برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

الکتروموتور PEM

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ب.ظ

الکتروموتور PEM

الکتروموتور PEM , پمپ پاراگون سری PA , PS , PV , PM , CP , SP , PIL , PAZ , PBS , قیمت موتور الکتریکی PEM امریکا , الکتروموتور PEM سنگاپور , پمپ پاراگون سنگاپور : شرکت پاراگون پمپ با بیش از ۹۰ سال تجربه در صنعت پمپ و تولید انواع موتور الکتریکی توسط گروهی از متخصصا در این حوزه تاسیس شد . شرکت مادر پاراگون در تامپا , یکی از شهرهای فلوریدا واقع شده است البته به غیر از آن نیز شرکت مادری در آسیا به نا م Paragon Pump Asia Pte واقع در سنگاپور تاسیس شده است.

الکتروموتور PEM

تمام پمپ های پاراگون پمپ به طور کامل مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته اند تا بالاترین کیفیت را در کارایی و عملکرد به دست آورند. تمام پمپ ها و الکتروموتور ( و سایر محصولات شرکت ) به مشخصات سخت افزاری بین المللی در تاسیسات تحت گواهینامه ISO 9001 تولید می شوند.

لیست قیمت انواع پمپ ها در بازار ایران در لینک زیر : قیمت پمپ آب

فهرست مطالب

فعالیت شرکت پاراگون در آمریکا | دفتر مرکزی

با بیش از ۳۵ سال تجربه فعالیت گسترده در صنعت پمپ , موتور الکتریکی و … آمریکا به ریاست جو کانگلی نتایج قابل قبولی داشته ایم . نوآوری و استفاده از استانداردهای روز دنیا شرکت الکتروموتور و پمپ سازی پاراگون را متمایز از سایرین کرده است بدین صورت که توانسته است با تولید تنوع محصولات خود به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد .

فعالیت در آسیا

بیش از ۲۵ سال فعالیت کشترده در صنعت پمپ و الکتروموتور pem ؛ این شرکت جایگاه ویژه ای در بازار آسیا برای خود فراهم کرده است البته باید به این مورد نیز اشاره کنیم که در کسب بازار آسیا الکتروموتور pem رقبای زیادی در سر راه دارد به ویژه در منطقه آسیا که کار واقعا سختی هست در رقابت با چین و حتی محصولات ساخت کشور ایران در صنعت پمپ و الکتروموتور.

الکتروموتور PEM

موتورهای سری PEM در طرح های Squirrel Cage و فن های خنک کننده کاملا محصور شده (TEFC) ارائه می شوند که دارای راندمان بالا و سر و صدای کم هستند. این موتورها به IP54 با عایق کلاس F ساخته شده است، اما جعبه اتصال با IP55 مطابقت دارد. الکتروموتور PEM سه فاز در پانزده (۱۵) اندازه قاب با خروجی امتیاز از ۰٫۲۵ HP (0.18 کیلو وات) تا ۴۲۵ HP (315 کیلو وات) در دسترس هستند. موتورها می توانند به صورت افقی یا عمودی نصب شوند.

الکتروموتور PEM

موتورهای PEM به طور گسترده ای برای رانندگی انواع ماشین آلات مانند دمنده، پمپ، کمپرسور، ماشین آلات و غیره استفاده می شود.

مشاهده لیست کامل انواع الکتروموتور های موجود در بازار ایران : قیمت الکتروموتور

مشخصات فنی الکتروموتور PEM

  • محدوده اسب بخار: ۰٫۲۵HP تا ۴۲۵ HP. (0.18 کیلو وات تا ۳۱۵ کیلو وات)
  • محدوده سرعت: ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه و ۶۰۰ تا ۲۹۰۰ دور در دقیقه
  • منبع تغذیه: ۳ فاز، ۶۰ هرتز، ۲۳۰/۴۶۰ و ۵۰Hz، ۳۸۰v
  • دمای کار: ۵ ° F تا ۱۰۴ ° F (-15 ° C تا ۴۰ ° C).
  • نوع محفظه: قفس سنجاب و TEFC.
  • کلاس حفاظت: IP54 (قاب)، IP55 (جعبه اتصال).
  • کلاس عایق : F
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی