برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

جوانسازی واژن با لیزر

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر و هزینه عمل جراحی جوانسازی واژن : این جوان سازی به وسیله لیزر مونالیزا تاچ صورت می گیرد که به طور اختصاصی برای مخاط واژن تهیه شده است. لیزر مونالیزا تاچ مشکل کاهش استروژن در بافت واژن را که اغلب بعد از یائسگی و زایمان روی می دهد ،با فعال سازی دوباره کلاژن جدید و باز سازی حالت واژن سالم ،حل می نماید.در ادامه این نوشته ما به جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ ،چگونگی عمل کرد و بررسی اثرات و عوارض این لیزر خواهیم پرداخت وبرای دست رسی سریع به قسمتهای مختلف مقاله برای شما فهرستی را درزیر می آوریم که می توانید از آن استفاده نمایید.

Laser vaginal rejuvenation

بهترین متخصص زنان جهت انجام جوانسازی واژن : متخصص زنان

فهرست مطالب

منظور از آتروفی واژن چیست؟

این عارضه که به ان آتروفی ژنیتال نیز می گویند ،حدوداً ۵۰% خانم ها را در سن یائسگی تحت تاثیر قرار می دهد .کاهش طبیعی میزان استروژن در طول یائسگی و یا کاهش ناگهانی آن بعد از جراحی و برخی درمان های پزشکی به میزان قابل توجهی بر ساختار عملکرد واژن تاثیرگذار می باشد.

در این هنگاه دیواره های واژن نازک شده و کشسانی طبیعی ومیزان خونرسانی به واژن پایین می آید .مخاط محافظ واژن امکان دارد ضخامت و هیدراته بودن را از دست بدهد که باعث از دست رفتن روانی واژن و احساس درد و ناراحتی در هنگام رابطه جنسی می گردد.در اینجا باید اشاره کنیم که تغییرات اسیدیته محیط واژن تاثیرات بسیاری بر عملکرد و سلامت واژن دارند.این روش جوان سازی واژن می تواند کمک زادی به خانم های دارای این علائم بکند.

در ضورتی که شما نیز دچار علائم آتروفی و خشکی واژن می باشید .جهت بررسی و درمان این عارضه می توانید با شماره تماس گرفته و برای خود وقت ویزیت رزرو نمایید.

جوانسازی واژن

اتروفی واژن چه اثرات روانی و جسمی دارد؟

این امکان وجود دارد که علائم آتروفی واژن با همدیگر و یا تک به تک ظاهر شوند و عبارت از موارد زیر می باشند:

  • داشتن درد در هنگام نزدیکی : نازک شدن مخاط و پوست ،باعث شکننده شدن بافت واژن شده و موجب می شود که میزان روانی واژن نیز پایین بیاید و خشکی ناشی از این مورد باعث درد در زمان نزدیکی می گردد.
  • خشکی و خارش وسوزش واژن : نازک شدن دیواره های واژن، پایین آمدن میزان هیدراته و تغییرات PH و محیط داخلی واژن امکان دارد باعث احساس سوزش و خارش همیشگی شود.
  • شل شدن واژن و پایین آمدن میزان کشسانی آن : نازک شدن دیواره های واژن و کاهش حجم بافت واژن منجر به کاهش قدرت ساختار واژن و احساس شلی بافت می گردد.
  • داشتن عفونت های مکرر : باکتری های مفید واژن به گلیکوژن درون سلول ها که از سطح واژن به عنوان منبع غذایی باکتری ها فرو می ریزد، وابسته می باشند.با نازک شدن دیواره های واژن و کاهش اسیدیته محیط واژن ،مقدار باکتری های مفید نیز پایین می آید و ریسک ابتلا به عفونت بالا می رود.
  • بی اختیاری ادرار و نیاز مکرر داشتن به دفع ادرار : نیاز مکرر برای رفتن به دستشویی و یا بی اختیاری در زمان سرفه و عطسه نیز امکان دارد ناشی از آتروفی واژن باشد که می تواند تاثیر منفی ای زیادی بر سلامت و زندگی خانم ها داشته باشد که در بسیاری از موارد می تواند رابطه جنسی را همراه با استرس نماید.

حدودا می توان گفت که ۵۰ درصد خانم ها مبتلا به آتروفی واژن در طول زندگی خود می شوند و از این میان تنها یک چهارم این خانم ها به دنبال درمان خود می روند .در حال حاضر ،درمان ساده و موثری جهت عملکرد طبیعی واژن پیدا شده است.

بیشتر بدانید : واژینو پلاستی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی