برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

جراحی زیبایی بینی

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ب.ظ

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی , هزینه جراحی زیبایی بینی , بهترین متخصص جراحی زیبایی بینی , عمل زیبایی بینی تهران , هزینه عملی زیبایی بینی مردان : عمل رینوپلاستی را با هدف زیبا سازی بینی و همانگ کردن آن با دیگر اجزای صورت انجام می دهند و همین طور در طی عمل زیبایی بینی ،جراح سعی می کتد که معایب و نواقص بینی بیمار خود را برطرف کند.

در این جراحی ، با توجه به نوع بینی فرد و معایب آن ،امکان دارد که جراح اقدام به کوچکتر کردن اندازه بینی ،یا جمع کردن پره ها و نوک بینی نماید و یا اینکه در برخی مواقع به منظور تقویت و استحکام و بهبود شکل ظاهری بینی فرد ،به قسمت های فرو رفته بینی فرد غضروف اضافه کند. می توان گفت که در حال حاضر در کشور ما و در میان عمل های جراحی زیبایی رینوپلاستی نخستین رتبه را به خود اختصاص داده است و در طی این عمل اگر جراح اصول جراحی نوین را رعایت نماید و همین طور فرد متقاضی نیز ،گزینه ی مناسبی برای این عمل باشد ،نتیجه عمل هم برای بیمارو هم برای جراح رضایت بخش خواهد بود.

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

فهرست مطالب

افرادی که برای جراحی زیبایی بینی مناسب اند

جراحان و متخصصان جراحی پلاستیک ، عمل رینوپلاستی را بیشتر با این هدف انجام می دهند که تا جایی که ممکن است نواقص بینی فرد را برطرف کنند و ظاهر بینی بیمار را به ظاهر ایده آل و استاندارد نزدیک کنند.و در کل زیبایی صورت فرد را افزایش دهند. کسانی که متقاضی عمل رینوپلاستی می باشند ،دارای شخصیت باثبات و از نظر روحی متعادل می باشند ،و می توان گفت که رنج سنی مناسب برای این عمل هم از زمانی که فرد به بلوغ می رسد تا سن ۷۰ سالگی است .

 هزینه جراحی زیبایی بینی

نحوه برنامه ریزی برای عمل جراحی زیبایی بینی

فرد متقاضی باید در نخستنی جلسه ی مشاوره ای که با پزشک جراح دارد ،مشکلات عملکرد بینی خود را با پزشک در میان بگذارد و همین طور انتظاراتی را که از عمل جراحی بینی خود دارد با پزشک مطرح کند.در طی این جلسه پزشک بیمار را مورد معاینه قرار داده و توضیحات مورد نیاز در مورد روش جراحی و نتیجه عمل را برای او خواهد داد.

و در مرحله بعد ی ،پزشک آزمایش های مورد نیاز و عکس های فتوگرافی را برای بیمار خود تجویز می کند ،و در جلسه دوم مشاوره این آزایشات و نتیجه فتوگرافی توسط جراح بررسی می گردد و در صورتی که مشکلی برای جراحی وجود نداشته باشد ،یک وقت برای جراحی بیمار مشخص می شود.

بیمه در عمل زیبایی بینی

در صورتی که عمل بینی از نوع زیبایی باشد ،شرکت های بیمه هزینه عمل را تقبل نخواهند کرد ولی اگر عمل جراحی بینی با هدف درمانی مانند اصلاح مشکل عملکردی مانند انحراف تیغه میانی ،سینوزیت و یا پولیپ بینی همزمان با عمل رینوپلاستی باشد ،در این صورت شرکت بیمه مورد نظر ،هزینه عمل را متقبل خواهد شد.

نحوه بیهوشی در عمل جراحی زیبایی بینی

پزشکان با توجه به شرایط بیمار می توانند این جراحی را هم تحت بیهوشی عمومی و هم تحت بی هوشی موضعی همراه با تزریق داروهای آرام بخش انجام دهند ،باید بگوییم که هر دو روش دارای ضریب ایمنی بالایی می باشند.

مکان جراحی در عمل زیبایی بینی

این جراحی را پزشکان هم می توانند در بیمارستان و هم در مراکز جراحی بینی محدود انجام دهند ولی اغلب به خاطر صرفه جویی در هزینه و هم برای راحتی کار این جراحی را در مراکز جراحی محدود انجام می دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی