برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

دانلود آهنگ بگی نگی محسن بهمنی

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

دانلود آهنگ بگی نگی محسن بهمنی

دانلود آهنگ بگی نگی محسن بهمنی

دانلود آهنگ جدید و زیبای بگی نگی از محسن بهمنی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ بگی نگی محسن بهمنی با لینک مستقیم به همراه متن و پخش آنلاین

دانلود بگی نگی محسن بهمنی

خیلی از کاربران گرامی سایت عروس سیتی دنبال دانلود اهنگ شاد خفن عروسی هستند . قصد داریم تا در بخش دانلود آهنگ وب سایت راهنمای عروسی ؛ عروس سیتی آهنگ های تمامی خوانندگان معروف پاپ ایران را معرفی کنیم . بهترین کیفیت را انتخاب کرده ایم و به صوت مستقیم برای شما قرار دادیم . همی می توانید متن آهنگ ها را بخوانید و هم به صورت انلاین پخش کنید . امید واریم از وب سایت عروس ستی لذت ببرید. در زیر متن کامل اهنگ بگی نگی محسن بهمنی را برای شما قرار دادیم.

برای دانلود بهترین آهنگ های عروسی و رقص عروس و داماد  : دانلود آهنگ عروسی

در انتها می توانید اقدام به دانلود موزیک زیبای بگی نگی و دانلود فول آلبوم  محسن بهمنی عزیز اقدام کنید.

متن آهنگ بگی نگی محسن بهمنی

آخ جور جوره با تو دلم میزنه برا تو دلم
خب داره هواتو دلم
آخه بگو چیه تو چشات که میره دل همه برات
وای چه خوبه دلبریات
دیگه هی نکنی دست دس
نذاری بره دل از دس
دلم میخواد از جا دراد میخوامت از بس
آخه من‌ دلمو دادم به اونی که میخوادم
نمیدونی چه حالیم برس به دادم
خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو ای یار
بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار
خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو ای یار
بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار


***

باور کن از اونایی که حرف نداری خدایی
دلم بند اون خندهاته چه جادویی تو اون چشاته
آخه آیندم با توئه که دوست دارم تابلوئه که
توی رگام مثه خونی اونی که میخواستم همونی
خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو ای یار
بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار
خنده هاتو قربون بشم از جون و دلم آخ فدای تو ای یار
بگی نگی مجنون شدم حیرون شدم به تو شدم گرفتار

.:: دانلود آهنگ بگی نگی محسن بهمنی با لینک مستقیم ::.

.::*::. دانلود آهنگ های محسن بهمنی .::*::.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی