برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

موتور برق گرین پاور

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ب.ظ

موتور برق گرین پاور چینی

یکی از بهترین نوع موتور برق چینی موجود در بازار که نمایندگی رسمی در ایران دارد گرین پاور است . موتور برق گرین پاور محصولات خود را در چندین مدل متفاوت با انواع سوخت های موجود طراحی و ساخته می شود . یکی از شاخصه های برتر در خرید موتور برق گرین پاور این است که نماینده رسمی در کشور دارد از این رو خدمات پس از فروش خیلی عالی ارائه می شود . همچنین اکثر محصولات گرین پاور در داخل کشور نیز تولید میشود از این رو وجود انواع قطعات یدکی نیز خسال شما را بابت خرید این نوع از موتور برق ها راحت خواهد کرد .

موتور برق هایی که گرین پاور تولید می کند شامل موتور برق های گاز سوز خانگی ؛ موتور برق بنزینی کوچک و بزرگ ؛ موتور برق های مسافرتی و کیفی , انواع موتور برق دیزلی در ابعاد و توان های متفاوت , موتور برق گازوئیلی و …

تراکتور , قیمت تراکتور , تراکتور سازی ایران

موتور جوش , قیمت موتور جوش , انواع موتور جوش

ترانسفورماتور , قیمت ترانسفورماتور , خرید ترانسفورماتور

گرین پاور در سال های اخیر نیز اقدام به تولید انواع ژنراتور گاز سوز و دیزل ژنراتور نیز کرده است . از این رو توانسته است بازار داخلی کشور ما را تا حدودی به خود اختصاص دهد.

***توجه

موتور برق های گاز سوز گرین پاور و ژنراتور های گاز سوز این شرکت با گاز مایع و گاز خانگی کار می کنند .

شرکت گرین پاور ایران نماینده رسمی محصولات موتور برق گرین پاور چین می باشد . که این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده موتور برق گاز سوز در ایران است که با برند گرین پاور فعالیت می کند . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم خرید محصول چینی گرین پاور به نسبت سایر محصولات دیگر مشکلات خاصی نخواهد داشت چرا که خدمات پس از فروش فوق العاده ای دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی