برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

عروسی در باغ چه امکاناتی را برای عروس و داماد فراهم می کند؟

برخی از عروس و دامادها علاقه زیادی دارند که جشن عروسی خود را در باغ برگزار کنند. اما برای عده ای دیگر سوال است که علت این علاقه چیست؟ علت این علاقه شاید به امکانات متعددی که باغ عروسی در اختیار عروس و داماد قرار می دهد، باز می گردد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-     موقعیت مکانی و دسترسی به  باغ

باغ های عروسی در خارج از شهرها هستند که از شلوغی و سر و صدای شهر دورند. همچنین مهمانان برای رفتن به باغ عروسی با ترافیک مواجه نمی شوند. البته نباید باغ در جای صعب العبور و پرت باشد که پیدا کردن آن برای مهمانان مشکل شود. از دیگر مزایای موقعیت مکانی باغ باید به راحتی مهمانان و پخش موزیک با صدای بلند اشاره کرد که موجب آزار و آلودگی صوتی در فضای شهر نمی شود. بنابراین عروس و داماد جشن به یادماندنی تری خواهند داشت.

2-      وسعت و بزرگی باغ

باغ های عروسی نسبت به تالار وسعت بیشتری دارند. از این رو مهمانان در باغ راحت تر رفت و آمد می کنند. وسعت بیشتر باغ های عروسی رقص و پایکوبی را هم راحت تر می کند. جایگاه عروس و داماد بین مهمانان است و به تمامی جشن دید دارند. در باغ، مهمان ها می توانند در هر قسمتی که راحت تر هستند، بنشینند. بنابراین به صورت فشرده و در کنار هم نیستند. در این صورت جشن خلوت تر به نظر می رسد و به خوبی از مهمانها پذیرایی می شود.

3-     نظافت باغ

فضای باز باغ، در و دیواری ندارد که عروس و داماد مدام نگران کثیف شدن کف و دیوارهای آن باشند. در حالی که در تالار عروسی بهداشت و نظافت بیشتر مد نظر است. اما در باغ این نگرانی از بین می رود. در عین حال در کنار میزهای مهمانان هم سطل زباله قرار می گیرد که تمامی زباله های خود را در آن می اندازند و یا پرسنل باغ هر چند وقت یکبار میزها را تمیز می کنند.

4-       پذیرایی راحت تر از مهمانان

در فضای باز باغ براحتی می توان از مهمانان پذیرایی کرد. میزهای بزرگتر به معنای پذیرایی راحت تر است. چرا که دیگر نگرانی از بابت ریخت و پاش و یا کوچک بودن میزها وجود ندارد. پرسنل باغ براحتی تمامی لوازم پذیرایی را بر روی میز می چینند. در صورتی که در تالارهای عروسی به دلیل اینکه میزها کوچک هستند همه وسایل پذیرایی به راحتی جابه جا نمی شوند.

موسسه تشریفات و خدمات مجالس اسداللهی

5-       سرکشی از مهمانها

عروس و داماد می توانند در حین جشن به سر میز مهمان ها هم بروند. فضای باز باغ این فرصت را در اختیار آنها قرار می دهد تا به همه مهمان ها دید داشته باشند. این حساسیت برای پذیرایی بهتر از مهمان ها و رضایت آنهاست.

6-     تزئینات کمتر باغ

در باغ هم از وسایل تزئینی متنوعی استفاده می شود که فضا را زیباتر می کند. اما حساسیتی که در تالار عروسی وجود دارند، در باغ نیست. البته در باغ های تشریفاتی نصب ریسه، چراغانی کردن باغ، گل آرایی و نورپردازی همانند تالار عروسی انجام می شود.

پارک خودروها

در باغ ها فضای بیشتری در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد. مهمان ها هم براحتی می توانند خودروهای خود را در فضای مخصوص باغ پارک کنند. در اغلب تالارهای عروسی که در داخل شهر هستند، گاهی پارک خودرو به یک معضل تبدیل می شود.

موسسه های تشریفاتی و خدمات مجالس معمولا گزینه های زیادی از باغ های عروسی را در اختیار عروس دامادها قرار میدهند تا با توجه به نوع سلیقه و خدماتی که باغ ارائه می دهد بعترین مراسم را برای آنها برگزار کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی