برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

فریت بار به آمریکا

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا ، قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا : هر ساله از کشور عزیز ما ایران مسافران زیادی به خارج از کشور سفر می کنند تا هم در بین کارهایشان استراحتی کرده باشند و هم آشنایی با ملت های دیگر را برای خود داشته باشند . اکثر مسافران عزیز ما که برای سفر از کشور خارج می شوند بیشتر آمریکا را مقصد خود قرار می دهند که به نقاط مختلفی در آن سفر می کنند. خارج از قضه مسافرت گاهی افراد نیز قصد مهاجرت به این ایالت را دارند و از آنجایی که هر کس وسایل شخصی ای دارد که باید همیشه در کنار خودش داشته باشد از جمله وسایل منزل و …

فریت بار به امریکا

این وسایل باید به آمریکا انتقال داده شود و برای اینکار باید یک شرکت معتبری وجود داشته باشد که تمام کار های اداری و بسته بندی را انجام دهد تا لوازم را به این کشور انتقال دهد.

فریت بار به آمریکا

طبق آماری که در دست داریم اکثر مسافران و مهاجرانی که در خواست فریت بار از ایران به آمریکا را دارند بیشتر مقصد آنها ایالت کالیفرنا و دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. اضافه می کنیم که ورود لوازم شخصی و لوازم منزل برای ایالت آمریکا رایگان می باشد. بعضی از افرادی ک از این امر آگاهی ندارند در این باور می باشند که اگر به آمریکا مسافرت طولانی و یا مهاجرت کنند لوازم خود را نمی توانند وارد آنجا کنند در حالی که اینگونه نمی باشد و می توانند لوازم خود را رایگان وارد این ایالت کنند.

البته این برای زمانی است که شما لوازم کارکرده و دست دوم را برای آمریکا وارد کنید و بعد از رسیدن بار به فرودگاه های آمریکا آنهارا تحویل بگیرید اینگونه  لوازم هیچ گونه هزینه گمرکی ندارد و شما براحتی می توانید لوازم شخصی و اثاث منزل خود را به آمریکا فریت کنید.

ارسال مواد غذایی به آمریکا ( فریت بار مواد غذایی به آمریکا )

سوالی که اکثر مراجعه کنندگان به شرکت هوایی از ما می پرسند این می باشد که آیا مواد غذایی را می توانیم وارد این کشور بکنیم یا نه ؟

در جواب این سوال ما باید به شما بگوییم که در رابطه با گمرک و فرودگاه هر کشوری دارای قوانین خاص خود می باشد اما در حالت کلی می توان گفت که ارسال مواد غذایی در بین بار بسیار حساس و مشکل می باشد حتی ممکن است اگر کادر بازرسی گمرک از وجود مواد غذایی در بار خبر دار شوند مواد غذایی را دور می ریزند و برای گیرنده بار مشکل ساز خواهد بود .

توصیه شرکت ارسال بار هوایی ما به شما این است که مواد غذایی خود را در صورت موجود بودن در بار های خود قرار ندهیدحتی اگر مواد غذایی شما اندک و ناچیز باشد . اما گاهی از مسافران اصرار دارند که مواد غذایی با خود ببرند در اینگونه موارد ما به شما توصیه می کنیم کهخ آن مواد غذایی را در جعبه ای جداگانه بگذارید که یافتن آن برای شما راحتتر باشد و دیگر لازم نباشد در میان بارهای خود به دنبال غذا باشید .

ارسال اشیا قدیمی ( فریت بار اشیا قدیمی )

بعضی از افراد هستند که به اشیا قدیمی علاقه ی خاصی دارند و آنها را خریداری کرده و در خانه خود نگه می دارند اینگونه افراد در هنگام مهاجرت به ایالت آمریکا دوست دارند تا این اشیا قدیمی را نیز با خود ببرند. برای این کار شما باید از میراث فرهنگی مجوز آن را دریافت کنید حتی اگر اشیایی که شما دارید ارزش مادی و معنوی زیادی هم نباشد تا بتوانید آن را از کشور خارج کنید .

مراحل گوناگون فریت بار به آمریکا (مراحل ارسال بار به آمریکا )

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

زمانی که بار ارسال شده به یکی از شهر های آمریکا به مقصد رسید باید طی ۴۸ ساعت آه را از گمرک مقصد دریافت کنید وگرنه به انبار تحویل داده می شود . برای دریافت کالای خود از گمرک اولین قدیم این می باشد که مامور گمرک مدارک شما را چک خواهد کرد که باید اسم و فامیل و آدرس گیرنده با مدارک موجود در بار نامه گیرنده یکی باشد . در غعیر این صورت بار تحویل نمی گردد.

دریافت بار پس از فریت بار به آمریکا

در حالت دوم بارهای ارسالی به آمریکا به وزارت کشاورزی آن وابسطه است که باید ارزیاب گمرک این بار را بازرسی کند در اینجا هدف از بازرسی این می باشد که محموله فرستده شده از هرگونه حشره و میکروب تمیز باشد و مشکلی برایشان پیش نیاید .

دریافت بار بعد از ارسال به آمریکا

در این مرحله بعد از رسیدن بار به مقصد بازرس گمرک وسایل شما را بررسی خواهد کرد که شاید ممکن است صندوق را باز کند و به دقت بار را مورد بازبینی قرار دهد که این برای این است که مامور گمرک می خواهد بداند که درون صندوق ها فقط لوازم شخصی و اثاث منزل است و چیز دیگری وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی