برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره)

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام


فریت بار

ارتباط با پادمیرا فریت

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳

ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com


شرکت پادمیرا فریت با سابقه ای بالغ بر ۴۵ سال در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی از ایران به سایر کشورهای دنیا , از طریق فریت فرودگاه امام (ره) توانسته است خدمات ارزنده ای به مسافران عزیز ارائه کند . همیشه اولویت ما رضایت مسافران از ارائه خدمات بار هوایی پادمیرا راه بوده است و بر همین اساس توانسته ایم در سطح شهر برای آسایش مسافران دو انباری را احداث کنیم .

همچنین استفاده از نیروی کار حرفه ای و مجرب جهت بسته بندی لوازم منزل و شخصی مسافر از دیگر خدمات ماست . روال کار ما برای فریت بار مسافری از بخش فریت فرودگاه امام بدین شکل می باشد :

تماس و رزرو وقت بسته بندی با شرکت پادمیرا فریت

راهنمایی های لازم در خصوص شیوه فریت بار و ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) در این تماس و ارتباط به مسافر و یا صاحب بار ارائه می شود . مشاورین ما هزینه نسبی و قیمت ارسال بار را نیز برای شما خواهند گفت .

اعزام کادر و نیروی کار بسته بندی در وقت تعیین شده به محل بار

بعد از اینکه مسافر تایید کرد و وقت رزرو برای بسته بندی داده شد . در زمان مقرر بدون هیچ معطلی نیروی مجرب جهت بسته بندی لوازم و وسایل مسافر به محل اعزام می شود. تمامی لوازم بسته بندی در این بخش توسط ون شرکت فریت بار پادمیرا راه به محل برده می شود .

اتمام بسته بندی و حمل بار به نزدیکترین انباری

همانطور که در بالا نیز اشاره ای داشتیم برای افزایش سرعت انجام کار در سطح شهر دو انباری ( یکی در سهروردی و دیگری در یافت آباد ) موجود می باشد بعد از اتمام بسته بندی محموله به انباری نزدیک حمل می شود. و در صورت لزوم و نیاز اقدام به پالت بندی می شود . تا تمام کارهای اداری انجام شود .

ارسال بار به فرودگاه امام (ره) و فریت

روز فریت بار از قبل تعیین شده است و لذا در همان روز بار و محموله شما به فرودگاه اعزام می شود تا کارهای گمرکی و اداری نهایی انجام شود و بارنامه صادر شود . بعد از اتمام کارهای ضروری فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) بار گیری محموله به هواپیما انجام می شود .

هزینه و قیمت ارسال بار یا فریت از فرودگاه امام خمینی (ره)

به دلیل نوسانات ارزی به  ویژه دلار در کشور به خاطر تحریم های امریکا , جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینه فریت بار و قیمت ارسال بار از فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم با شماره های زیر تماس برقرار کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
مهدی مقدم

نظرات  (۱)

حمل و نقل بین المللی زرین ترابر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی