برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی : وقتی که صحبت از رفتن به یک میهمانی یا عروسی به میان می اید معمولا همه ی ما قبل از هر کاری به فکر تهیه لباس برای ان مجلس می افتیم.وانتخاب یک لباس مناسب برای این مراسمات مهمترین کاری است که پیش از ان مراسم در فکر انجام ان هستیم.

لباس مناسب مراسم عروسی

هنگامی که کارت عروسی را مشاهده کردیم ان را در مقابل خود گذاشته ودر کمدمان را باز می کنیم تا وهمه ی لباس ها را بررسی می کنیم تا ببینیم چه لباسی برای این مراسم مناسب است وبا خود تصمیم می گیریم که چه لباسی را بپوشیم .یک دفعه چشممان به لباسی که در مراسم عروسی دوست صمیمی مان ان را پوشیده بودیم می افتد ویا لباسی که در مراسم دختر خاله و یا دیگر اقوام نزدیک پوشیده بودیم ویا لباسی که در جشن عروسی همکارمان به تن داشتیم را مشاهده می کنیم.

پس از مشاهده همه ی این موارد با خود فکر می کنیم که بهتر است برای این میهمانی یا مراسم عروسی یک تیپ چدید وبه روز بزنم وسعی کنم که شیک وساده لباس بپوشیم.بهترین کار این است که ما در این مجالس خطر نکرده واز لباس های شیک طرح دار استفاده کنیم.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

بهتر است برای این گونه مراسمات بیش از اندازه از طلا وجواهرات استفاده نکنیم یک حد تعادلی را برای این کار رعایت کنیم.وهر نوع طلا وجواهری را که داریم را در ان روز از خود اویزان نکنیم.زیرا ظاهر خوبی نخواهد داشت وممکن است که دیگران فکر کنند که شما با این کار خود می خواهید اطلا وجواهرات خود را به رخ انها بکشید ویک خانم با کلاس ومدرن همیشه تلاش می کند که از طلا وجواهرات ظرف وشیک وبه تعدادکم استفاده کند.

یک نکته دیگر که در استفاده از طلا وجواهرات در میهمانی ها باید رعایت شود این است که در استفاده از انها باید به لباس های خود دقت کنید وانها را متناسب با لباس خود استفاده کنید به عنوان نمونه مثلا اگر یک خانم در یک کهمانی یک لباسی را پوسیده که روی ان سنگ دوزی شده است بنابراین بهتر است از گردنبند های در سایز بزرگ استفاده نکند ویا یک اقایی که در زیر کت خود یک پیراهن ساتن براق را پوشیده است خوب نیست که از کفش ها وکمر بند ورنی استفاده کند.

لباس عروس

چنان چه شما یک لباسی را به تن کرده اید که روی ان سنگ دوزی کار شده است پس در این صورت برای ان که به طاهر خود جلوه ی بهتری بدهید وشیک زیبا دیده شوید بهتر است از گردنبند استفاده نکنید وبه جای ان از انگشترو گوشواره ویا دستبند شیکی که در اختیار دارید را به کار ببرید.

پس سعی کنید که به به رنگ بندی وتناسب رنگ لباس هایتان وکفشتان توجه زیادی داشته باشید ودر صورتی هک که لباس شما دارای زنگ دوزی ویا منجوق کاری ویا نه کلا از جنس لمه است بنابراین بهتر است از پوشیدن کفش های براق ویا رنگی صرف نظر کنید. و در مراسم ات دیگر از انه استفاده کنید.ویا اقایان هم بهتر است که برای ان که یک اقای با شخصیت وشیک پوش دیده شوند به تناسب رنگ لباس های خود دقت کنند مثلا وقتی یک اقا یک دست کت شلوار قهوهای تیره می پوشد باید به پیراهنی هم که می پوشد دقت کند ویک پیراهن به رنگ مناسب را با ان ست کند مثلا یک پیراهن به رنگ مغز پسته ای نمی تواند انتخاب درستی برای این رنگ کت وشلوار باشد واصلا باهم هم خوانی نخواهند داشت.وترکیب خوبی باهم به وجود نخواهند آورد.

بهتر است به رنگ ونوع جواهراتی که می خواهید از انها استفاده کنید دقت کنید ویا از زیورالاتی به رنگ طلایی ویا رنگ نقره ای استفاده کنید به عنوان مثال اصلا خوب نیست که شما یک گردنبند به رنگ طلایی را استفاده کرده باشید در صورتی که رنگ گوشواره هایتان به رنگ نقره ای است وبهتر است که نوع ورنگ انها را باهم ست کنید تا بیشتر زیبایی خودشان را نشان دهند. وهمین طور انها را با لباستان هم ست کنید.

جهت انتخاب تالار عروسی به لینک زیر مراجعه کنید : بهترین تالار عروسی تهران

وهمین طور بهتر است که سبک لباس پوشیدن هم مورد توجه ودقت قرار گیرد مثلا در صورتی که یک خانمی لباسی به سبک رومی را می پوشد بنابر این باید این سبک را در مدل شنیون موی خود نیز استفاده کندو بایدهمه ی وسایل مورد استفاده در ان عروسی را با هم ست کند مثلا اگر لباس های شیک امروزی ویا کفش به روزی را به پا دارد بنابراین ظاهر اصلا قشنگی را نخواهد داشت که از یک کیف دستی استفاده کند که از سال ها قبل در گوشه ی کمدش افتاده بود.وبهتر است که ان را هم به روز استفاده کند.ویا در صورتی که یک اقایی دوست دارد از یک پیراهن یقه بزرگ مانند پیراهن های مشهدی ها استفاده کند پس بهتر است دیگر ازسنجاق سینه روی کتش استفاده نکند.

ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به طرح پارچه های لباس های خود نیز دقت کنید وسعی کنید که از ترکیب های مناسب استفاده کنید مثلا برای یک پیراهن چهار خانه خوب نیست که از یک کیف دستی به طرح پوست ماری استفاده شود ویا در صورتی که یک اقا یک پیراهن راه راه دارد ودوست دارد که حاما ان را در میهمانی ویا عروسی بپوشد بهتر است که با ن از کت وشلوارهای چهار خانه استفاده نکند.

لباس های مناسب برای مراسم های رسمی

چنان چه از روی اسم این مراسمات هم مشاهده می شود این مراسمات بسیار رسمی هستند و در این مراسم ها انتخاب نوع پارچه لباس از اهمیت زیادی برخوردتر است وبهتر است از پارچه هایی استفاده شود که به جنس مخمل ویا پشمی و یا هر پارچه ضخیم دیگر نباشند.ولباس های مناسب برای این گونه مجالس لباسی مانند یک پیراهن از یک جنس پارچه ی لخت وودر یک سایز بسیار بلند تا نوک پا می تواند انتخاب خوبی باشد.

شایسته است که برای اینگونه مراسم ها از لوازم آرایشی اکلیل دار ویا وسایل تزئینی زیاد براق وپر زرق وبرق استفاده نشود ویک تیپ منطقی وبا شخصیت به کار برده شود که هیبت شما را حفظ کند.وشما را به قول خودمانی سنگین ورنگین نشان دهد.

برند های برتر آرایش عروس : سالن زیبایی و آرایش عروس

تلاش کنید از لباسی استفاده کنید که شخصیت واقعی شما را نشان دهد ودر خور شخصیت شما باشد مثلا درست است که زدن یک تیپ مانند پوشیدن یک پیراهن ساتن بلند با گوشواره های میخی الماس در ظاهر زیبا دیده می شود ولی یک نوع افراط وگذشتن از حد است. بنابراین بهتر است که از لباس و زیورالاتی استفاده شود که شخصیت واقیعی ان فرد به طرز شایسته ای حفظ شود ومتانت فرد رعایت شود.

و کلام اخر در رابطه با لباس مراسم عروسی

ما برای ان که بتوانیم یک حضور خوب وشایسته در مراسم میهمانی ویا عرو.سی داشته باشیم باید اعتماد به نفس داشته وخودمان را باورد داشته باشیم وبه خود اعتماد کنیم وبه روحیات وسن وعلاقه مندی های خود دقت کنیم وخود را همان کونه که هستیم باور وقبول کنیم ومطابق ان شخصیتی که داریم برای خرید لباس های خود اقدام کنیم وزیاد رویا پرداز نباشیم وبهتر است در این گونه مراسمات تلاش کنیم که قسمتی از لباس ها ویا زیور الات خود را از نظر رنگ برجسته کنیم تا جلب توجه کرده وبیشتر در چشم بیایم ودیده شویم وبهتر است که ما همیشه هم از لحاظ رنگ وهم از لحاظ سبک وطرح تناسب را رعایت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی