برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی


بسته بندی لوستر برای اسباب کشی در جابجایی : در جابجایی بسته بندی لامپ کار بسیار آسان و ساده ای است . برای یک جابجایی ایمن تنها کافی است که چند قاعده ایمنی را رعایت و تمامی منابع شکننده و حساس نور را دنبال کنید , با رعایت تمامی این اصول وسایلی که به منزل جدید حمل کرده اید کاملا سالم به مقصد خواهد رسید . جدا از شکنندگی , نکته دیگری برای بسته بندی لامپ برای اسباب کشی وجود درارد که چراغ های رومیزی , چراغ های خانه و لوستر ها از شکل عجیب و نامنظم تشکیل شده است , بنابر این برای یک بسته بندی دقیق و ایمن نیاز به توجه بیشتر خواهید داشت .

بسته بندی لوستر برای اسباب کشی

جهت بسته بندی اصولی و استاندارد انواع لوستر با شرکت باربری و اتوبار آسمان بار تهران بزرگ تماس بگیرید

چگونگی بسته بندی لامپ برای جابجایی

برای این که تمامی لامپ ها و وسایلی نظیر آن ( لوستر , چراغ میزی ) بدون هیچ گونه صدمه ای در هنگام جابجایی به خانه جدید انتقال یابد , باید کار بسته بندی را به خوبی انجام دهید .

در هنگام بسته بندی لامپ ها تمامی موارد زیر را گام به گام دنبال و انجام دهید .

استفاده از جعبه اصلی برای بسته بندی لامپ

اگر جعبه اصلی لامپ را نگه داشته اید بهترین کار استفاده از جعبه ی خود لامپ است در این صورت نیمی از کار بسته بندی را انجام دا ده اید . ولی اگر هنگام خریداری لامپ ها جعبه های آن را دور انداخته اید , باید جعبه های مقوایی هم اندازه لامپ ها به ویژه چراغ های رومیزی و آباژور متناسب هستند , پیدا کنید . برای انتخاب جعبع و کارتن مناسب لامپ های خود کاملا دست شما باز است ولی بهتر است که ترفند ها را انجام دهید , برای انتخاب کارتن و جعبه مناسب اتمپ های خود بهتر است که لامپ های خود را اندازه گیری کنید و کارتن متناسب با لامپ خود را از شرکت های باربری و اتوبار محلی خود خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی لامپ های شما با هر شکل و اندازه در داخل جعبه قرار می گیرد .

برای بسته بندی لامپ ها بهترین کاغذ , کاغذ بسته بندی نرم و سفید می باشد . به این نکته توجه کنید که برای بسته بندی لامپ ها از روزنامه استفاده نکنید , این کار باعث چسبیدن لکه های جوهری بر روی لامپ شما باقی بگذارد .

لوازم بسته بندی در بسته بندی لامپ

بسته بندی حباب دار و یا پلاستیک های حباب دار در بهترین محافظ در بسته بندی وسایل شکننده و حساس مانند بسته بندی لامپ ها در هنگام جابجایی اثاثیه می باشد .قبل از شروع بسته بندی از یک شرکت اتوبار و حمل بار چندین رول از این بسته های حباب دار و پلاستیکی تهیه کنید .

چسب بسته بندی

در هنگام بسته بندی لامپ های پایه دار و ظریف و یا یک لوستر زیبا مستقیم نوار چسب را بر روی آنها نزنید . پس از اینکه لامپ ها را در ردون کاغذ بسته بندی حباب دار پیچیدید برای محکم شدن لز چسب استفاده کنید . بعلاوه بعد از اینکه لامپ را درون جعبه قرار دادید برای محک شدن و باز نشدن در کارتن از چسب استفاده کنید .

ماژیک و یا برچسب

برچسب گذاری جعبه های اثاثیه بسیار مهم است . زیرا با مشخص بودن اثاثیه درون جعبه ها باربران در هنگام جابجایی به بار های شکنده توجه ویژه ای می کنند .

بسته بندی لامپ در اسباب کشی

قبل از بسته بندی جعبه ها ی مورد نیاز برای بسته بندی لامپ ها را آماده کنید . جعبه ای که برای بسته بندی لامپ استفاده می کنید را با نوار با کیفیت کف آن را محکم کنید . حتی اگر فکر می کنید جعبه دهای بسته بندی شما با نام تجاری جدید است نیز انجام دهید .


راه های بسیار مختلفی با توجه به مدل – نام تجاری و طراحی لامپ های شما برای بسته بندی لوستر وجود دارد . مثلا امکان دارد که برای انجام این کار بعضی از قطعات لوستر را مجبور باشید که باز کنید , یا مجبور باشید که لامپ را به منظور تنظیم آن را فقط بلند کنید . ممکن است که آباژور و چراغ های رومیزی ویا شب خواب ها فریم های فلزی “u” شکل بوده و یا در فریم های پلاستیکی که در خود حباب لامپ را قرار می دهمد باشد .

ازلامپ پایه را جدا کرده و آن را اکنون کنار بگذارید .

نکات بسیار مهم و تاثیر گذار در بسته بندی لامپ

لامپ را به منظور بسته بندی باز کنید .

  • امکان این وجود دارد که لامپ ها بسیار شکننده بوده و شانس خوبی که وجود دارد این است که در جابه جایی آنها زندگی نمی کنند .
  • امکان این وجود دارد که در خرید لامپ صرفه جویی کرده . در صورتی که آنها کاملا قابل استفاده می باشند امکان ندارد آنها را دور بیندازید . برای بسته بندی مجدد لامپ آنها را نگه داشته تا آنها را برای هرگونه جابه جایی اختمالی در اختیار داشته باشید .
  • اگر تعداد ۹ لامپ را در بسته بندی حباب دارد بپیچید و آنها را با دقت کامل در درون یک جعبه ی مخصوص قرار دهید که فقط از موارد شکننده موارد بسیار مهم شامل آنها باشد .

بسته بندی لوستر در اثاث کشی

بسته بندی حباب لامپ در بسته بندی لامپ

برای پوشاندن حباب ها و لبه های آن به صورت چند لایه از کاغذ بسته بندی استفاده کنید , سپس برای محافظت بیشتر از چندین ورقه ی پلاستیک حباب دار استفاده کنید . اگر تعداد حباب ها متعدد بود , امتحان کنید که آنها را می توان در درون یکدیگر قرار دهید تا زمان و فضای بیشتری برای صرفه جویی در اختیار شما قرار بگیرد . فقط کافی است که فضای بین آنها را کاملا پر کنید . تلاش کنید که برای یک جابه جایی اثاثیه ایمن و بدون دردسر , حالت بی حرکتی کامل در داخل جعبه حمل ایجاد کنید . دوباره , با روزنامه های مچاله شده فضای خالی را در داخل جعبه و با استفاده از کاغذ بسته بندی شده ما بین آنها را کاملا پر کنید .

اغلقب لامپ ها دارای وزن های سبک و بسیار ظریفی می باشند . با این حال در آخر مطمئن گردید که در بالای جعبه ی بسته بندی در طول و مدت حمل و نقل , هیچ چیزی قرار نخواهد گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی