتور های شرکت MUT , نمایندگی شرکت MTU در ایران

دیزل ژنراتور MUT

دیزل ژنراتور MTU آلمان

دیزل ژنراتور های mtu می تواند مجموعه ای قابل اطمینان جهت تامین برق مورد نیاز مصرفی برای تمام مردم جهان باشند . از ویژگی های دیزل ژنراتورهای mtu می توان به مصرف پایین سوخت , طول عمر بالا , کیفیت بسیار عالی اشاره کرد. موتور ها ل و ژنراتورهای mtu در دو نوع صوخت مصرفی تولید و عرضه می شوند :

  • ژنراتور دیزلی mtu | دیزل ژنراتور MTU
  • دیزل ژنراتور گاز سوز MTU

تمامی انواع دیزل ژنراتور MTU در تنوع توان های برای رفع نیاز تمامی مشتریان تولید می شود.بیشترین کاربرد های دیزل ژنراتور گاز سوز MTU بیشتر در فرودگاه ها , صنایع مواد غذایی , مراکز داده , مراقبت های بهداشتی , نیروگاه های مستقل تامین کننده برق , کارخانه های تولیدی و ..می باشد . مجموعه محصولات دیزل ژنراتور های MTU تا ۳۲۵۰ کیلووات می باشد.

جهت کسب اطلاعات لازم جهت خرید انواع دیزل ژنراتور گاز سوز می توانید وارد لینک زیر شوید : دیزل ژنراتور گاز سوز

دیزل ژنراتور گاز سوز MTU دست دوم

خیلی از مجموعه ها برای کاهش هزینه های خود قصد خرید دیزل ژنراتور دست دوم با کیفیت خوب و مصرف انرژی پایین هستند . پیشنهاد صنعت فا خرید دیزل ژنراتور گاز سوز MTU دست دوم می باشد . البته باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که پیدا کردن دیزل ژنراتور دست دوم با کیفیت و کم کارکرد بسیار کار سختی است . جهت کسب اطلاع می توانید با کارشناسان فروش صنعت فا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهند.

کسب اطلاع از سایر برند های دیزل ژنراتور وارد بخش زیر شوید : قیمت دیزل ژنراتور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۴
مهدی مقدم

دیزل ژنراتور دویتس آلمان| DEUTZ

دیزل ژنراتور دویتس , لیست قیمت موتور دیزل دویتس , نمایندگی دویتس تهران , موتور دیزل دویتس ۹۱۲ , قیمت موتور دویتس , مشخصات فنی موتور دویتس , کاتالوگ محصولات دیزل ژنراتور دویتس

شرکت دویتس | DEUTZ

همیشه شرکت های آلمانی در تولید انواع موتور دیزل در دنیا رتبه های بالا را به خود اختصاص داده اند شرکت دویتس آلمان نیز به عنوان تولید کننده انواع موتور دیزل و دیزل ژنراتور به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید و عرضه توانسته است جایگاه خوبی در بازار دنیا برای خود دست و پا کند . شایستگی اصلی دویتس توسعه، تولید، توزیع و تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی، گاز و الکتریکی برای کاربردهای حرفه ای است.
تولید دات موتور دیزل دویتس از ۱۶ کیلووات تا ۶۲۰ کیلووات است که بیشتر در تجهیزات ساخت و ساز , ماشین آلات کشاورزی , تجهیزات بارگیری مواد، تجهیزات ثابت، وسایل نقلیه تجاری، وسایل نقلیه راه آهن و برنامه های کاربردی دیگر استفاده می شود .
DEUTZ AG در سال ۱۸۶۴، به عنوان “O.T.Otto & Cie.A.” در کلن آلمان تاسیس شد، در حال حاضر یکی از قدیمی ترین شرکت موتور دیزل و دیزل ژنراتور دویتس در جهان و یکی از پیشروترین موتورهای تولید کننده در جهان است. DEUTZ مشتریان خود را با پشتوانه جامع و کوتاه مدت ۱۳ شرکت توزیع، ۷ اداره فروش و بیش از ۸۰۰ نماینده فروش و خدمات در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان ارائه می دهد.

مشاهده تمام برند های دیزل ژنراتور صنعت فا : قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دویتس دست دوم

قیمت بالای موتورهای دیزلی به ویژه در توان های بالا موجب شده است تا بیشتر افراد به دنبال خرید دیزل ژنراتور دست دوم می گردند . یکی از خدماتی که می توانیم ارائه کنیم فروش انواع دیزل ژنراتور دست دوم با برنده هیا مختلف است به ویژه برند هایی مانند دیزل ژنراتور دویتس , کاترپیلار , ولوو و … البته باید مشتریان عزیز توجه داشته باشند که پیدا کردن دیزل ژنراتور دست دوم  یا انواع موتور دیزل دست دوم برند های معروف و قدرتمند بسیار سخت است . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در صنعت فا تماس بگیرید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۰
مهدی مقدم

فیلتر های سوخت

فیلتر های سوخت  : بسیار ممکن است که در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده آب و مواد خارجی و آلودگی ها از داخل باک موتور وارد سوخت و باعث آلودگی این قسمت شود. علاوه بر این موارد یکی دیگر از علت های آلودگی خود سوخت است زیرا که گاهی اوقات سوخت دارای ناخالصی ها و مواد بسیار ریز میکروسکپی است و از آن جایی که اندازه این مواد بسیار ریز و کوچک است از همین رو هم با چشم دیده نمی شود. یکی از علت های آسیب دیدن تلرانس هم وجود و ورود هر گونه آلودگی به این قسمت است و به خاطر این که تلرانس بین قطعات سیستم سوخت رسانی بسیار کم و حدود ۰۰۱/۰ تا ۰۰۲/۰ میلی متر است هرگونه آلودگی باعث فرسایش سریع این قسمت ها می شود.

فیلتز سوخت

یکی دیگر از علت هایی که موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات ظریف سیستم سوخت رسانی می شود ورود آب است. از همین رو هم در سوخت وجود هرگونه آب و ناخالصی ها باعث ایجاد نا منظمی در کار کردن موتور، نشر دود از اگزوز و مهم تر این که، باعث کاهش توان موتور می شود. و به همین خاطر برای جدا کردن آلودگی ها در سیستم های سوخت رسانی از فیلتر ها یا تصفیه کننده های سوخت استفاده می شود.

مشاهده انواع دیزل ژنراتور : دیزل ژنراتور دست دوم

جنس اکثر فیلتر های تصفیه کننده سوخت دیزل بیشتر از نوع فیلتر کاغذی که کاغذ بسیار مخصوصی است تهیه شده است. که علت چین دار بودن آن هم برای افزایش سطح موثر فیلتر اسیون است که آن را به صورت چین دار و در داخل محفظه فلزی قرار می دهند. بسته به نوع کاربری فیلتر معمولا اندازه قطر منافذ کاغذ از ۲ تا ۱۵۰ میکرون می تواند متفاوت باشد. علاوه بر فیلتر های کاغذای امروزه انواع دیگری هم وجود دارد که عبارتند از پنبه ای نمدی ، و یا پارچه ای که معمولا ساخت و استفاده از آنها امروزه بسیار کم شده است.

فهرست مطالب

طرز کار فیلتر های کاغذی

معمولا سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، در این نوع فیلتر ها وارد شده و سپس درست از قسمت های سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند. و از آن جایی که نا خالصی های سوخت بسیار بزرگ تر از منافذ کاغذ هستند روی آن قسمت گیر می کند و از داخل منافذ سوخت که دارای مولکول های ریز تری است عبور می کنند. قسمت پایین فیلتر معمولا برای سوخت های است که وارد شده و طریق استوانه مرکزی فیلتر به سمت بالای آن و دریچه خروجی حرکت می کنند.

معمولا فیلتر های کاغذی به این شکل و در دو نوع یک پارچه یا یک بار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می شوند. جسم یا همان المنت فیلتر در فیلتر های با المنت قابل تعویض، قابل جدا شدن است. و فقط المنت در هنگام سرویس ها تعویض یا تمیز می شود. برخی فیلتر های کاغذی هم هستند که در روی یک محفظه شیشه ای قرار گرفته اند. از آن جایی که قسمت بدنه این فیلتر ها شفاف است و از همین رو سوخت داخل آن هم بسیار مشخص است و به همین خاطر است که می توان تمیزی و یا گرفتگی داخل آن را مشاهده کرد. این فیلتر ها دارای سطح فیلتر اسیون بالایی است موتور های جاندیر معمولا دارای این نوع فیلتر هستند.

طراحی و آرایش قرار گیری فیلتر ها در مدار سوخت رسانی

بسته به نوع و قدرت موتور و میزان سوخت است که فیلتر ها مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل در موتور های مختلف استفاده می شود. اندازه یا سایز فیلتر ها براساس سطح فیلتر اسیون آنها می باشد مثلاً در موتور های با تعداد سیلندر های کم و قدرت پایین از یک فیلتر با اندازه کوچک استفاده می شود زیرا مقدار سوخت مصرفی و یا درخواستی موتور کم بوده و این فیلتر توانایی تصفیه این مقدار سوخت را دارد. ممکن است که در موتور های بزرگ تر از یک فیلتر بزرگ و یا دو فیلتر (دو قلو ) استفاده می شود.

در فیلتر های دو قلو سوخت از دو طریق وارد فیلتر ها شده و تصفیه می شود :

به طریقه موازی :

معمولا در این روش زمانی که سوخت وارد می شود از طریق دو مسیر مستقیم به دو طرف تقسیم می شود که هر کدام به یکی از فیلتر ها وارد شده و سپس از آن خارج می شوند. در کانال خروجی سوخت تصفیه شده به هر دو فیلتر وارد و به هم متصل می شوند.

به طریقه سری :

همه سوخت مورد نیاز موتور، در این روش وارد فیلتر اول و سپس بعد از عبور و تصفیه از این فیلتر است که وارد فیلتر دومی می شوند. و سپس برای ورود به مدار پمپ تغذیه بعد از این که از فیلتر دومی سوخت عبور کرد وارد مدار تغذیه پمپ انژکتور می شوند.

بسیار پیش می آید که در فیلتر های دو مرحله ای در هر دو فیلتر سری از یک جنس و اندازه باشد و از همین رو هم فیلتر ها دارای قطر منافذ یکسان می باشند. این حالت در تمامی طرح ها یکی نیست و در برخی از طرح ها شکل فیلتر اولیه متفاوت است و دارای اندازه بزرگ تر و قطر منافذ بزرگ است ( حدود ۳۰ تا ۱۵۰میکرون ) معمولا از این فیلتر برای گرفتن و عاری کردن سوخت از ذرات بزرگ استفاده می شود.

اندازه فیلتر دومی یا ثانویه بسیار کوچکتر و از همین رو هم قطر منافذ بسیار ریزتر ( حدود ۲ تا ۵ میکرون ) می باشد. مهم ترین مزیت وجود این فیلتر برای جلوگیری از ورود ذرات و ناخالصی های بسیار ریز است زمانی که ناخالصی ها از فیلتر اولیه عبور کنند این فیلتر ها ناخالصی ها را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. همان طور که گفتیم در برخی از طرح های سوخت رسانی ، قبل از پمپ اولیه فیلتر اولیه سوخت در مسیر مکشی آن قرار دارد و بعد از پمپ اولیه فیلتر ثانویه قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۵
مهدی مقدم

تقسیم بندی پمپ ها

تقسیم بندی پمپ ها : یکی از دستگاه هایی که برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد پمپ است که این کار را انجام می دهد و نتیجه آن هم باعث افزایش انرژی پتانسیل ( فشار سیال عبوری از پمپ) و یا انرژی جنبشی (سرعت سیال و انتقال سیال) می شود. در تقسیم پمپ ها باید بگوییم که در صورت کلی پمپ ها به دو رده پمپ های دینامیکی و پمپ های جابجایی مثبت تقسیم می گردند .

لیست قیمت انواع پمپآب خانگی و صنعتی : قیمت پمپ

پمپ های دینامیکی : به پمپ هایی که در آن ها انتقال انرژی به سیال به صورت دینامیکی صورت می گیرد پمپ های دینامیکی می گویند

پمپ های جابجایی مثبت : پمپ هایی که سیال توسط آنها جابجا می شود را پمپ های جابجایی مثبت می گویند.

نحوه انتقال انرژی به سیال در واقع عمده تفاوت این دو نوع پمپ است. ما در این مبحث با یک مثال ساده تمایز این دو نوع پمپ را برای شما بیان می کنیم.

مثالی که برای شما بیان می کنیم بسیار ساده و قال فهم است به طور مثال فرض کنید که قرار باشد تا تکه سنگی از سطح زمین به ارتفاع ١٠ متری انتقال داده شود. و این عمل باید به دو طریق انجام بگیرد.

روش اول : بستن سنگ به یک تکه نخ و چرخاندن و رها کردن ناگهانی آن سنگ به ارتفاع مورد نظر پرتاب کرد روش دوم : از طریق جا به جا کردن سنگ به طور مثال با استفاده از پلکان به ارتفاع ١٠ متری می توان که منتقل کرد.

دانستیم که برای این عمل در هر دو روش به سنگ انرژی خاصی به صورت پتانسیل داده می شود اما اتفاقی که در روش اول صورت می گیرد به صورت دینامیکی (سرعت) است و در روش دوم هم به صورت جابجایی که در نهایت هم سنگ به ارتفاع مورد نظر خودش منتقل می شود.

فهرست مطالب

تقسیم بندی پمپ ها

ما در جدول زیر و در تقسیم بندی مشخص شده نشان می دهیم که در صنعت از دو رده پمپ های دینامیکی و جابجایی مثبت انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام هم کاربرد های بسیاری را در صنعت دارد.

انواع پمپ ها

  • دینامیکی
  • توربو پمپ ها (سانتریفوژ) جریان شعاعی
  • جریان مخلوط
  • جریان محوری
  • جابجائی مثبت مخصوص انژکتور
  • رفت و برگشتی پیستونی
  • دیافراگمی
  • دوار دنده ای
  • پره ای
  • پیچی
  • پمپ های گریز از مرکز

کاربرد پمپ های گریز از مرکز

از این نوع پمپ بیشتر به دلایلی مثل داشتن کاربرد گسترده، هزینه پایین، و نگهداری راحت و تعمیرات آسان، در واحد های صنعتی استفاده می شود . برای انتقال آب و سایر سیالات سبک از این پمپ ها بیشتر استفاده می شود . معمولا می توان که برای پمپاژ دو قاب، خمیر و تراش های چوب و یا مواد سنگین دیگر از این پمپ های مزبور استفاده کرد. اما نکته مهم این که این مواد باید شرایط خاصی را هنگام پمپاژ داشته باشند. باید پروانه هایی با اندازه و اشکال متفاوت وجود داشته باشد تا پمپ های استاندارد مواد سنگین را نیز بتوانند انتقال دهند.

مهم ترین علتی که باعث شده تا کاربرد پمپ های گریز از مرکز تا این حد گسترش پیدا کند این است که در حین تعمیز پمپ ها معمولا پس از پیاده کردن لوله ها و بدنه پمپ ، کار بر روی قسمتهای داخلی آن نسبتا ساده است و همان طور که گفتیم همین سادگی تعمیرات و نیاز اندک به نگهداری و تعمیرات باعث شده است که کاربری بیشتری داشته باشد.

طرز کار پمپ

در واقع کار این پمپ بر اساس نیروی گریز از مرکز است. با وارد شدن به دهانه ورودی یا بخش مرکزی پمپ ماده در اثر چرخش پره ها به طرف بیرون رانده می شود . و مقدار حرکت سیال از آنجا که سرعت سیال در لبه بیرونی پروانه بیشتر است افزایش می یابد. و در این صورت است که با ورود سیال بیشتر به داخل پمپ، در بدنه پمپ که در بر گیرنده پروانه پمپ است مقدار حرکت سیال افزایش می یابد و سپس با فشار از دهانه خروجی پمپ سیال به بیرون رانده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۰۹
مهدی مقدم

انواع موتور دیزل ۶ زمانه

انواع موتور دیزل ۶ زمانه : امروزه سوخت ها در تامین انرژی مهم ترین نقش را دارند و به وسیله این سوخت ها است که انواع موتور ها به حرکت در می آیند حتی برای موتور کشتی هم از انواع سوخت استفاده می شود. از همین رو یک مؤسسه تحقیقاتی لهستانی سوخت جدیدی را برای موتور کشتی و انواع موتور دیزل احتراق داخلی ابداع کرد که با این نوع سوخت تا ۳۰ درصد در مصرف سوخت می توان که صرفه‌ جوئی کرد.

موتور پیستون (Opposed Piston) موتور مورد ادعای این مؤسسه است که این موتور از ترکیبی از موتور های دو زمانه و چهار زمانه تشکیل یافته است که به همین دلیل شش ‌زمانه خوانده می ‌شود.

موتور دیزل 6 زمانه

انواع موتور دیزل را در بخش زیر مشاهده کنید : موتور دیزل

درباره مفهوم موتور با پیستون ‌های مقابل این توضیح را باید بدهیم که ۲ عدد پیستون در هر سیلندر در مقابل یکدیگر در حرکت هستند که هر دو آن ها بر اساس دو زمانه عمل می‌کنند. دو عدد میل‌‌ لنگ در این نوع موتور ها وجود دارد که هر دو با یک دور مساوی یکدیگر دوران می‌کنند و در این حالت است که سیلندر ها می‌توانند که به صورت افقی و یا عمودی قرار گرفته باشند. سر سیلندر در این نوع موتور وجود ندارد و به ‌عنوان سر سیلندر هر پیستون از مقابل دیگری عمل می‌کند.

یکی از پیستون‌ ها در این موتور جدید بر اساس دو زمانه عمل می ‌نمایند اما در همان سیلندر پیستون مقابل در بر اساس چهار زمانه عمل می‌نماید. سرعت دوران میل ‌لنگ پیستونی که بر اساس چهار زمانه کار می‌کند به منظور هماهنگ شدن این دو پیستون با یک دیگر به این شکل و دو برابر سرعت دوران و پیستون دو زمانه حرکت می کند. در سمت دو زمانه سیلندر این دو پیستون دارای دو سری دریچه است.

Ports : نوعی سری است که به نقطه انتهائی بالائی کورس پیستون بسیار نزدیک تر است

TDC ۱ / : این قسمت هم جزئی از دریچه‌ های ورود هوا است و سری دیگر آن هم در نزدیکی به نقطه انتهائی پائین کورس پیستون قرار دارند

BDC۲ / : این قسمت هم جز دریچه ‌های خروج دود هستند. هیچ دریچه‌ای در واقع در سمت پیستون چهار زمانه وجود ندارد و از همان دریچه‌ های سمت دو زمانه هوای مورد نیاز این قسمت فراهم می‌شود.

از همین رو ابتدا دریچه ‌های هوا در کورس برگشت پیستون به پائین و سپس دریچه‌ های خروج دود باز می‌شوند برای ورود هوا و خروج دود به طور یک به یک فرصت مناسب وجود دارد. به ‌وسیله یک سوپاپ دو راهی است که ورود هوا و یا مخلوط هوا با سوخت به داخل سیلندر کنترل می‌شود. پیستون چهار زمانه در این سیستم ، موجب بهبود مراحل تخلیه دود و ورود هوا به داخل سیلندر می‌شود.

علامت شناسائی موتور پیستون M۴+۲است که این موتور در مقابل شش زمانه و برای آن تعیین شده است. این موتور هم مزایای موتور های دو زمانه و چهارزمانه را دارا است. و علاوه بر این موارد در هر دو سیستم نکات منفی هر دو را هم تا حدود بسیار زیادی کاهش داده است. درباره این نوع موتور نظریه های بسیاری وجود دارد و از همین رو هم تعدادی از مبتکران این موتور بر این عقیده هستند که هیچ اثر منفی در عمر مفید موتور در برخورداری از دو میل ‌لنگ با دو دور مختلف موتور را ندارد . و این موضوع را قبول دارند که قدرتی که از سوخت به دست می آید در داخل سیلندر به‌ طور یکنواخت و به هر دو میل ‌لنگ انتقال داده نمی ‌شود و از همین رو هم و به ‌منظور بهره‌ گیری از این سیستم به هر میل ‌لنگ باید که یک ژنراتور مجزا نصب شود.

کسب اطلاع از لیست قیمت دیزل ژنراتور دست دوم : قیمت دیزل ژنراتور چینی

این نوع موتور دارای مزایایی است که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد

  • به میزان ۳۰ درصد صرفه ‌جوئی در سوخت می شود
  • به‌ علت طولانی شدن مرحله انبساط گاز کاهش مقدار گاز های نیتروژن ( NOx )
  • نسبت به حجم کم موتور دارای قدرت بیشتر
  • دارای کارکرد و راند مان بهتر
  • مهم ترین اصل این که می توان که از انواع مختلف سوخت مانند گاز مایع ، سوخت ‌های متداول و سوخت ‌های گیاهی استفاده کرد
  • به منظور کنترل نسبت فشار داخل سیلندر و کیفیت سوخت مصرفی براساس مقدار نیروئی که در نظر است استفاده از سیستم کنترل الکترو نیکی برحسب مورد از موتور گرفته شود.
  • سیستم تزریق سوخت با فشار بالا صورت می گیرد
  • دارای تن صدا و ارتعاشات کمتری است
  • ساختمان موتور دارای سادگی است

از این نوع موتور تاکنون تعداد بسیار کم و انگشت شماری ساخته شده است ولی با داشتن امکانات و مزایای بسیار بالا خط تولید انواع مختلف این نوع موتور در نظر است تا برای کاربرد های متفاوت مانند نیروی محرکه کشتی ‌ها و همچنین به‌ عنوان مولد برق ساخته و مورد استفاده در انواع صنعت قرار گرفته شود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۱:۰۵
مهدی مقدم