برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

فریت بار به ونکوور

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ب.ظ

  فریت بار به ونکوور

ارسال بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور , حمل بار هوایی به ونکوور ، فریت بار به ونکوور ، ارسال کالا با هواپیما به ونکوور ، آسان کارگو : ونکوور یکی از شهرهای بندرگاهی کانادا می باشد که مهمترین آنها نیز است . ونکوور در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد و بزرگترین کلانشهر غرب کانادا می باشد. این شهر دارای مساحتی حدود ۱۱۵ کیلومتر مربع و جمعیتی تقریبا ۶۰۰۰۰۰ نفر را دارد.

از نظر جغرافیایی می توان گفت این شهر در میان دلتای فریزر در جنوب و خلیج برووارد در شمال قرار دارد ، این شهر آب و هوایی معتدل دارد ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد ۱۶۷ متر می باشد.

فریت بار به ونکوور

مسافرت و یا مهاجرت به ونکوور کانادا

این شهر نیز یکی از شهر های توریستی و مهاجر پذیر می باشد که بعد از شهرهای تورنتو و مونترال در مقام سوم می باشد . این شهر جزو شهرهایی می باشد ایرانی ها بیشتر به این شهر مهاجرت می کنند . اکثر افرادی که قصد مسافرت به این کشور را دارند نگران فرستادن بارهای خود به این شهر می باشند که یا اطلاعاتی در باره ارسال بار هوایی ندارند و یا نگران آسیب دیدن لوازم خود هستند . شما مهاجرین محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت هوایی آسان کارگو تماس حاصل فرمایید.

شرکت هوایی آسان کارگو چه خدماتی را برای ارسال بار هوایی به شهر ونکوور ارائه می دهد؟

مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت فریت بار آسان کارگو برای ارسال بار به ونکوور

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به ونکوور : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت حمل بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به کلانشهر ونکوور را برای شما تهیه می کند.

***نکته

همانطور که می دانید ونکوور یکی از شهر های کانادا می باشد پس قوانین ارسال بار به این شهر همان قوانین ارسال بار به کانادا می باشد و قانون تمام فرودگاه های این کشور باهم برابر می باشد.

فرودگاه بین المللی ونکوور و فریت بار

این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه عمومی می باشد . کد سازمانی یاتا برای این فرودگاه YVR می باشد . این فرودگاه تقریبا به بیشتر از ۶۰ شرکت هواپیمایی سرویس دهی می کند و طبق آماری که در سال ۲۰۱۱ در دست داشتیم حدود ۱۸ میلیون نفر از این فرودگاه تردد کرده بودند . ارتفاع این فرو.دگاه از سطح درای های آزاد ۴ متر می باشد و دارای یک باند فرود به طول ۳۰۰۰ متر می باشد . اضافه می کنیم که این فرودگاه یکی از زیباتترین فرودگاه های دنیا به شمار می آید .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار هوایی به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی ۴۸ ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود ۳۰ یا ۴۰ دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شده خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی