برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

الکتروموتور موتوژن

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور موتوژن , لیست قیمت روز مدل های الکتروموتور موتوژن تبریز , قیمت الکتروموتور سه فاز موتوژن آلومنیومی , مشخصات فنی الکتروموتور موتوژن تک فاز با کاتالوگ , نمایندگی موتوژن در کرج و تهران


الکتروموتور موتوژن

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

معرفی شرکت موتوژن

در سال ۱۳۵۲ شرکت گلد الکتریک تاسیس شد و در سال ۱۳۵۴ این نام به موتوژن تغییر داده شد . شرکت موتوژن با بیش از ۴ دهه تجربه امروزه به یکی از بزرگترین تولید کننده های الکتروموتور در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. تولید انواع متنوع الکتروموتور های تک فاز و سه فاز با کاربری های صنعتی و خانگی موجب شده است تا طیف وسیعی از مشتریان را داشته باشد .

الکتروموتور موتوژن تولیدی در شرکت موتوژن مطابق با استاندارد های جهانی IEC , NEMA و DIN می باشد . محصولات موتوژن امروزه به بیشتر کشورهای جهان صادر می شود . کشورهای اروپایی ؛ آسایی , آفریقا . از طرف دیگر الکتروموتور موتوژن سهم بزرگی از بازار بی نظیر داخلی را نیز کسب کرده است .
شرکت موتوژن با رعایت دقیق استانداردها و انجام آزمایشات دقیق و مدرن و اجرای سیستم مدیریت کیفیت گواهی ISO 9001-2008 را از موسسه SGS سوئیس دریافت کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۰
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی