برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

دیزل ژنراتور دویتس آلمان| DEUTZ

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیزل ژنراتور دویتس آلمان| DEUTZ

دیزل ژنراتور دویتس , لیست قیمت موتور دیزل دویتس , نمایندگی دویتس تهران , موتور دیزل دویتس ۹۱۲ , قیمت موتور دویتس , مشخصات فنی موتور دویتس , کاتالوگ محصولات دیزل ژنراتور دویتس

شرکت دویتس | DEUTZ

همیشه شرکت های آلمانی در تولید انواع موتور دیزل در دنیا رتبه های بالا را به خود اختصاص داده اند شرکت دویتس آلمان نیز به عنوان تولید کننده انواع موتور دیزل و دیزل ژنراتور به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید و عرضه توانسته است جایگاه خوبی در بازار دنیا برای خود دست و پا کند . شایستگی اصلی دویتس توسعه، تولید، توزیع و تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی، گاز و الکتریکی برای کاربردهای حرفه ای است.
تولید دات موتور دیزل دویتس از ۱۶ کیلووات تا ۶۲۰ کیلووات است که بیشتر در تجهیزات ساخت و ساز , ماشین آلات کشاورزی , تجهیزات بارگیری مواد، تجهیزات ثابت، وسایل نقلیه تجاری، وسایل نقلیه راه آهن و برنامه های کاربردی دیگر استفاده می شود .
DEUTZ AG در سال ۱۸۶۴، به عنوان “O.T.Otto & Cie.A.” در کلن آلمان تاسیس شد، در حال حاضر یکی از قدیمی ترین شرکت موتور دیزل و دیزل ژنراتور دویتس در جهان و یکی از پیشروترین موتورهای تولید کننده در جهان است. DEUTZ مشتریان خود را با پشتوانه جامع و کوتاه مدت ۱۳ شرکت توزیع، ۷ اداره فروش و بیش از ۸۰۰ نماینده فروش و خدمات در بیش از ۱۳۰ کشور در سراسر جهان ارائه می دهد.

مشاهده تمام برند های دیزل ژنراتور صنعت فا : قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دویتس دست دوم

قیمت بالای موتورهای دیزلی به ویژه در توان های بالا موجب شده است تا بیشتر افراد به دنبال خرید دیزل ژنراتور دست دوم می گردند . یکی از خدماتی که می توانیم ارائه کنیم فروش انواع دیزل ژنراتور دست دوم با برنده هیا مختلف است به ویژه برند هایی مانند دیزل ژنراتور دویتس , کاترپیلار , ولوو و … البته باید مشتریان عزیز توجه داشته باشند که پیدا کردن دیزل ژنراتور دست دوم  یا انواع موتور دیزل دست دوم برند های معروف و قدرتمند بسیار سخت است . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در صنعت فا تماس بگیرید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی