برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

 نکاتی در خصوص برگزاری مراسم نامزدی در تشریفات مجالس عروسی : برگزاری جشن نامزدی که یکی از تشریفات مجالس عروسی بشمار می آید با توجه به رسومات مختلف شهرها و خانواده ها، متفاوت است. گاها" برگزاری جشن با میهمانان بسیار و مراسمی مفصل و گاها" جشنیخ انوادگی و مختصر با تعداد محدودی میهمان. اما این روزها به جهت هزینه های بالای تشریفات مجالس عروسی با برپایی جشنی مختصر و خودمانی مراسم را برگزار میکنند و پولی که بابت برگزاری یک جشن مفصل قرار بود متحمل شوند را صرف مخارج دیگر ازدواج نظیر تهیه مسکن میکنند.

امروزه تشریفات مجالس عروسی خانواده ها را متحمل هزینه های گزافی میکند. در انتخاب مکان مراسم نامزدی اطلاع از تعداد دقیق میهمانان مهم است ازاین جهت که اگر تعداد میهمانان کم باشد لزومی به برگزاری مهمانی در تالار و برپایی تشریفات مجالس عروسی نیست و میتوان در منزل نیز مراسم مختصری برگزار کرد. برای برگزاری مراسم نامزدی در منزل در ابتدا بایستی به تعداد میهمانان صندلی تهیه کرد سپس سفره عقدی را انتخاب کرده و در محل مدنظر قرار گرفته شده آنرا برپا کنید. یا اگر نمیخواهید سفره عقد کرایه کنید میتوانید سفره ای به سلیقه خود پهن کنید. محتویات مربوط به سفره عقد عبارتست از: قرآن، آینه و شمعدان، جای انگشتر نامزدی، نقل و نبات، گل، شمع و دیگر اقلام تزئینی میباشد. جایگاه عروس و داماد نیز در بالای سفره در نظر بگیرید. یکی از مواردی که در تشریفات مجالس عروسی بسیار مهم است نوع پذیرایی و یا به عبارتی نوع سرو کردن است که میبایست مشخص گردد. اگر تمایل به پذیرایی بصورت سلف سرویس را دارید باید میزان فضای کافی جهت میز غذا و چیدمان آنرا داشته باشید.

مورد دیگری که جز تشریفات مجالس عروسی بشمار رفته و اهمیت دارد عکاس و فیلمبرداری مراسم است. در انتخاب عکاس و آتلیه عکاسی دقت بسیار داشته باشید. در ابتدا با پرس و جو از دوستان و آشنایان خود درخصوص یافتن آتلیه خوب چند آتلیه عکاسی را مدنظر قرار بگیرید و با مراجعه به هریک از آنها از نمونه کارهایشان دیدن کنید و با درنظر گرفتن بودجه خود آتلیه مناسب را برای مراسم خود انتخاب کنید. درخصوص برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم خود میتوانید به راهنمای تشریفات مجالس عروسی این وبسایت مراجعه کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی