برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

کاشت مو در کشورهای آسیایی

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ق.ظ

کاشت مو در کشورهای آسیایی

کاشت مو در کشورهای آسیایی , در چه کشورهای آسیایی کاشت مو رایج است؟ : مردم زیادی هستند که با مشکل ریزش مو روبرو هستند و می خواهند خود را از شر طاسی نجات دهند.این مشکل فقط مخصوص کشورهای اروپایی یا آمریکایی نیست و کشورهای آسیایی نیز مردم میخواهند که مشکل ریزش مویشان را برطرف نمایند.
کشورهای آسیایی هم مانند کشورهای اروپایی و امریکایی پیشرفت های خوبی در زمینه ریزش مو داشته اند و به این باور رسیده اند که یکی از قطعی ترین روش های درمان ریز مو ، کاشت است.

کاشت مو در کشورهای آسیایی

کشورهای مانند هند، ترکیه ، تایلند، ایران ، فیلیپین جز کشورهای آسیایی هستند که در زمینه کاشت مو و ریش و ابرو موفق بوده اند و هم اکنون می توانند با کمک علم پزشکی مدرن و تجهیزات پزشکی اینکار را انجام بدهند.

در کشورهای اسیایی دیگر از روش های قدیمی استفاده نمی شود و روش های جدید و نوین جایگزین آنها شده اند.

روش های جدید برای کاشت مو

روش های SUT و FUEجز روش های هستند که برای کاشت مو فعلا از آنها استفاده می شود.

روش SUT چیست وچه مزیت های دارد؟

این روش به عنوان یکی از روش های جدید برای پیوند مو است که مانند برخی از روشهای کاشت مو برش ، جراحی ، درد ، بجاماندن اسکار ، زمان طولانی دوره نقاهت را نداشته است. البته مزیت این روش به نسبت روش های قدیمی و منسوخ شده این است که گرفت ها به دقت و سریع برداشته می شود و بعد از آن فریز می گردند تا بدون اینکه آسیبی به آنها برسد همه ی گرفت ها برای کاشت گرفته شوند.در این روش بدین صورت است که برداشت و پیوند مو تا ۱۴هزار تار مو صورت می گیرد و با توجه به گفته های متخصصان در روش SUT می توان میزان سه برابر بیشتر از روش های سنتی برداشت و پیوند مو را انجام داد.در این روش مزیت های زیادی وجود دارد که می توان به خط روش بسیار طبیعی و تراکم موی زیاد اشاره کرد.

روش FUE چیست و چه مزیت های دارد؟

این روش توسط تیم مجرب پزشکی باید انجام شود و در آن گرفت ها از واحدهای فولیکولی گرفته می شوند.این روش نیز مزیت های زیادی دارد که می توان به طبیعی بودن ، عدم درد ، باقی نماندن جای زخم و… اشاره کرد. افرادی که بانک موی ضعیف دارند می توانند از روش FUE برای کاشت مو ،ریش و ابرو استفاده کنند.

برچسب ها: , , , , , , ,

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۷
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی