برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

۴۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم : از نکات مهمی که در برنامه ریزی های مراسم عروسی باید راجبش خوب فکرکرد، هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی می باشد. مورد هزینه آنقدر مهم است که اگر از نظر اقتصادی هیچ مشکلی نداشته باشید و شما از پولدارترین فرد جهان هم که باشید، ابتدا باید بررسی کنید تا در برگزاری مراسم عروسی، دچار مشکل مالی نشوید.

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم

همانطور که می دانید از مهم ترین کارها در برنامه ریزی عروسی ، تهیه لیست نهایی مهمانان است که تهیه این لیست یکی از کارهایی است که باید با دقت صورت بگیرد بعضی وقت ها بخاطر صرفه جویی در هزینه ها مجبور می شوید لیست مهمان ها را کم کنید. یا برعکس مهمانان دعوتی شما برای مراسم کم است و شما مجبور هستید تا یک تالار با ظرفیت کمتر را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید.

معرفی بهترین تالار های عروسی در تهران : تالار عروسی تهران

برای اینکه خلوت بودن تالار مراسم شما در روز مراسم مشخص نشود ایده های جالبی هست که ما به شما راجب ان ایده ها توضیحاتی را می دهیم که مراسمتان باشکوه تر جلوه دهد. باید به طور متوسط بشینیم و تخمین بزنیم که هزینه هر مهمان به طورکل چقدر خواهد شد مشخص است که اگز تعداد مهمان کم باشد هزینه ورودی باغ یا تالار شما هم کم میشود.

یکی از بیشترین هزینه های برگزاری مراسم عروسی هزینه تالار محل برگزاری عروسی است. شما برای اینکه در هزینه رزرو تالار تخفیف بگیرید می توانید مراسمتان را در بجای آخر هفته در روزهای وسط هفته برگزار کنید.

گل آرایی بیشتر تالار عروسی  یا باغ تالار

در مراسم های عروسی در تالار عروسی دیزاین و طراحی فضا و محیط اهمیت زیادی در برگزاری مجالس دارد. گل آرایی عروسی بخش مهمی زیبایی تالار است که این تزئین ها در قسمت های مختلف تالار پذیرایی انجام می شود که این قسمت ها عبارتند از: گل آرایی میز عروس و داماد، گل آرایی فضای ورودی تالار یا باغ عروسی، گل آرایی فضای داخلی برگزاری جشن و یا سایر فضاهای مورد نظر عروس و داماد، اگر شما برای دیزاین و طراحی تالار خود یک طراح دکوراسیون انتخاب کرده اید ابتدا شما تمام ایده ها و طرح هایی که برای تزئین تالار عروسیتان دارید را برای او بازگو کنید.

گل ارایی از جمله تزئین هایی است که زیبایی صدچندانی به تالار شما می دهد. می دانیم که استفاده از گل ها در فضای تالار به هر شکلی زیبا و شکیل خواهد بود. گل های رز در هر رنگی با عطری که در فضا پخش می شود محیطی زیبا را برای مهمانان رقم می زند. اگر می توانید در دیزاین تالار از گل های طبیعی استفاده کنید تا جلوه خاصی به مراسم تان ببخشد.

گل آرایی تالار عروسی

شما برای صرفه جویی و برای اینکه هزینه های سنگینی را صرف گل ارایی نکنید می توانید از گل های مصنوعی برای روی میز میهمانان و تزئین ورودی و … استفاده نمایید و دیگر لازم نیست هزینه های سنگینی بابت سفارش گل طبیعی پرداخت ننمایید. شما برای تزئین قسمت های مختلف باغ و سالن عروسی بهتر است از خدمات مجلس خود بخواهید که حتما گل آرایی های خود از آینه هم استفاده نمایدچون با آینه کاری و انعکاس همه چیز در آینه دیگر نیازی به وجود حجم زیاد از هر چیزی نباشد و جالب است که در بسیاری از طراحی ها استفاده از آینه در تزئینات آنها را شکیل تر نشان می دهد. حتما توجه داشته باشید که گل ارایی را فقط برای استفاده روی میزها محدود نکنید، بلکه تمام راهروها، راه پله ها، فضای داخلی و هر جا ممکن است کم بودن جمعیت به چشم بیاید از گل ارایی استفاده کنید.


گل آرایی زیبا و قرار دادن گل های زیبا بر روی میزهای میهمانان با تمام زیبایی هایش در روحیه مهمان ها هم می تواند تاثیرات مثبتی را ایجاد کند و بانشاط تر باشند. البته باید در این نکته هم توجه داشت که حجم گل های روزی میزهای مهمان ها به اندازه ای نباشد که فضای زیادی از میز را بگیرد و مهمان ها راحت نباشند و نتواند از خود پذیرایی کنند.

راهرویی را که عروس و داماد می خواهند وارد تالار میهمانی شوند، اگر دارای گل آرایی و نورافشانی باشد مراسم شما جلوه بیشتری خواهد داشت. با بالا بودن قیمت گل های طبیعی پس اگر شما نتوانستید با گلهای طبیعی آنجا را تزیین کنید نگران نباشید با گلهای مصنوعی می توانید بهترین گل آرایی را داشته باشید پس استرس چیزی را نداشته باشید و از یک شب رویایی که برای داشتنش از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده اید در کنار مهما ن هایتان لذت ببرید.

وهمچنین محلی که قرار است جایگاه داماد عروس باشد باید گل آرایی و نورپردازی خاص و چشمگیری داشته باشد. چون جایگاه عروس و داماد باید از دیزاین ویژه ای برخوردار باشد و چشمگیر تر از هر جای سالن باشد چون که بیشتر میهمانان جذب محل نشستن عروس می شوند. توجه داشته باشید که هر جای خالی را با پایه های گل تزیین کنید تا شلوغ تر به نظر برسد.

هر چقدر که گل آرایی محیط بهتر و زیباتر باشد فضای عروسی شما بهتر خواهد شد و همانان و بلکه خود عروس داماد نیز از این گل ارایی لذت بیشتری خواهند برد.

تزئین میزهای مهمانان در باغ تالار عروسی

برای پر دیده شدن تالار فقط دیزاین میزها لازم نیست که با گل ارایی میزها انجا پر دیده شود. روش های دیگری هم انجام میشود که به شرح مختصر آن می پردازیم. طراحی میز و صندلی ها، رنگ و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر و بطور خلاصه چیدمان میز و صندلی عروسی، اهمیت بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون تالار عروسی دارد. گاهی سالن پذیرایی کوچک است و مهمان های کمی در سالن وجود دارد یا بخاطر بودجه کم مجبور به حذف تعداد از مهمان ها هستید، اما به دلیل چیدمان زیبا و بکارگیری بهترین مدل تزیینات تالار عروسی ، کوچک بودن فضا حس نمی شود.

تالار عروسی

در واقع باید میز و صندلی ها به گونه ای چیده شوند که علاوه بر راحتی رفت و آمد مهمان ها، برای پذیرایی و سایر امور جشن فضای بیشتری ایجاد شود. اگر مهمان ها در تالار راحت نباشند این امر تاثیر منفی در جشن دارد. اگر سالن شما بزرگ تر است و تعداد کمتر شما یک میز بزرگ بگذارید و انواع نوشیدنی ها را روی ان قرار دهید. میز سلف سرویس را هم طوری قرار دهید که دو قسمت ابتدا و انتهای آن به فضای باز ختم شوند تا مهمان ها کنار میز دچار ازدحام و شلوغی نشوند.


قبل ازانجام چیدمان شام ابتدا باید یک رومیزی زیبا انتخاب کنید. رومیزی هایی که نگین کاری شده اند، همیشه جلوه بیشتری دارند، زرق و برق رومیزی می تواند زیبایی میز شام عروسی را دو چندان کند. این میز تنها یک شب در زندگی عروس و داماد چیده می شود و بنابراین باید تمام تلاش خود را برای زیبایی آن به کار بست اما یادتان باشد این اقدامات تماما برای کم کردن هزینه ها بود و قرار نیست تصاویر مجله ها و سایت ها را عینا اجرا کنید.

موسیقی و دی جی

انتخاب گروه موسیقی خوب و کار بلد حرفه ای، از جمله خوانندگان و نوازندگان در وهله اول به بودجه و سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. شما با انتخاب یک گروه موزیک عالی می توانید یک شب رویایی برای مهمانان و خودتان رقم بزنید همه ما می دانیم که یه موزیک خوب همیشه می تواند کل جشن را تحت الشعاع خود قرار بدهد. ثابت شده است که همیشه وجود یک گروه موسیقی خوب، یک جشن عالی و یک خاطره ی فوق العاده از مراسم عروسی را در ذهن همه ماندگار می کند.

همانطور که می دانید موسیقی و شور و شادی همیشه جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی است همه مهمان ها با شنیدن صدای موسیقی و ساز و دهل، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند و سرشار از احساس خوب غرق شادی می شوند این نکته را در نظر داشته باشید که شما حتما در مورد خواننده ای که قرار است در مراسم شما نقش ایفا کند نیز به خوبی تحقیق نمایید تا با اطمینان خاطر، یک شب خوب و بدون استرس را سپری کنید حتما در انتخاب اجرا کننده موسیقی مراسم خود، یا همان دیجی، باید افرادی را در نظر بگیرید که موزیک های درخواستی شما را اجرا کنند.

پس یک دی جی خوب میتواند جشن شما را پر شور و سرشار از انرژی کند، هدف از یک جشن عالی، ثبت خاطره ای به یاد ماندنی است که باعث می شود عروس و داماد صحنه های زیبایی برای یادگار در فیلم عروسیشان و خاطر مهمانانشان ثبت کنند. پس در انتخاب گروه موسیقی مراسم خود نهایت توجه را به عمل آورید که مراسم شما را به یاد ماندنی تر کند. برای برگزاری مراسمتان حتما قرار نیست که یک فرد مشهور را به تنهایی برای اجرای موسیقی خود انتخاب کنید.

برای کامل کردن تدارکات مراسم خود به غیر از گروه موزیک در مراسم عروسی بهتر است از نورپردازان و صدابردان حرفه ای نیز استفاده شود؛ بنابراین به کارگیری گروه موزیک یا دی جی مناسب در خدمات مجالس شما اهمیت بسزایی خواهد داشت و که می تواند لحظات بسیار شاد و خاطره انگیزی برای شما و سایر حاضرین در جشن را ایجاد نماید.

برای صرفه جویی در هزینه شما می توانید فردی با تجربه یا تشریفات عروسی را با دستمزد کمتر برای این کار انتخاب کنید و باز هم یک مراسم خاطره ساز را تجربه کنید.

روشنایی تالار و نورپردازی در باغ عروسی

در اکثر مهمانی ها مخصوصا عروسی ها اگر مهمان های میزبان تعداشان کم باشد و بررای این خلوت بودن فضا و سالن کار خلاقانه ای انجام نشود مراسم شما دیگر حال و هوای شادی نخواهد داشت اما بعضی اوقات هم کم بودن مهمان ها در مراسم عروسی همیشه هم به معنی بی روح بودن و سرد و بی رونق بودن مراسم عروسی نخواهد بود. شما می توانید برای خوب جلوه دادن مراسم خود بخشی از بودجه ای راکه پس انداز کرده اید را صرف ایده های خلاقانه خود کنید و شک نکنید که با این ترفند ها مهمانی شما زبانزد همه خواهد شد.


در تزیین و طراحی تالار عروسی چراغانی کردن و استفاده از نور های رنگی می تواند فضای دل انگیزی را به مراسم شما ببخشد. نور پردازی جایگاه عروس و داماد از مهم ترین کار های است که هنگام تزئین جایگاه باید به ان دقت کرد. برخی از افراد بر این مورد اعتقاد دارند که هرچه در طراحی تالار از چراغ های رنگارنگ بیشتری استفاده کنید مهمانان را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهید داد.

طراحی تالار عروسی

در صورتی که تعداد مهمان های شما کم باشد شما می توانید یک روشنایی زیبا و تاثیرگذار خلق کنید که برای این تعداد مهمان مناسب باشد. نیازی نیست که حتما زیاد هزینه کنید شما با یک هزینه مناسب هم می توانید محیط فوق العاده ای را برای مهمانان مراسم خود آماده کنید.

از این رو چراغانی کردن تالار و نورپردازی می تواند اثرات زیادی را در ظاهر تالار و همچنین اثرات بانشاطی هم بر روحیه میهمانان خواهد گذاشت، نور پردازی و روشنایی فضای احساسی را در جشن شما ایجاد می کند که می شود با کم ترین هزینه هم این کار را انجام داد. باید بدانیم که در طراحی تالار نورپردازی یک نیروی به خصوص است؛ که جان تازه به محیط می بخشد و جلا می دهد.

بیشتر بدانید : باغ عروسی

منظور از نور پردازی فقط این نیست که لامپ ها و چراغ ها را تنظیم کنید این به هیچ عنوان نورپردازی محسوب نمی شود. شما باید برای این کار هنگامی که دارید برنامه ریزی عروسی را می کنید مثل سایر کار های دیگر برای این مورد هم حتما یک طراح نورپردازی داشته باشید که هنگام جشن با اتفاقات مراسم عروسی هماهنگی داشته باشد تنها در این صورت است که شما می توانید از آثار کامل و پایانی نورپردازی بهره مناسب را ببرید.

اجرای رقص نور در روی سن که با خلق اشکال هندسی زیبایی چندانی به سن رقص می دهد نور پردازی راهرو ورودی عروس و داماد همه و همه این موارد نیازمند یک نور پرداز حرفه ای است که با ظرافت خاص کارها را انجام دهد. زیبا کردن یک طراحی خاص نور پردازی همراه با یک دکور خوب کنار هم یک دیزاین عالی را رقم میزنند که تصور یک طراحی بدون نور ممکن نیست پس دقت کنید که برای زنده کردن دکور و طراحی تزیینی سالن و ایجاد حس زیبایی نورپردازی و استفاده از نور های رنگی در آن محیط امری ضروری و الزامی است که با به کار گیری ان موارد یک سالن بی نقص داشته باشید و یک شب پر خاطره را کنار میهمانانتان برای خودتان رقم بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۱
مهدی مقدم

ویژگی های باغ تالار لوکس

ویژگی های باغ تالار لوکس , یک باغ تالار لوکس و مجلل چه خصوصیاتی باید داشته باشد : پس از انکه مراسم نامزدی برگزار شد حال نوبت ان است که عروس و داماد عزیز برای مراسم جشن عروسی خود تدارکات لازم را ببینند وبرنامه بریزند.واطرافیان نیز مدام از انها سوال خواهند کرد که مراسم عروسی شما کی است ؟ویا کدام باغ تالار را برای جشن خود در نظر دارید؟بنابراین این مسئله که مراسم را در کدام تالار برگزار کنید وکجا را برای این کار تعیین کنید یک مقدار کار دشواری است بخصوص اگر ندانید که از کجا باید این کار را شروع کنید.وچه معیارهایی را در این خصوص در نظر بگیرید.

ویژگی های باغ تالار لوکس

ما تعدادی از این خصوصیات را در زیر بیان میکنیم تا شما را با انها اشنا کنیم و شما زوج های جوان راحتر بتوانید در این خصوص تصمیم بگیرید وانتخاب کنید.

اطلاعات : بهترین تالار عروسی

میهمان های ما چند نفر هستند؟

عروس وداماد محترم ابتدا باید تعداد دقیق میهمان های خود را بدانند ویک لیست دقیق از انها در بیاورند وسپس به باغ تالار مراجعه کنند وببینند ومطمئن شوند که ایا این مکان گنجایش میهمانان انها را دارد ویا نه؟ودر صورت نداشتن گنجایش لازم به مکان های دیگر مراجعه کنند ودر ضمن وقت خود را بی جهت تلف نکنند وبه جاهایی که گنجایش ان متناسب با تعداد میهمانان انهاست بروند نه جاهای کوچکتر وعکس این قضیه نیز بایست رعایت بشود یعنی اگر تعداد میهمانان ما کم است ما باید از اجاره ی باغ تالار های خیلی بزرگ پرهیز کنیم چون در این صورت مجلس عروسی ما بسیار ساکت وصوت وکور به نطر خواهد رسید وبسیاری از میزها خالی خواهد ماند.ویا مراسم بی روح وسرد خواهیم داشت.


تالار عروسی

مقررات مکان برگزاری مراسم

هنگام مراجعه برای اجاره ی مکان عروسی خود در مورد مقررات حاکم بر ان مکان سوال کنید وببینید ایا برنامه هایی را که در نظر دارید در انجا اجرا کنید با این قوانین تطابق دارند ویا نه؟ زیرا قوانین تالارها مقداری با هم متفاوت است وعین هم نیستند.به عنوان نمونه برخی از مکانها اجازه ی اجرای بعضی از برنامه ها را بعد از ساعت ۱۱ شب به بعد را نمیدهند.ویا مقررات بسیار سفت وسخت دیگری را برای خود دارند .به هر حال ما اگر دیدیم که این مقررات با برنامه های ما جور نیست باید قید ان مکان را بزنیم وبه فکر جای دیگر برای جشن خود باشیم.

باغ تالار بایست دسترس پذیر باشد

مکان مد نظر ما برای برگزاری مراسم عروسی باید از نظر موقعیت شهری در نقطه یی از شهر قرار داشته باشد که همه ی میهمانان بتوانند با وسیله های شخصی ویا وسایل نقلیه ی عمومی بدون ان که دچار مشکل شوند ودر ترافیک شهری گرفتار شوند به موقع وبدون هیچ گونه خستگی ناشی از رفت وامد در جشن ما حضور بیابند.ودر ضمن به این نکته هم توجه کنید که این مکان با آرایشگاه وآتلیه یی که در نظر دارید نیز زیاد فاصله نداشته باشد.چون شما نیز این مسیر را چند بار رفت وامد خواهید کرد .

محل برگزاری از زیبای وقشنگی لازم برخور دار باشد

در ابتدای مراجعه به سالن برای اجاره ی ان دقت کنیم که سقف انجا از بلندی زیادی برخور دار باشد.زیرا سقف های بلند هیبت وزیبایی سالن رابالا میبرد و برعکس سالن های با سقف های کوتاه بسیار دلگیر به نظر میایند.مسئله ی بعدی روکش میز وصندلی ها است که هر چه زیباتر واز پارچه های قشنگ وبراق تر باشند سالن ما زیباتر دیده خواهد شد.وهمچنین باید به نور پردازی انجا نیز دقت کنیم که از نور پردازی خوبی برخوردار باشد.و همچنین سالن باید تهویه ی مناسبی نیز داشته باشد.


تالار

پارکینگ متناسب با تعداد میهمانان

از انجایی که احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر میهمانان با خودروهای شخصی خود در عروسی حضور پیدا کنند واز امن بودن جای خودروی خود نیزباید مطمئن شوند پس ما باید توجه کنیم که ایا مکان مورد نظر ما مجهز به چنین پارکینگی هست ویا نه؟ودر صورت نبودن به جاهای دیگری مراجعه کنیم.

برای عروس وداماد میز شام به چه صورتی است؟

در بیشتر تالار ها طراحان سالن سعی میکنند که برای عروس وداماد میز های بهتر وشیکتری را اماده کنند وان ها را با شمع وگل و… تزیین کنند تا هم خاصتر به نظر بیایند وهم عکس های انها زیباتر وبه یاد ماندنیتر بشود.پس باید به میز عروس و داماد نیز توجه کرد که بهتر وشیکتر از دیگر میزها باشد.

دارا بودن سرویس های بهداشتی مناسب

سرویس های بهداشتی مناسب وکافی نیز از دیگر نکته هایی است که باید به ان توجه لازم را کرد.بخصوص اگر مراسم ما در فصل های سرد سال مانند پاییز وزمستان است حتما این نکته را فراموش نکنید وهمین طور توجه کنید که سرویس ها تمیز وزیبا باشند وزیاد با سالن فاصله نداشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۷
مهدی مقدم
کاشت ناخن , هزینه و قیمت کاشت ناخن : داشتن ناخن های مرتب در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ و از این رو که امروزه کاشت ناخن در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. معمولا کسانی که کاشت ناخن را انتخاب می کنند هرکدام دلایلی برای انجام این کاشت را دارند. مهم ترین عوامل انتخاب کاشت: بعضی از خانم ها صرفا برای زیبایی و بعضی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را انتخاب می‌کنند.

کاشت ناخن

همان طور که گفتیم از علت های که افراد سراغ کاشت ناخن می روند این است که ناخن های خشک ضعیف و شکننده دارند و نمی توانند ناخن هایشان را مثل بیشتر خانم ها دیزاین کنند و همیشه مشکل شکستن ناخن دارند. کاشت می تواند راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکلات ناخن و داشتن ناخن های زیبا و بلند باشد توجه به این نکته که کاشت ناخن باید توسط متخصص کاشت و با شناخت از مواد و ابزار انجام شود. کسانی که از بیماری های قارچی رنج می برند بهتر است که کاشت ناخن انجام ندهند چون به علت نرسیدن اکسیژن به ناخن بیماری ناخن شما بیشتر و بیشتر می شود.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی : آرایشگاه عروس

کاشت ناخن درست است که باعث زیبایی ناخن هایتان می شود ولی ممکن است باعث بیماری های قارچی ناخن شود پس کاشت ناخن تا حد امکان برایتان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب زیادی مثل مشکلات ژنتیکی که ظاهر خوبی ندارد و در صورت اینکه از روش های دیگری جواب نگرفته باشند می توانند کاشت را انجام دهند البته آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی می توانند انجام دهند.

انواع کاشت ناخن

کاشت پودری

همان طور که گفتیم انواع مختلفی کاشت وجود دارد که در این بین کاشت ناخن پودری از لحاظ مقاومت و زیبایی رتبه ی اول را این میان دارد. در این کاشت ابتدا ناخن مصنوعی را که همان تیپ است را روی ناخن می چسبانند و کوتاه می کنند مقدار کوتاهی ناخن به همان اندازه است که خودتان دوست دارید برای جلوگیری از بروز و مشکلات قارچی حتما باید از ضد قارچ استفاده کنند و بعد از ضد قارچ شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از آن دست داخل یووی قرار می گیرد.

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن پودری یک ساعت الی یک ساعت و نیم می باشد و از آن جایی که کار ناخن بسیار با دقت و ظرافت باید انجام شود معمولا سوهان کشی این کار هم کمی زمان بر است پس شما باید صبور باشید تا کاشت شما به بهترین نحو انجام توصیه ما به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری نمی باشد.


کاشت ناخن ژله ای

از روش های حرفه ای کاشت ناخن می توان به روش کاشت ژله ای اشاره کرد؛ که با این کاشت زیبایی و جلوه خیره کننده ای به ناخن ها داده و جذابیت دست چندین برابر می شود. درخشش وشفافیت ناخن در کاشت ژله ای به این خاطر است که به دلیل استفاده سه مرحله ای از ژل های مخصوص، ناخن ها درخشش و شفافیت بی نظیری پیدا می کنند و نتیجه کاشت ناخن فوق العاده زیبا می شود. بعد از روش کاشت پودری این روش در رتبه دوم قرار دارد. به علت بد طعم بودن این مواد معمولا این کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند برای ترک این عادت زشت می تواند مفید هم باشد. کاشت ژله ای هم مثل کاشت پودری انجام می شود در تمام مراحل استفاده از ضد قارچ نباید فراموش شودتنها تفاوت این کاشت فقط در نوع مواد آن ها است مواد ژله ای به صورت آماده قابل خریداری است.

کاشت ناخن

کاشت ژله ای نسبت به پودری از استحکام کمتری برخوردار است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و کسانی که پوست آن ها به این مواد واکنش نشان می دهد باید سریع این کاشت را جدا کنند تا دچار مشکلات قارچی یا ویروسی ناخن نشوند.

کاشت ناخن قالبی

در میان انواع مختلف کاشت های که وجود دارد کم طرفدار ترین و بی کیفیت ترین کاشت همین کاشت قالبی ناخن است

فرایند این روش کاشت طوری است که امکان ماندگاری خیلی کمتری دارد در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی ریخته می شود و بعد ازاستفاده از ضد قارچ روی ناخن ها با فشار زیاد روی ناخن ها مواد را روی ناخن فیکس می کنندو ر ادامه ناخن مصنوعی را از مواد جدا می کنند و برمی دارند و از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

معمولا این نوع کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود؛ زیرا به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار ازشکل طبیعی خود خارج می شود این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد پس نتیجه که کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد در این روش کاشت ناخن در مقایسه با روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتری مصرف میشود.

کاشت فیبر گیاهی

کاشت ناخن با فیبرگیاهی، این روش کاشت هم نوعی از کاشت ناخن است که در این روش به جای استفاده از تیپ روی ناخن از الیاف گیاهی مخصوصی مانند ریشه گیاه روی سطح ناخن استفاده می شود مواد این کاشت ناخن فیبر مثل مواد ژل می باشد در این روش کاشت مواد را با قلم برداشته و بر روی سطح ناخن قرار می دهیم و بعد از مواد گذاری دست داخل دستگاه UV قرار می گیرد در آخر درست مثل سایر کاشت ها سوهان کشی منظم انجام می شود در تمامی روش های کاشت برای زیبایی بیشتر سوهان کشی خیلی مهم است.


کاشت دیپینگ

امروزه کاشت ناخن نسبت به سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده است همان طور که می دانیم انجام کاشت ناخن در جهت زیبا تر جلوه دادن ناخن ها انجام میشود پس مستلزم زیبایی، دوام، ظرافت و البته بهداشت است.

کاملا طبیعی و مشخص است که تمامی ما انسانها به سلامت بدن خود چقدر اهمیت میدهیم واز ان جایی که ناخن هم یکی از نقاط ظاهری بدن ما به شمار می آید پس توجه به سلامت آن و مراقبت از آن هم وظیفه ماست در توضیح انواع کاشت ها کاشت دیپینگ را برایتان شرح می دهیم کاشت دیپینگ که این کاشت بدون قلم مو و لیکویید انجام می شود این کاشت دارای یک پرایمر مخصوص به اسم پرایمر کاز است.

در این روش ناخن را به صورت ۴۵ درجه نگه می داریم و روی سطح ناخن را مرتب سوهان میکشیم تا براق بودنش از بین برود باید حین سوهان کشی مراقب باشیم تا صدف ناخن آسیب نبیند چون ناخن دچار قارچ می شود بعد از سوهان کشی تیپ مناسب را انتخاب می کنیم و به ناخن می چسبانیم؛ و مثل روش های گفته شده عمل می کنیم و از آن جایی که با پرایمر کار می کنیم پرایمر را روی ناخن می زنیم و به صورت عمود داخل پودر فرو می بریم و بعد اضافی پودر را با چند ضربه می گیریم و تا رسیدن به ضخامتی که می خواهیم ادامه می دهیم سپس سوهان می زنیم و ناخن را طراحی می کنیم.

کاشت سیلک (ابریشم)

یکی از جذاب ترین کاشت های ناخن روش کاشت سیلک است. این روش کاشت، نام خود را از Silk یا ابریشم گرفته است چون در ساختار این کاشت از پارچه ابریشم استفاده می شود. این کاشت برای کسانی مناسب است که ناخن های ظریف و شکننده دارند و دوست دارند که حالت طبیعی ناخن هایشان را هم داشته باشند مثل روش های قبل ناخن را سوهان کشی می کنند تا مواد باقی مانده از لاک یا برق ناخن از روی ناخن کاملا پاک شود تا ناخن اماده انجام کاشت شود.

بعد از زیرسازی با روغن کوتیکول بعد از خشک شدن آن آماده چسباندن ابریشم می شویم درست مثل سایر روش های کاشت، تیپ مورد نظر را بر روی ناخن چسبانده و پس از خشک شدن آن، اندازه و فرم دلخواهمان کوتاه می کنیم بعد قطعه ای سیلک (ابریشم) را به ترتیبی بر روی ناخن ها می چسبانیم اگر با لبه های ناخن فاصله داشته باشد به کمک ابزار برش، فرم ناخن را اصلاح می کنیم.


کاشت ناخن میکس

تفاوت این کاشت با سایر کاشت ها این است که این حالت کاملا براق و شیشه ای است کاشت ناخن میکس ترکیبی از کاشت ناخن پودری و ژله ای است. بعد از انجام ضد قارچ بلافاصه کاشت پودری را انجام می دهند؛ و بعد ازانجام سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی قرار می دهند تا کاملا خشک شود کاشت ناخن میکس همان کاشت پودر (آکرلیک) است که فقط در انتهای کاشت، ناخن کاشته شده را با استفاده از ژل کاور می کنند این کاشت. این کاشت بدون لاک و دیزاین به خودی خود زیباست و از بقیه کاشت های دیگر هم گران تر است.

کاشت ناخن فرنچ

این روش کاشت هم یکی از روش های محبوب و پر طرفدار است معمولا این نوع کاشت با دو روش دائم و موقت انجام می شود. در این نوع کاشت قد طبیعی ناخن فرد حداقل بای ۳ میلی متر باشد بعد از مانیکور و شاین آف و زدن و ضد قارچ کردن ناخن ابتدا تیپ مورد نظر را روی ناخن قرار می دهند و دوباره از ضد قارچ و پرایمر با پودر کاور (رنگ دلخواه) ترجیحا هلویی یاصورتی صدف سازی می کنند و بعد فرنچ را باپودر سفید گچی یاهر رنگ و دیزاینی که دوست دارید کار کرده و در پایان یک لایه کلییر روی کل کار می کشید ودوباره سوهان کشی را انجام می دهند. اگر فرنچ با سفید گچی فقط کار شود اصولا فرنچ کلاسیک میگیم.

کاشت مرمریت

این روش نوعی کاشت گریم است در واقع این روش تکنیکی است که در داخل کاشت استفاده می شود، ما کاشتی به نام مرمریت نداریم بلکه طراحی بصورت مرمریت داریم مرمریت کردن ناخن تکنیکی است ما در کاشت استفاده می کنند کاشت نرمال انجام می دهند و یک لایه روی کار مرمریت انجام می دهیم.

جز این روش های کاشت که گفته شده روش های دیگری هم هستند که تیتر وار برایتان اسم میبریم

  • کاشت اکرلیک=پودر+ قلم
  • کاشت دوال=پودر + قالب
  • کاشت موقت یا نمازی=تیپ گذاری
  • کاشت دیپینگ =بدون لیکویید با مواد قدیمی
  • لمینت = لاک ژله ای+پولیش

نکاتی که باید شما بدانید:

  • آنتی بیوتیک بهترین دارو برای درمان عفونت های قارچی است پس حتما در بروز مشکل بعد از کاشت ناخن برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.
  • کاشت های طولانی به ظاهر ناخن اسیب وارد می کنند پس برای جلوگیری از آسیب از کاشت ناخن بصورت طولانی استفاده نکنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۳
مهدی مقدم

اجاره ماشین عروس لوکس , اجاره ماشین عروس لوکس : همانطور که می دانیم در برگزاری مراسم عروسی یکی از کلیدی ترین موارد داشتن ماشین عروس با تزیین زیبا و دلنشین می باشد . خیلی از عروس و دامادها حتی با داشتن ماشین , می خواهند ماشین عروس شیک و لاکچری اجاره کنند . از طرف دیگر موسسات زیادی برای اجاره خودرو وجود دارند که اجاره ماشین عروس نیز از مهمترین فعالیت های آنها می باشد.

اجاره ماشین عروس لوکس

تصور کنید یک ماشین مدرن و لوکس رو تزیین کنید و عروس و داماد با آن به سمت خونه خوشبختی خودشان حرکت کنند چه حال خوبی هستش . ماشین های لوکس زیادی وجود دارند که با قیمت های متقاوتی در موسسات اجاره داده می شوند . شاید در بین این ماشین های لوکس بتوان به مدل هایی همچون : بنز s500 که تعداد محدودی وجود دارد و یا بی ام وی X4 , پورشه پانارما , مازاراتی و… اشاره کرد .

چرا اجاره ماشین عروس لوکس

زندگی برای همه هر روز مدرنتر و بروز تر می شود و تمامی خودروها روز به روز به صورت لوکس و پیشرفته در می آیند و همه عاشق این تکنولوژی هستند . در این بین وقتی می خواهیم مراسم عروسی برگزار کنیم . همیشه به دنبال لوکسترین و شیک ترین تالار عروسی می گردیم و به دنبال آن خواستار این هستیم که یک تیم حرفه ای تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی ما را مدیریت کنند . در این شرایط نبود یک ماشین عروس لوکس جای خالی بزرگی را خواهد داشت .

اجاره ماشین عروس در دو حالت صورت می پذیرد

  1. اجاره ماشین عروس با راننده
  2. اجاره ماشین عروس بدون راننده

هر کدام از موارد بالا به دلیل گرانی بیش از اندازه این نوع ماشین های لوکس شرایط خاصی برای اجاره دارند. بهترین راه استفاده از اجاره ماشین با راننده می باشد. شما در این صورت مسئولیت کمتری دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره ماشین عروس لوکس می توانید به صفحه اختصاصی موسساتی که در سایت معرفی شده اند سر بزنید و با آنها تماس گرفته و کسب اطلاع کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۹
مهدی مقدم

  رنگ ابرو انواع رنگ ابرو , هزینه و قیمت رنگ ابرو : وقتی راجب رنگ ابرو حرف می زنیم به نظر رنگ کردن ابرو کار ساده ای می آید اما توجه به نکاتی در این زمینه هم باعث می شود تا شما ابروهای زیبا تری داشته باشید. تغییر رنگ ابرو فقط مختص مداد زدن و سایه زدن ابرو نیست. بیشتر خانم ها که دوست ندارند ابروهایشان رارنگ بزنند از مداد ابرو برای تغییر رنگ ابروهایشان استفاده می کنند. بسیاری از آرایشگر ها در جواب اینکه چه نوع رنگی برای ابرو مناسب است در جواب آن ها به این نکته اشاره می کنند که رنگ ابروها باید یک درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد با وجود این بیشتر خانم ها قبول نمی کنند.

رنگ ابرو

ما در این مقاله بسیاری از نکات ضروری رنگ کردن ابرو و تکنیک های مخصوص آن را برایتان به طور کامل شرح داده ایم که با مطالعه این مقاله نکات کاربردی بسیاری را خواهید فهمید.

معرفی بهترین برندهای آرایشگاه در تهران : آرایشگاه عروس در تهران

مواد مورد نیاز برای رنگ ابرو

  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس سر باریک رنگ
  • اکسیدان مخصوص ابرو
  • گوش پاک کن یا پنبه برای پاک کردن رنگ از روی ابرو
  • کرم یا وازلین برای چرب کردن قسمت هایی که نباید رنگ بگیرد
  • ظرف شیشه ای برای مخلوط کردن رنگ

هماهنگی رنگ مو با پوست

بعضی ها در رنگ کردن ابروهایشان به رنگ موی که دارند توجه می کنند درست است که رنگ مو با ابرو باید نزدیک باشد اما در این میان توجه به رنگ پوست هم بسیار مهم است؛ مثلا خانم هایی که موهای تیره و پوست گندمی دارند و رنگ ابرو هایشان هم مشکی است این ترکیب رنگ در صورتشان جذاب است پس در بسیار از اوقات شما می‌توانید برای انتخاب رنگ ابرو ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو ، به رنگ پوست‌تان توجه کنید و رنگ ابرو را براساس رنگ پوست تان تغییر یا ثابت نگه دارید. پس خانمی که پوست روشن دارد و رنگ موهایش هم بلوند باشد وابروهای تیره دارد باید نسبت به رنگ موهایش تا ۲ درجه رنگ ابرو را روشن کند. در مورد افراد با پوست تیره هم باید گفت که روشن کردن رنگ ابروی این افراد باعث می شود تا رنگ صورت شان بازتر شود. برای رنگ موهای به رنگ فندقی یا قرمز بهتر است که ابرو را تیره کرد.

بیشتر بخوانید : هایلایت مو

اکسیدان مخصوص ابرو

بیشتر خانم ها دوست دارند که با رنگ کردن ابروهایشان یک تغییر را در خودشان ایجاد کنند همان طور که قبلا گفتیم رنگ کردن ابرو بر اساس رنگ مو و رنگ پوست صورت می گیردپس خانم ها اغلب برای ایجاد تناسب بین رنگ مو و ابروی خودشان تصمیم به رنگ کردن ابرو می گیرند. رنگ ابرو اکسیدان مخصوصی دارند که نسبت به اکسیدان های مو دوز ضعیف تری دارد و از آن جایی که موی ابرو نسبت به موی سر کوتاه است خب کاملا مشخص است که خیلی سریع هم رنگ می گیرد پس شما بایداز اکسیدان خیلی ضعیفی استفاده کنید تا اسیبی به ابروی شما وارد نشود. توجه داشته باشید که همان اکسیدانی را که برای رنگ‌ کردن موها استفاده می کنید برای ابرو یا مژه‌های‌تان هم به کار برید.


معمولا آرایشگران در سالن های زیبایی وقتی می خواهند ابرو را رنگ کنند از اکسیدان شماره ۳ استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که رنگ مخصوص ابرو و اکسیدان مخصوص را شما حتما از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

هماهنگی رنگ مو با رنگ ابرو

همان طور که گفتیم ما در این مقاله برای شما اصول درست رنگ کردن ابرو را آموزش می دهیم. بعضی از خانم ها علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند و معمولا بعد از رنگ کردن مو هایشان در رنگ کردن ابروی خود دچار تردید می شوند درست است که به غیر از رنگ کردن می توان با مداد ابرو و سایه های پودری به طور موقت ابروها را تغییر رنگ داد، اما اگر که موهایتان را به رنگ روشن تر رنگ کرده باشید، برای طبیعی نشان دادن رنگ ابروها می توان آنها را رنگ کرد. بهتر است که یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام دهد تا از هرگونه آسیب به چشم جلوگیری شود.

پس در ست کردن رنگ مو و ابرو و ایجاد تغییر در چهره خانم هایی که موهای آنان قهوه ای متوسط و یا خرمایی هستند آن ها باید ابروها را به همان رنگ خرمایی و یا یک درجه تیره تر در آورند و خانم هایی که موهای آنها قهوه ای روشن است نباید از قهوه ای تیره برای ابروها استفاده کنند در حالیکه خانم های با موهای بلوند می توانند از بین رنگ های بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن به دلخواه انتخاب کنند.


بعد از رنگ کردن ابرو برای پر کردن قسمت های خالی ایرو هم از مداد ابرو استفاده کنید برای داشتن یک چهره و استایل طبیعی نباید رنگ های خیلی غیر طبیعی انتخاب شود. پس دررنگ ابرو این نکته را فراموش نکنید که به طور کلی سعی کنید ابروهایتان را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ کنید: یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر کنید و اگر بیش از این درجه ها را ترجیح می دهید حتما از مداد ابرو یا سایه ابرو کمک بگیرید.

انتخاب رنگ ابرو مناسب

همان طور که می دانیم در ریبایی چهره تک تک عضو ها نقش دارند در صورت هم ابرو نقش فوق العاده ای دارد داشتن ابروی مرتب و خوش رنگ همیشه چهره را جذاب نشان می دهد؛ و اگر ابروی ژولیده و بد رنگ داشته باشیم در لحظه‌ی اول برخورد با دیگران، رنگ ابروی ما نامناسب و فیس ما نا مطلوب به چشم می‌آید. پس دقت در انتخاب رنگ ابرویی که با چهره و رنگ موی شما مناسب باشد، اهمیت ویژه‌ای دارد. رنگ ابرو بسته به نوع رنگ مو و رنگ پوست است پس در انتخاب رنگی که می خواهید استفاده کنید نکات زیر را رعایت کنید:

انواع رنگ ابرو

  • رنگ موی روشن= رنگ ابروی خاکستری ملایم
  • رنگ موی قهوه ای روشن= رنگ ابروی قهوه ای روشن یا ماسه ای کم رنگ
  • رنگ موی قرمز= رنگ ابروی مشکی
  • رنگ مویی مشکی= رنگ ابروی قهوه ای تیره

روشن کردن ابرو

معمولا ابرو بخاطر اینکه کم پشت و موی کوتاه تر دارد خیلی زود رنگ می گیرد اما بسیاری از خانم ها هم هستند که رنگ ابرو تیره و تار ابروی کلفت و ضخیمی دارند معمولا این دسته از افراد برای روشن شدن ابروی خود دچار مشکل می شوند و برای این کار مجبورند تا از پودر دکلره استفاده کنند اما استفاده زیاد از این پودر به طور حتم به ریشه مو آسیب وارد می نماید.

نکاتی که برای روشن کردن ابرو باید رعایت شود تا رنگ ابروی مناسب و دلخواه به دست بیاید:

  • اصلاح و کوتاهی ابرو قبل از انجام دکلره
  • شستشویی ابرو با شامپو برای تمیز شدن ابرو
  • برای جلوگیری از هر گونه اسیب به پوست با یک گوش پاک کن اطراف ابرو را با وازلین چرب کنید
  • ماده دکلره را آماده کنید و در یک کاسه بلوری بریزید؛ تهیه ماده دکلره با توجه به نوع آن متفاوت است می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان کمک بخواهید
  • با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید.
  • چندین بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید
  • حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه باید برای رنگ گرفتن ابرو صبر کرد
  • برای روشن کردن زیاد ۱۰ دقیقه و اگر زیاد تمایل به روشنی ندارید ۵ دقیقه کافی می باشد و مدام چک کنید تا مبادا موی شما بسوزد
  • با استفاده از تکه ای پنبه مواد را از زوی ابرو پاک کنید
  • ابروهایتان را با اب ولرم بشویید و خشک نمایید

ممکن است که ابروی شما کمی زردی داشته باشد برای رفع این زردی مقدار کمی از واریاسیون بنفش رابا اکسیدان مخلوط کنیدو به روی ابروهایتان بزنید و حدود ۱۰ دقیقه زمان دهید و بعد پاک کنید زردی ابروی شما کاملا گرفته می شود و شما حالا یک ابروی ایده ال خودتان را دارید.

تیره کردن ابروها

در این روش هم ابتدا با یک گوش پاک کن پوست اطراف ابرو را کاملا چرب می کنید تا رنگ نگیرد و پوست ملتهب نشود.

رنگی را که انتخاب کرده اید را حدود یک سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود ۳ قطره اکسیدان روی آن بریزید و خوب مخلوط کنید.

مواد را از قسمت تاج ابرو و قسمت کلفت ابرو با دقت بزنید و توجه داشته باشید که تمام ابرو را پوشانده باشید.

از ان جایی که رنگ‌های تیره و مشکی زود می گیرند ۲ دقیقه زمان کافی است.

تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد ابرو ها را با پنبه مرطوب پاک کنید.

پس همانطور که متوجه شدید تیره کردن ابرو بسیار آسان تر از روشن کردن آن است و مدت زمان لازم برای تیره شدن ابروی روشن ۲ دقیقه است و نباید زمان زیادی رنگ روی ابرو بماند زیرا اگر زیاد تیره شود در روشن کردن مجدد رنگ ابرو حتما دچار مشکل خواهید شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۴
مهدی مقدم

برگزاری عروسی در زمستان : معمولا وقتی که یکی از اقوام از برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان خبر می دهد بی شک با شنیدن اسم فصل زمستان یاد سوز ، برف و سرما می افتیم و ممکن است که این تصور را داشته باشیم که عروسی در زمستان اصلا اتفاق خوب و جالبی نیست. شاید تصور کنید که برنامه های جشن به خوبی برگزار نشود؛ اما بهتر است که زود تصمیم نگیریم و عجله نکنیم و کمی راجب جشن در زمستان تحقیق کنیم. ما در این مقاله شما را با مزایای برگزاری جشن ازدواج در زمستان آشنا می کنیم و شما با مطالعه کامل این مقاله اطلاعات جالبی را در این زمینه به دست می آورید.

عروسی در زمستان

ما در این مقاله چند دلیل آورده‌ایم که چرا عروسی در زمستان خوب است. مطمئنا گرفتن جشن عروسی با هزینه کم، برای هر کسی یک شانس بزرگ محسوب می شود؛ و از آن جایی که زمستان فصل سردی است و بیشتر به همین علت از برگزاری در این فصل جلوگیری می کنند تالار ها و سایر خدمات دهنده های مراسم عروسی برای مشتریان خود در این فصل تخفیف های ویژه و خوبی را در نظر می گیرند.

تالار عروسی مخصوص فصل زمستان : تالار عروسی تهران

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که پوشیده از برف است می توانید یادگاری های خوبی از آن روز در برف ثبت کنید. سالنی که برای برگزاری این مراسم بر می گزینید باید شومینه و سیستم گرمایشی خوبی داشته باشد تا مهمان هایتان راحت باشند برعکس تابستان باید از نوشیدنی های گرم از مهمانان پذیرایی کرد. در تزیین دکوراسیون سالن برگزاری مراسم در زمستان استفاده از وسایل چوبی و شمع های زیبا و ریسه های رنگی ریز و روشن می تواند زیبایی مراسم را دو چندان کند و مهمانان را از این زیبایی شگفت زده کند و حال و هوایی گرم و صمیمانه به مراسم می‌دهد؛ که می‌توانید از این تزئینات در بیشتر نقاط مکان جشن استفاده کنید.


همچنین می توانید با برگ ها و شاخه های خشک، قندیل ها و اشکال ساختگی و میوه های کاج در گوشه و کنار سالن یا میزها مراسم تان را رنگ و بویی خاص تر بدهید این تزیئنات خیره کننده باعث می شود تا سالن شما مثل یک الماس در میان برف های اطراف بدرخشد. قطعا با نورانی کردن و ریسه های رنگی و ال ای دی های ریز مکان شما بسیار جذاب و رمانتیک می شود.

قطعا باید به جای بستنی و انواع نوشیدنی های خنکی که در فصل های دیگر سرو می شود سرو کردن شیرینی‌های گرم یا دسرها و غذا های سنتی گرم (شله زرد و فرنی به جای بستنی و آبمیوه تابستانی) هم از دیگر مزایای عروسی گرفتن در فصل زمستان است که می تواند جشن شما را کاملا متفاوت و متمایز تر از تمام جشن های دیگر کند و شما یک مراسم سنتی، متفاوت و جالب را تجربه کنید.

برگزاری عروسی در زمستان

این مراسم همان مراسمی است که شما ماه ها برایش برنامه ریزی کرده اید پس علاوه بر طرح های که طراح دکورتان برای تزیین سالن انجام داده است حتما خود شما هم ایده های خاص و لاکچری را برای اجرا در نظر دارید که دوست دارید آن را هم در سالن اجرا کنید شما می توانید میزهای نوشیدنی را کنار شومینه ها قرار دهید تا مهمانان بتوانند نوشیدنی های مثل شیرکاکائوی داغ یا چای را هنگامی که از گرمای آتش لذت می برند، بنوشند. در کنار غذاها حتما از سوپ داغ هم استفاده کنید تا حال و هوای زمستانی تان را گرم و دلچسب کند.

معرفی بهترین موسسه های تشریفاتی : تشریفات عروسی در تهران

حتما به آرایشگرتان بگویید که در آرایش شما از المان های فصلی هم استفاده کند مثلا در دیزاین ناخن هایتان طرحی از بلور های زیبای برف را انتخاب کنید و یا شنل لباس عروستان را خز دار سپید مثل پرنسس ها انتخاب کنید با این تغییرات زمستانی می توانید تبدیل به یک ملکه برفی زیبا شوید.


هدیه یاد بود هم در فصل زمستان معمولا متفاوت تر از سایر فصل ها می شود شما اگر هنوز هدیه‌ یا یادگاری برای مهمان‌ها و ساقدوش‌هایتان تهیه نکرده‌اید و در فکر تهیه یک هدیه ماندگار و زیبا هستید پیشنهاد ما به شما این است که تعداد گوی شیشه ای با شن های شناور یا همچنین شما می توانید گیفت های کوچکی را که تهیه کرده اید را با یک برگ پاییزی، یک میوه کاج یا یک مگنت برفی شکل آماده کنید بی شک شما یک یادگاری بی نظیر و ماندگار را برای مهمان هایتان هدیه خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۹
مهدی مقدم

انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو : در این مقاله قصد داریم تا برای شما هایلایت مو و انواع مختلف آن را شرح دهیم. در تعریف هایلایت مو در واقع باید بگوییم که هایلایت مو یعنی ایجاد تکه های روشن مو در لا به لای موهای تیره است. امروزه علاوه بر انواع مش ها و رنگ های متنوع مو هایلایت مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و یکی از تکنیک های پر طرفدار رنگ در سالن های زیبایی می باشد که در مقابل رنگ موهای معمولی هایلایت جذابیت بیشتری را دارد.

انواع هایلایت مو

در این زمینه خلاقیت آرایشگران در ایجاد تنوع رنگی زیاد باعث شده است که رنگ های متعددی از هایلایت ابداع شود که همگی آن ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و امروزه هایلایت مو به یکی از بهترین راه های افزایش جذابیت تبدیل شده است. برای داشتن یک موی هایلایت شده زیبا کافیست به یک سالن زیبایی و یک متخصص رنگ و مش مراجعه نمایید تا نتیجه خوب و عالی را در زیبایی مو و چهره تان به دست بیاورید.

بهترین آرایشگاه های عروس : سالن آرایش عروس تهران

هایلایت طبیعی

از آن جایی که فهمیدید هایلایت کردن مو مثل رنگ کردن معمولی نیست و برای انجام نیاز به یک متخصص هایلایت است پس احتیاج به فردی متخصص و حرفه ای دارد. همان طور که گفتیم هایلایت مو مدل های مختلفی دارد برای مثال می توانید تنها روی موها، زیر یا حتی انتهای آن را رنگ کنید. هایلایت طبیعی همان گونه که از اسمش مشخص است روشی است که رنگ هایلایت در این رنگ نباید خیلی روشن باشد در این صورت موی شما از حالت طبیعی خارج می شود رنگ هایلایت طبیعی باید ۱ یا ۲ درجه از رنگ اصلی و زمینه مو روشن تر باشد و نه زیاد معمولا این نوع هایلایت طبیعی برای موهای مناسب است که شاداب و سالم باشند برای داشتن هایلایت طبیعی از رنگ هایی با تناژ قهوه ای مایل به طلابی برای هایلایت موهایتان استفاده نمایید به این شکل شما حتما هایلایت طبیعی تری خواهید داشت.

هایلایت تیکه ای

در این نوع هایلایت رنگ هایلایت حتما باید از رنگ مو پایه خودتان روشن تر باشد. در این روش دسته های باریک و ۳ سانتی از مو رو جدا کرد و رنگ را روی مو می زنند. معمولا این روش هایلایت برای خانم هایی که موهای زبر و ضخیمی دارند انتخاب مناسبی می باشد در این نوع هایلایت تکه ای مو را با کلاه مش یا فویل تا ۳ درجه و یا اگر رنگ های خیلی خاصی مثل مسی یا قرمز میخواهند در این صورت با دکلره مو را کاملا روشن می کنند هایلایت کار می داند که برای این تکنیک از فویل هایلایت استفاده می کنند پس دسته های کوچک و مساوی از مو را جدا می کنند و با فاصله از هم روی آنها رنگی ۳ یا ۴ درجه روشن تر از رنگ پایه موهایتان که با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کرده است را میزند. معمولا بعد از ۳۰ دقیقه موها یتان را می توانید شستشو دهید.

در مورد رنگ مو بیشتر بدانید : رنگ مو

هایلایت مخفی

برای اینکه یک تغییر شیک و خاص را در موهایتان تجربه کنید بهتر است که این نوه هایلایت را امتحان کنید و با اضافه کردن چند رشته هایلایت درون موهایتان یک موی زیبا داشته باشید مقداری از موهای تان که در زیر است را انتخاب کنید بهتر است آن قسمت از مو که در دید نیست را انتخاب کنید و سپس موها را رنگ نمایید انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است اما معمولا برای موهای روشن از هایلایت تیره و برای تیره از هایلایت روشن استفاده می کنند همان طور که گفتیم این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییر کوچکی در مو ایجاد کنند و این مدل مو زمانی که موهای شما باز است جلوه زیبایی دارد؛ و موهای رنگی لابه لای موهایتان خود نمایی خواهند کرد.

هایلایت مو

هایلایت آمبره

آمبره در معنی لغوی به معنی سایه است امروزه این نوع هایلایت در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است در روش آمبره مو ریشه مو تیره تر از قسمت انتهایی مو است و به همین دلیل این شیوه رنگ کردن مو و ترکیب رنگ آمبره با ایجاد تنالیته ای مواج در بین موها سبب می شود تا بخش پایینی موها از قسمت های بالایی موها روشن تر به نظر برسد به این تکنیک آمبره می گویند. معمولا برای انجام آمبره بهتر است که از سایه هایی به رنگ طبیعی چهره، مو و چشم استفاده شود بهتر است که با یک متخصص حرفه ای راجب نوع رنگ آمبره مشورت نمایید. پس پیشنهاد ما برای شما این است که روش آمبره یک هایلایت طبیعی است و می توانید برای داشتن موهای جذاب این نوع هایلایت را امتحان کنید.


هایلایت بالیاژ

این نوع هایلایت هم در واقع مثل هایلایت آمبره است بالیاژ در لغت به معنی مش در هوای آزاد است، در این نوع روش هایلایت رنگ به صورت رفت و برگشت و در یک شیب طبیعی تر می باشد؛ و آن جایی که این روش بدون فویل و کلاه صورت می گیرد این روش به مدرن ترین و طبیعی ترین تکنیک هایلایت شناخته شده است. بالیاژ نوعی تکنیک است که با ایجاد سایه های طبیعی در بین مو سبب می شود تا مو پر حجم و زیبا دیده شود. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه قابل اجرا است ومثل روش آمبره باعث تیرگی در ریشه موها و روشنی در انتهای موها می شود. از مزیت های دیگر این روش این است کههر چه موی شما رشد کند و ریشه مو شما طبیعی باشد موها تازگی خود را از دست نداده و می تواند تازگی و زیبایی خود را بدون نیاز به ترمیم مداوم حفظ نماید. پس بدون نیاز به ترمیم می توانید با خیال راحت از این روش هایلایت استفاده کنید.

هایلایت فویل

امروزه در دنیای آرایش و رنگ مو از فویل استفاده های زیادی می شود بخاطر تمیز و منظم در آمدن کار بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای هایلایت موها از فویل استفاده کنند این مدل از هایلایت مناسب موهای رنگ شده با پایه ۶ به بالا است که در این روش پس از برداشتن فویل ها تکه های روشن مو به شکلی کاملا منظم و خط کشی شده می باشد. فویل ها را بسته به اندازه موها برش می زنند پس همانطور که گفتیم ابتدا می بایست فویل ها را به قطعات کوچکی متناسب با موها ببرید. معمولا اندازه عرض فویل ۱۰ الی ۱۵ و طول آن ۲۰ الی ۲۵ سانت است. معمولا به شکل مستطیل و کمی بلندتر برش می زنند و قسمت های از مو که قرار است رنگ شوند را پس از رنگ کردن درون فویل ها می گذارند. دقت کنید که چون فویل ها تا می شوند باید ۲ برابر طول مو باشد.

هایلایت کردن پر حجم مو

یکی از عمده مشکلاتی که خانم ها دارند و همیشه از آن حساس نارضایتی می کنند داشتن موهای کم پشت و نازک است که این مشکل باعث شده است تا برای زیباتر کردن موهای شان با مشکل مواجه شوند. معمولا وقتی کسی موهایش را رنگ می کند متوجه پر پشت شدن موهایش می شود. بله رنگ کردن موها باعث حجیم شدن و پر پشتی مو می شود مخصوصا وقتی که قرار باشد که شما به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید؛ و نمی توانید موهای کم پشت خود را برای مهمانی مرتب کنید بهترین راه یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب کنید تا یک رنگ موی مناسب، مدل مو و آرایشی مناسب چهره تان را برایتان انتخاب کند حتما هم لازم نیست که کل موهایتان را رنگ کنید با هایلایت قسمتی از مو می توانید موهایتان را حجیم تر جلوه دهید. اگر بعد از رنگ کردن مو از موها به درستی مراقبت کنید، رنگ آنها چندین هفته دوام می آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۶
مهدی مقدم

انواع لایت مو

انواع لایت مو : هایلایت و در کل رنگ کردن مو و ایجاد تغییر بزرگ در رنگ مو یکی از پرطرفدارترین تکنیک هایی آرایشی است که در بین خانم های عاشق رنگ مو کاربرد وسیعی داشته است چون کمک زیادی به زیبایی موها و در نهایت زیبایی چهره شخص کرده است.

انواع لایت مو

در اینجا ما شما را با انواه لایت های روز دنیا آشنا می کنیم

لو لایت (low light)

لو لایت مخصوص موهای روشن و بلوند می باشد معمولا این لایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است لو لایت به طور کل یعنی ایجاد تکه های تیره روی موهای روشن، انجام لو لایت در جذابیت چهره فرد و جوان تر دیدن شدن و درخشان شدن موی فرد تاثیر گذار است آرایشگر با انجام لو لایت چهره‌ی مشتری را از‌یکنواختی در می آورد و با ایجاد رفله‌های تیره، نوعی سایه روشن زیبا بر روی موی مشتری ایجاد می کند؛ که این روش برای کسانی که ریشه مو دارند و نمیخواهد رنگ یا مش خود را تمدید کنند هم مناسب است.

همان گونه که گفتیم لو لایت یعنی روی موهایی با زمینه روشن، تکه های تیره درآوردن. معمولا روش لو لایت برای موهای روشن اروپایی بسیار مناسب و راحت است. در زمان هایی که موهای روشن شخص دچار زردی یا بدرنگی شده هم می توان رگه های تیره از پایه ۳ و ۴ از هر رنگی که دوست دارد روی موهای روشن او ایجاد کرد.

بهترین آرایشگاه عروسی در تهران : آرایشگاه عروس

های لایت (Hight Light)

در تعریف های لایت، های لایت برعکس لو لایت است.‌ پس در این روش آرایشگر بر عکس لو لایت تکه های روشن را بر روی تیره در می آورد. در روش ‌ هایلایت کردن مو را تا ۳ درجه روشن می کنند و در دکلره تا ۸ درجه روشن می کنند.


و رگه های خیلی روشن و انواع بلوند‌های دودی، زیتونی و رنگهای خاص مثل مسی، صورتی، قرمز، سورمه ای ایجاد می‌کنند. هایلایت روی موی طبیعی خیلی طبیعی تر و بهتر می شود چون همان طور که گفتیم مخصوص موهای تیره است. هایلایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است در این روش رگه های از مو را با استفاده از رنگ های (دودی) یا دکلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه می توانند روشن کنند.

سان‌ لایت (Sun light)

این روش لایت در ۲ حالت صورت می پذیرد و داشتن زمینه موی روشن بهترین حالت برای انجام سان لایت است.

روش اول : وقتی موهای زمینه خیلی روشن باشد از لابه لای موهای شخص تکه ها و رگه های روشن تری در می آورند معمولا از بلوند خیلی روشن استفاده می شود.

روش دوم : همان طور که گفتیمروش دومی نیز برای انجام سان لایت وجود دارد که در این روش بیضی بالای سر را کاملا با روش دکلره بلوند می کنند در این روش هم خیلی بهتر است که زمینه‌ی مو بسیار روشن باشد زیرا یک هارمونی بسیار زیبا را موهایتان ایجاد می کند ولی از ان جایی که سلیقه های اشخاص با هم متفاوت است عده ای نیز سان لایت را روی زمینه تیره دوست دارند که آن روش هم زیبایی خاص خود را دارد.

مون‌ لایت (moon light)

روش مون لایت کاملا برعکس روش سان لایت است؛ یعنی تمام مراحل را عین سان لایت انجام می دهند با این تفاوت که در این روش بیضی بالای سر از رستنگاه مو تا تاج سر کاملا تیره رنگ می کنند و قسمت های زیرین موها بلوند می شود.


سان لایت پر طرفدار تر از این روش است و روش مون لایت به نسبت سان لایت از طرفداران کمتری برخوردار بوده واین روش مخصوص افرادی با سلیقه های خاص و منحصر به فرد است.

هاف‌لایت (half light)

در این روشن مو را به ۲ رنگ متفاوت از هم در می آورند و همان گونه که از اسمش مشخص است نصف موها در این روش روشن شده و نصف باقی موها تیره می شوند. با توجه به اندازه موی فرد مو را به قسمت مساوی تقسیم می کنند و نصف پایین مو را دکلره کرده و قسمت های بالای مو را یک رنگ تیره تر انتخاب می کنند انتخاب نوع رنگ مو کاملا سلیقه ای است؛ مثلا اگر موی فرد پایه‌ی ۵‌ یا ۶ زیتونی باشد و نیمه‌ی روشن شده بلوند زیتونی که یک رنگ موی بسیار زیبا و جذاب می شود. این نوع‌ هاف لایت با بعضی از شینیونها بسیار زیباست و چهره فرد را بسیار جذاب می کند و در زیبایی او تاثیر دارد.

بیشتر بدانید : رنگ مو

مووی لایت (movie light)

یکی از انواع هایلایت های فانتزی موی لایت است که اغلب کسانی که این مدل را انتخاب می کنند کسانی هستند که تنوع طلب و روحیه خیلی شاد و فانتزی دارند. در این روش لایت به این ترتیب که مستطیل بالای سر را به طور کامل دکلره کرده و به هفت قسمت افقی تقسیم می کنند. سپس هر یک از این مستطیل ها را به به رنگ های شاد فانتزی مثل نارنجی، بنفش، آبی، صورتی، سبز و… رنگ آمیزی می کنند. در مرحله آخر موهای شما به شکل رنگین کمانی در خواهد آمد. جنس این رنگ های فانتزی دائمی نیست و این رنگ ها از نوع رنگ های موقتی است که معمولا به شکل رنگ های شامپویی در بازار موجود است که معمولا پس از چند بار شستشو کمرنگ وکمرنگ تر می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۲
مهدی مقدم

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط : برای زوج های جوان برگزاری مراسم شب عروسی بسیار مهم است چون که یکبار در طول زنگی برایشان اتفاق می افتد. اکثر افراد بخاطر دردسر های عروسی این مراسم را نمی گیرند ولی اگر بخواهند مراسم عروسی را برگزار کنند تمام تلاش خود را می کنند که در این مراسم سنگ تمام بگذارند.

امروزه یکی از مسائلی که افراد را به خود درگیر می کند این است که سالن عروسی مرد و زن جدا می باشد. بدیهی است که خیلی از دخترها دوست دارند تنها شب عروسی که دارند در کنار پدر و برادر های خود باشند و این شب با شکوه و به یادماندنی را در کنار هم بگرانند اما در هر حال این قانونی در کشور ماست که همگی باید به احترام بگذاریم در رعایت آن کوشا باشیم. البته در میان خانواده هایی وجود دارند که مراسم عروسی خود را در باغ عروسی برگزار می کنند و همه خانواده در کنار هم می باشند و مراسم به صورت مختلط برگزار می شود.

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی

مشاهده لیست قیمت تالارهای عروسی تهران : قیمت تالار عروسی

بهتر است برای برگزاری مراسم عروسی مختلط اصرار زیادی نکنیم

برای اینکه به قوانین کشور خود احترام بگذاریم بهتر است از خواسته های خود دست برداریم و اصراری برای برگزار کردن مراسم عروسی به صورت مختلط نداشته باشیم. بجای اینکه افکار و انرژی خود را به این موضوع صرف کنیم می توانیم تمام انرژی خود را برای پیدا کردن محلی مناسب مانند تالار یا باغ عروسی صرف کنیم و در این فکر باشیم که کاری انجام دهیم که به مهمانان در این مراسم خوش بگذرد و شبی خوب داشته باشند. می توانیم با کارهای مختلف زیادی مهمانان خود را شگفت زده کنیم و آنقدر به خود و مهمانان خوش بگذرد که فکر مختلط بودن مهمانی به کلی از ذهن شما بیرون برود . به این منظور می توانید از تیم تشریفات مجالس بهره ببریم و از آنها راهنمایی بخواهیم.


تالار عروسی

تشریفات مجالس می تواند در همه نقاط شهر تهران و اطراف آن متناسب با هزینه و تعداد مهمانان و سلیقه برایتان تالارها وباغ عروسی هایی معرفی و در اختیارتان بگذارد. این تالارها و باغ ها بسیار شیک و مجهز به تمام امکانت می باشد و برگزاری مراسم عروسی در آن محل ها بسیار باشکوه و زیبا خواهد بود. وجود فضایی ویژه برای مراسم عروسی و محل مناسبی برای بازی کردن بچه ها و پذیرایی در فضایی باز و مجلل از مهمانان شبی به یاد ماندنی برای شما و مهمانانتان خواهد بود .

یک تصور غلطی در ذهن اکثر افراد وجود دارد که اگر یک مراسم عروسی در تالار باشد مختلط نیس و اگر در باغ باشد حتما آن عروسی مختلط است. ولی اینگونه نیست شما می توانید برای مراسم عروسی خود باغی اجاره کرده و با رعایت قانون و شئونات به صورت جداگانه مراسم خود را برگزار کنید. در باغ ها می تواند امکاناتی باشد که هرگز در تالار ها نمی تواند باشد مانند : فضای باز و هوایی آزاد ، تزئینات متفاوت و زیبا ،چایخانه سنتی ، کافی شاپ، بازارچه سنتی برای مهمانان می تواند باشد.

البته باید به فصلی که مراسم عروسی را در آن می گیریم دقت کنیم بدیهی است که باغ عروسی فقط در فصل های بهار وتابستان جالب و زیبا خواهد بود ود در فصل های دیگر می توان از تالار برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کرد. چون که فضای باغ بزرگ و باز می باشد و مراسم در شب برگزار می شود باید تمام فضای باغ را با چراغ هایی نورانی پر کنیم تا در شب نور کافی وجود داشته باشد.


البته دور از ذهن ها نباشد که تالار عروسی مزایایی نسبت به باغ را دارا می باشد که شما در حالت تغییر ناکهانی آب و هوا در امان خواهید بود در بعضی مواقع دیده شده است که با گل آرایی و شمع آرایی و تزیینات زیبا تالار از باغ جذابتر و زیباتر نیز شده است.

مطمئن ترین کار این است که شما برای کاهش این نگرانی ها می توانید مراسم خود را به تشریفات مجالس بسپارید تا مراسمی با شکوه و زیبا داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۶
مهدی مقدم

موسیقی آذربایجانی به موسیقی سنتی مردمان آذربایجانی اطلاق می‌شود. هنرمندان آذربایجانی با خلاقیت خود، موسیقی منحصربه‌فردی را می‌آفرینند. کسانی که این نوع موسیقی را به‌همراه سروده‌های خود به‌زبان ترکی آذربایجانی می‌خوانند، عاشیق خوانده می‌شوند.

دانلود آهنگ آذری جدید

عاشیق‌ها در وصف آذربایجان و دلاوری‌های بزرگان آن، در مراسم جشن و عزاداری، سروده‌های زیبایی را به‌همراه موسیقی آذربایجانی می‌خوانند و مورد توجه مردم قرار می‌گیرند.


عاشیق‌ها از دوران قبل از اسلام در بین مردمان ترک‌تبار وجود داشته‌اند.

دانلود آهنگ شاد آذری برای رقص لزگی

موسیقی آذربایجانی از دو نوع یا شاخهٔ اصلی تشکیل شده که از لحاظ تقسیم‌بندی موسیقایی منشاء و حالت‌های مختلفی دارند. معمولاً نوع سازهای موسیقی آذربایجانی، خاستگاه و دوستداران اقسام موسیقی با هم تا حدی متفاوتند، هرچند بسیاری دوستدار هردو هستند. تعداد بسیاری از موسیقی‌دانان آذربایجانی با آشنایی به هردو نوع از این موسیقی‌ها توانسته‌اند آثاری هنری بزرگی در قالب اپرا‌ها، موسیقی سمفونیک و موسیقی برای باله خلق نمایند. از مهم‌ترین گونه‌های موسیقی آذربایجانی می‌توان به موسیقی میخانه‌ای، هنر اجرای آذربایجانی تار، بالابان، ناقارا، باغلاما و گارمان اشاره کرد.

دانلود آهنگ عروسی آذری , دانلودآهنگ آذری رقص عروس , دانلود آهنگ آذری برای رقص عروس

اگرچه موسیقی موغام آذربایجان به دستگاه‌های موسیقی ایرانی نزدیک است و در بعضی مواقع حتی یکی هم هستند، ولی طرز اجرای این دو موسیقی ملی در انسان احساس بسیار متفاوتی ایجاد می‌کند. موسیقی آذربایجانی مملو از حس قهرمانی و جسارت است. در حالی که موسیقی ایران عارفانه است. درست است که موسیقی آذربایجان نیز دارای مقام‌های حزین و غمگین و عارفانه است، ولی به‌هنگام شنیدن آن، امید و تحرک در آن احساس می‌شود. در این موسیقی حرکت و دینامیسم وجود دارد.

اهنگ رقص اذری , دانلود آهنگ آذری شاد برای رقص پا ,

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۹
مهدی مقدم