برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت چیست؟

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ، راه حلی برای جبران کمبود های بی دندانی است ، و به عنوان روشی برای جایگزینی دندان یا دندان های از دست رفته می باشد . ایمپلنت دندان و یا کاشت دندان در واقع راه حلی است ، که با استفاده از آن استخوان فک بازسازی شده و سلامتی دندان ها و لثه و استخوان فک برگردانده می شود . و علاوه بر این منجر به زیبایی چهره و لبخند هم می شود . در واقع ایمپلنت دندانی ، مشکلات مربوط به عمل جویدن غذا ، صحبت کردن و زیبایی را حل می کند .

ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت در عین حال که دندان ها را بازسازی می کند ، زیبایی صورت و دندان ها را به ارمغان می آورد . و به عنوان یک درمان دندانپزشکی می باشد ، که منجر به سلامت دندان ها می شود . بیمار از انجام ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت رضایت کامل دارد ، و بیمار برای دندان های از دست رفته ی خود جایگزینی دارد ، که می تواند تا آخر عمر از آن استفاده کند .

بایستی ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت را مثل دندان طبیعی در نظر گرفت و از آن مراقبت کرد . استفاده از مسواک ، خمیر دندان ، و نخ دندان ، برای تمیز کردن و نگه داری ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت توصیه می شود .

یکی از موارد تاثیر گذار و بسیار حائز اهمیت در موفقیت ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ، انتخاب کلینیک ندانپزشکی ایمپلنت متخصص مناسب است .توصیه ی ما به شما این است که ، قبل از اینکه شما به انجام عمل ایمپلنت دندان یا کاشت دندان اقدام کنید . در اولین مرحله یه دنبال یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت با تجربه باشید ، توانایی ها و تجربیات او را ارزیابی کنید و از کیفیت کارش اطمینان حاصل کنید .

برخی از دندانپزشکان در زمینه ایمپلنت دندانی هستند ، که آموزش های علمی و عملی کافی در این زمینه ندیده اند . از آنجائی که عمل ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت یک درمان پرهزینه است . توصیه ما به شما این است که ، برای دریافت یک درمان عالی و کسب نتیجه ی رضایت بخش از انجام ایمپلنت دندانی ، نزد ایمپلنتولوژیست یا متخصص ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت رفته و درمان را به دندانپزشکی که تخصص ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت ندارد ، نسپرد .

انواع ایمپلنت دندان چیست؟

برای انجام عمل ایمپلنت دندان و یا کاشت ایمپلنت دندان انواع و روش های مختلفی وجود دارد ، که متخصص ایمپلنت بر حسب شرایط بیمار ، بهترین نوع ایمپلنت را برای درمان مشکل بی دندانی انتخاب می کند . در ادامه به معرفی انواع ایمپلنت دندان می پردازیم .

اوردنچر نوعی از ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت است ، که دست دندان را نگه می دارد ، و به این صورت هستند که دو یا چهار ایمپلنت در فک پایین یا بالا گذاشته می شود و دست دندان روی آن قرار می گیرد . این نوع ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت در مواردی کاربرد دارد ، که که استخوان فک بیمار بیش از اندازه دچار تحلیل شود ، و حجم استخوان فک به اندازه ای کم شود ، که نیاز به بازسازی استخوان فک ضروری باشد ، و در مواردی که دنچر یا دست دندان بیمار از دهانش خارج می شود ، کاربرد دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی