برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

روغن دنده

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

روغن دنده


روغن دنده صنعتی , روانکار های صنعتی مناسب دنده ها ، روغنهای دنده ، روغنهای صنعتی ، شرکت روانکار ماهان : شرکت روانکار ماهان با گروه مشاورین متخصص خود در ارایه مشاوره در انتخاب انواع روغنهای صنعتی همراهی می کند .

روغن دنده

گیربکس های صنعتی اغلب در شرایط گرمایی شدیدو بارگذاری بیشتر و قرار گرفتن در گرد و غبارمحل و آب های آلوده به مرور زمان عملکرد مناسب خود را از دست می دهند و مشخص است که اگر از چرخ دنده ها مراقب کافی به عمل نیاید در کمترین زمان فرسوده شده وکارایی خود را از دست خواهند دادو نیاز به تعویض قطعات خواهند داشت و مرتب شاهد خرابی قطعات مختلف خواهید بود . شرکتهای تولید کننده ی روانکارهای صنعتی به این امر مهم واقف هستند و به دنبال تولید بهترین روغنهای صنعتی هستند که بتوانند به خوبی از چرخ دنده ها محافظت کنند .

شرکت روانکار ماهان عرضه کننده ی تخصصی ترین روانکارهای صنعتی ( روغن صنعتی ) است . که با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند .

سه ویژگی مهم روغن گیربکس

روانکارها معمولا دارای دو جزء مهم هستند :

  1. روغنهای پایه
  2. روغنهای افزودنی

رو غنهای افزودنی روغنهایی هستند که کیفیت مطلوب را بالا می برند . کیفیتهای نامطلوب را کاهش می دهند .یعنی در کل بسته ی روانکارهای افزودنی بعنوان ستون فقرات روغنها هستند چرا که عملکرد آنها را بهبود می بخشند .

روغن دنده صنعتی

در انتخاب روغن چرخ دنده ها به سه امر مهم توجه نمایید :

  1. مهمترین خصوصیت یک روغن خوب این است که در شرایط گرمای زیاد اکسید نشود و از بجود آمدن لجن یا لاک الکل جلوگیری کنند .در صورتی که ازاکسیده شدن روغن جلوگیری شود در زمان بیشتری کا کرده و تعویض آن به تعویق خواهد افتاد.
  2. اگر دستگاه گیربکس شما در شرایط گرما و فشر زیاد قرار داشته باشد .شما باید از روغنهایی استفاده کنید که در مقابل این شرایط سخت کارایی بیشتری داشته باشد .که می توان از روغن چرخ دنده هایی با افزودنی ep استفاده کرد که کارایی خوبی در مقابل فشارهای محیطی داشته باشند .
  3. آب هم یکی از مهمترین فاکتورها برای روانکارهای صنعتی هستند . چرا که روغن باید قابلیت دفع آب را در خود داسته باشد تا زمانی که آب وارد سیستم شد بتواند آنرا براحتی از دستگاه خارج کند .

روغنهای چرخ دنده R&O

روغنهای چرخ دنده R&O کارایی بسیار مهمی دارند یعنی در کل در دسته بندی های شیمیایی ، توانایی پیشگیری از خوردگی دنده ها را دارند و به خوبی عمل می کنند . این نوع روغنها در چرخ دنده هایی که با سرعت بالا کار می کنند بسیار کارساز است . و می توان گفت بهترین گزینه برای کاربردهایی هستند که در شرایط هیدرودینامیکی یا الاستوهیدرودینامیک عمل می کنند .

کاربرد روانکارهای ضد اصطکاک

روانکارهای ضد اصطکاک  یا ضد سایش با عنوان رونکارهای  فشار بالا هم گفته می شوند .که نسبت به روغنهای دیگر کارایی بالایی دارند .  روغنهای ضد اصطکاک دارای افزودنی هایی هستند که قدرت فیلم و حمل بار را بالا می برند . در افزودنی های روغنهای ضد سایش از گوگردفسفر استفاده شده است که از چسبندگی روغنهای مرزی جلوگیری می کنند. محصولی را انتخاب کنید که حاوی duolec باشد . محصول اختصاصی شرکت LE , Duolec است . این گونه از افزونه ها , قابلیت تحمل فشارهای زیاد و کارکردهای دوگانه ضد فرسایش را به روغن ها می افزاید . duolec برای روغن دنده های le طراحی شده که به عبارتی یک افزونه است که از لحاظ گرمایی فعال شده و سبب می شود که روغن از قابلیت های بالایی برخوردار شود . همچنین duolec سبب می شود که ماشین آلات کمتر خراب شوند و قطعات زود به زود تعویض نگردند .

ویژگی های روغن دنده Duolec

  • با سرعت بالاتری از آب جدا می شوند
  • از لحاظ دما در ثبات کامل هستند و در مقابل رسوب شدن و اکسیداسیون مقاومت دارند
  • در فشارهای بالا نیز کارکرد دارند و از سنگینی زیاد بار می کاهند
  • به چرخ دنده ها می چسبند و حالتی چسبناک دارند
  • در آن هیچ ماده ی جامدی وجود ندارد که در زمان تصفیه از روغن جدا شوند یعنی توسط فیلترها از روغن جدا نمی شود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی