برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

علائم آرتروز آرنج

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ب.ظ

علائم آرتروز آرنج

آرتروز آرنج علائم خاصی دارد که خود را با آنها نشان خواهد داد ، درد داشتن در ناحیه آرنج از شایع ترین علامت های آرتروز آرنج می باشد که با گذشت زمان و انجام دادن کارهای سنگین افزایش می باد ، احتمال دارد که برخی از بیماران از اختلالات حرکت در آرنج به وجود مشکل در آرنج پی ببرند . اوقاتی نیز آرنج در خال حرکت قفل می شود که این حالت نشان دهنده وجود یک جسم ـآزاد در درون مفصل می باشد . همانگونه که گفتیم علت بروز آرتروز آرنج وجود یک سابقه آسیب قبلی یا یک علت خارجی می باشد و یک آرنج از قبل سالم دچار بیماری آرتروز نمی شود .

رادیوگرافی مفصل

در رادیوگرافی مفصل آرنج ، کاهش یافتن فضای غضروف و استئوفیت های نوک تیز در لبه های مفصل دیده می شود ، حتمی در برخی مواقع ممکن است اجسام آزاد در مفصل نیز دیده شود . ( منظور از اجسام آزاد در مفصل وجود تکه های غضروف مفصل و یا جسم های تشکیل شده از استئوفیت ها می باشند )

نقش ورزش در آرتروز

همانگونه که همه شما عزیزان اطلاع دارید آرتروز یه بیماری است که در آن غضروف مفصلی از بین می رود و درمان های بسیار زیادی برای این بیماری وجود دارد که فعالیت های ورزش در درمان این بیماری بسیار موثر واقع می شوند . بسیاری از افراد که به آرتروز دچار هستند در این باور می باشند که فعالیت های ورزش کمکی برای این بیماری نمی کند ولی گفتنی است که ورزش کردن و تقویت عضلات اطراف مفصل باعث می شود که آرتروز پیشرفت نکند و در حالی که وجود دارد باقی بماند .

درمان آرتروز آرنج

اکثر بیمارانی که در مراحل اولیه آرتریت به پزشک مراجعه می کنند فقط درد های کاه کاه خفیفی دارند و محدودیت های حرکت آنها بسیار ناچیز می باشد که این افراد با کم کردن کارهای سنگین و انجام دادن حرکات ساده می توانند این بیماری را کنترل کنند . سایر بیمارانی که آرتروز آنها کمی پیشرفت کرده است احتمال دارد به درمان های مراقبتی که با تجویز پزشک است صورت گیرد مانند فیزیوتراپی یا داروهای مسکن . ولی در زمانی که آرتروز به حالت پیشرفته خود برسد و درد هر روزه و شدید وجود داشته باشد که باعث ایجاد مشکل در عمکرد های آرنج باشد به درمان های جراحی روی خواهیم آورد .

درمان آرتروز آرنج

درمان آرتروز آرنج

در روش درمان جراحی آرنج را عمل کرده و ضایعات را از مفصل خارج می کنند و در شرایط خاص نیز از جایگذاری مفاصل مصنوعی نیز استفاده خواهد شد . که بعد از این انجام این جراحی باید تمام مراقبت های لازم را انجام دهید تا آرنج به بهبودی کامل برسد و بعد از آن دیگر درد و تورمی نخواهید داشت و می توانید به فعالیت های روزمره خود برسید . برای کسب اطلاعات بیشتر به متخصص ارتوپدی مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را در مورد بیماری خود دریافت کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی