برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

گروه صنعتی , تولیدی کانکس و کانتینر ایرانا سازه

گروه صنعتی ایرانا سازه با سابقه ای بلند مدت در زمینه تولید انواع کانکس توانسته است بزرگترین پروژه های راه و ساختمان را اجرا کند . امروز با لطف مهندسین ایرانا سازه در تولید انواع خانه های پیش ساخته توانسته ایم در رتبه های بالای این گروه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم .  بی شک لطف خداوند به همراه تلاش مضاعف گروه صنعتی ایرانا سازه موجب شده است تا درخواست های شما مشتریان عزیز و همکاران گرامی را با بهترین شکل و بهترین کیفیت اجرا کنیم . ایده هایی که مشتریان و درخواست کنندگاه انواع کانکس در تولید داشته اند از دیگر عوامل پیشرفت ما در زمینه طراحی و اجرا بوده است . ما بهترین مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار داریم و به کمک آنها در تولید کانکس همیشه بروزترین متدها را اعمال می کنیم . ایرانا سازه برترین تولید کننده انواع کانکس : مسکونی , اداری , کارگاهی , کانکس ویلایی , مدیریتی و … می باشد .

جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت روز کانکس می توانید با ما تماس بگیرید .

تلفن : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

تلفکس : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

موبایل : ۰۹۱۲۲۵۰۹۷۵۵

تهران – آزادگان شرق – سه کیلومتر بعد از اتوبان ساوه – بلوار ایران خودرو دیزل – کوی مدرس پلاک ۸

راهنمای خرید کانکس

امروزه خرید کانکس به یکی از اصلی ترین نیازها در شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است . شرکت ها و موسسات مختلف برای اسکان و استقرار کارکنان خود نیازمند خرید کانکس های مختلف با کارایی های گوناگون هستند . برای مثال کانس کارگری برای اسکان کارگران یک بخش و یا کانکس اداری برای اسکان کارمندان یک بخش اداری در قسمتی از ادارت هستند . در این میان یکی از مهمترین نیازهایی که هر سازمانی احساس می کند نیاز به کانکس سرویس بهداشتی که با خریداری آن می توان در محل مورد نظر نصب کرد و از آن استفاده کرد . کانکس های سرویس بهداشتی می توانند شامل کانکس توالت و کانکس حمام نیز باشند که می توانند به هم متصل یا از هم جدا نیز باشند . که این نیز بسته به سفارش و نوع نیاز موسسات می تواند متفاوت باشد .


قیمت کانکس

شرکت های تولیدی کانکس ها استانداردها و معیارهای مخصوص به خود را دارند که محصولات خود را به فروش می رسانند . تمامی محصولات تولیدی در مجموعه ی ما دارای گارانتی مدت دار هستند . همچنین شرکت کانکس سازی مجموعه ما مجهز به کانکس های دست دوم است که تمامی این کانکس ها بازسازی و تعمیر شده اند و در حد نو هستند . که در انباری شرکت نگهداری می شوند و مشتریانی که تقاضای خرید چنین کانکسی را داشته باشند ما آن را با قیمت کانکس مناسب به فروش می رسانیم .

مجموعه ی ایرانا سازه مجهز به نیروی متخصص در زمینه ی طراحی , ساخت و نصب انواع کانکس است و همچنین شرکت کانکس سازی ما در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی اقدام به مجهز کردن کارگاه به تجهیزات عالی و ستاندارد روز دنیا کرده است . که با استخدام نیروی کارآزموده و مجرب در زمینه ی ساخت انواع کانکس بهترین و مرغوبترین محصول را به مشتریان عزیز ارائه داده اند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع کانکس , کانتینر با کارشناسان فروش و متخصصین ایرانا سازه تماس بگیرید .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی