برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

ویژگی های باغ تالار لوکس

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ

ویژگی های باغ تالار لوکس

ویژگی های باغ تالار لوکس , یک باغ تالار لوکس و مجلل چه خصوصیاتی باید داشته باشد : پس از انکه مراسم نامزدی برگزار شد حال نوبت ان است که عروس و داماد عزیز برای مراسم جشن عروسی خود تدارکات لازم را ببینند وبرنامه بریزند.واطرافیان نیز مدام از انها سوال خواهند کرد که مراسم عروسی شما کی است ؟ویا کدام باغ تالار را برای جشن خود در نظر دارید؟بنابراین این مسئله که مراسم را در کدام تالار برگزار کنید وکجا را برای این کار تعیین کنید یک مقدار کار دشواری است بخصوص اگر ندانید که از کجا باید این کار را شروع کنید.وچه معیارهایی را در این خصوص در نظر بگیرید.

ویژگی های باغ تالار لوکس

ما تعدادی از این خصوصیات را در زیر بیان میکنیم تا شما را با انها اشنا کنیم و شما زوج های جوان راحتر بتوانید در این خصوص تصمیم بگیرید وانتخاب کنید.

اطلاعات : بهترین تالار عروسی

میهمان های ما چند نفر هستند؟

عروس وداماد محترم ابتدا باید تعداد دقیق میهمان های خود را بدانند ویک لیست دقیق از انها در بیاورند وسپس به باغ تالار مراجعه کنند وببینند ومطمئن شوند که ایا این مکان گنجایش میهمانان انها را دارد ویا نه؟ودر صورت نداشتن گنجایش لازم به مکان های دیگر مراجعه کنند ودر ضمن وقت خود را بی جهت تلف نکنند وبه جاهایی که گنجایش ان متناسب با تعداد میهمانان انهاست بروند نه جاهای کوچکتر وعکس این قضیه نیز بایست رعایت بشود یعنی اگر تعداد میهمانان ما کم است ما باید از اجاره ی باغ تالار های خیلی بزرگ پرهیز کنیم چون در این صورت مجلس عروسی ما بسیار ساکت وصوت وکور به نطر خواهد رسید وبسیاری از میزها خالی خواهد ماند.ویا مراسم بی روح وسرد خواهیم داشت.


تالار عروسی

مقررات مکان برگزاری مراسم

هنگام مراجعه برای اجاره ی مکان عروسی خود در مورد مقررات حاکم بر ان مکان سوال کنید وببینید ایا برنامه هایی را که در نظر دارید در انجا اجرا کنید با این قوانین تطابق دارند ویا نه؟ زیرا قوانین تالارها مقداری با هم متفاوت است وعین هم نیستند.به عنوان نمونه برخی از مکانها اجازه ی اجرای بعضی از برنامه ها را بعد از ساعت ۱۱ شب به بعد را نمیدهند.ویا مقررات بسیار سفت وسخت دیگری را برای خود دارند .به هر حال ما اگر دیدیم که این مقررات با برنامه های ما جور نیست باید قید ان مکان را بزنیم وبه فکر جای دیگر برای جشن خود باشیم.

باغ تالار بایست دسترس پذیر باشد

مکان مد نظر ما برای برگزاری مراسم عروسی باید از نظر موقعیت شهری در نقطه یی از شهر قرار داشته باشد که همه ی میهمانان بتوانند با وسیله های شخصی ویا وسایل نقلیه ی عمومی بدون ان که دچار مشکل شوند ودر ترافیک شهری گرفتار شوند به موقع وبدون هیچ گونه خستگی ناشی از رفت وامد در جشن ما حضور بیابند.ودر ضمن به این نکته هم توجه کنید که این مکان با آرایشگاه وآتلیه یی که در نظر دارید نیز زیاد فاصله نداشته باشد.چون شما نیز این مسیر را چند بار رفت وامد خواهید کرد .

محل برگزاری از زیبای وقشنگی لازم برخور دار باشد

در ابتدای مراجعه به سالن برای اجاره ی ان دقت کنیم که سقف انجا از بلندی زیادی برخور دار باشد.زیرا سقف های بلند هیبت وزیبایی سالن رابالا میبرد و برعکس سالن های با سقف های کوتاه بسیار دلگیر به نظر میایند.مسئله ی بعدی روکش میز وصندلی ها است که هر چه زیباتر واز پارچه های قشنگ وبراق تر باشند سالن ما زیباتر دیده خواهد شد.وهمچنین باید به نور پردازی انجا نیز دقت کنیم که از نور پردازی خوبی برخوردار باشد.و همچنین سالن باید تهویه ی مناسبی نیز داشته باشد.


تالار

پارکینگ متناسب با تعداد میهمانان

از انجایی که احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر میهمانان با خودروهای شخصی خود در عروسی حضور پیدا کنند واز امن بودن جای خودروی خود نیزباید مطمئن شوند پس ما باید توجه کنیم که ایا مکان مورد نظر ما مجهز به چنین پارکینگی هست ویا نه؟ودر صورت نبودن به جاهای دیگری مراجعه کنیم.

برای عروس وداماد میز شام به چه صورتی است؟

در بیشتر تالار ها طراحان سالن سعی میکنند که برای عروس وداماد میز های بهتر وشیکتری را اماده کنند وان ها را با شمع وگل و… تزیین کنند تا هم خاصتر به نظر بیایند وهم عکس های انها زیباتر وبه یاد ماندنیتر بشود.پس باید به میز عروس و داماد نیز توجه کرد که بهتر وشیکتر از دیگر میزها باشد.

دارا بودن سرویس های بهداشتی مناسب

سرویس های بهداشتی مناسب وکافی نیز از دیگر نکته هایی است که باید به ان توجه لازم را کرد.بخصوص اگر مراسم ما در فصل های سرد سال مانند پاییز وزمستان است حتما این نکته را فراموش نکنید وهمین طور توجه کنید که سرویس ها تمیز وزیبا باشند وزیاد با سالن فاصله نداشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی