برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

چرا موها پس از زایمان می ریزد؟

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ق.ظ

چرا موها پس از زایمان می ریزد؟

چرا موها پس از زایمان می ریزد؟ : بسیاری از خانم ها بعد از زایمانشان با مشکل ریزش مو روبرو می شوند و این موضوع بسیار برایشان ناراحت کننده می باشد. متخصصان در این باره می گویند که علت این ریزش موی مفرط پایین آمدن میزان سطح استروژن است که البته می گویند این ریزش مو تنها برای یک زمان خاص است و نیازی نیست آن را درمان کنیم.

چرا موها پس از زایمان می ریزد

متخصصان معمولا در چنین شرایطی به خانم ها توصیه می کنند که برای اینکه ظاهر طبیعی موهایشان حفظ شوند علاوه بر مراقبت های لازم ، از شامپوهای حجم دهنده استفاده کنند و البته شامپوهای وجود دارد که مخصوص موهای نازک هستند و کمک می کنند که مشکلات روحی و عاطفی برای بانوان عزیز پیش نیاید.

روند ریزش مو در خانم ها به چه صورتی است؟

خیلی از مادران بعد از زایمان خود ریزش موی زیاد را تجربه می کنند و البته این وضع تا ۴ ماه بعد از زایمان نیز وجود دارد که البته پس از این دوران به حالت طبیعی خود بر می گردد. متخصصان می گویند که اگر خانم ها بعد از یکسال مجدد ریزش مو داشتند باید به پزشک متخصص مراجعه نمایند تا پزشک بتواند با معاینه دقیق آنها ، علت را تشخیص دهد.

چرخه رشد موها

رشد مو خود دارای چرخه ای است که در این چرخه مراحلی مانند رشد ، استراحت ، توقف رشد مو ، ریزش است.

چرخه رشد برای هر شخصی متفاوت است ولی در وضعیت طبیعی حدود ۸۵ تا۹۵ درصد موهای فرد در مرحله رشد است.

در برخی از افراد تغییرات هورمونی سبب می شود که حجم موهای که در حال رشد هستند زیادتر شوند و در نهایت فرد به نسبت گذشته موهای پرپشت تری داشته باشد ولی پس از تغییر کوچکی ، قسمت زیادی از این موها به مرحله استراحت وارد می شوند و بعد توقف رشد صورت می گیرد و ریزش اتفاق می افتد که در نهایت شاهد ریزش مو هستیم.

عواملی مانند شیمی درمانی ،جراحی ، مصرف دارو ، استرس نیز می توانند سبب شوند که تغییراتی در مراحل رشد مو شوند و در نهایت به ریزش مو منجر شوند.

افرادی زیادی هستند که دچار مشکلات مو مانند ریزش مو ، ضعیف شدن مو ، طاسی و … هستند و می خواهند که آن را درمان کنند. البته منظور از ریزش مو این نیست که فقط مخصوص موی سر است و ممکن است که در ابرو ، سبیل و ریش نیز اتفاق بیوفتد.

اگر از افرادی هستید که دچار ریزش مو هستید به شما توصیه می کنیم که حتما از متخصصانی کمک بگیرید که در این مورد تجربه کافی دارند و برای روش های استفاده می کنند که در دنیا حرف اول را میزنند.

خوشبختانه در برخی از مراکز مخصوص کاشت مو ، از روش های جدیدی مانند SUT و FUE استفاده می کنند که توانسته است مورد رضایت مشتریان عزیز باشد.جالب است بدانید این روش خونریزی و درد ندارند و فرد می تواند به راحتی بعد از کاشت به فعالیت های خود ادامه دهد و البته با مراقبت به بهترین نتیجه را برای متقاضی به همراه دارد.

برچسب ها: , , , , ,
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۷
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی