برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برنامه ریزی روز عروسی را به چه کسی بسپاریم؟

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

 برنامه ریزی روز عروسی را به چه کسی بسپاریم؟

برنامه ریزی روز عروسی

برگزاری مراسم عروسی یکی از زیباترین مراسم موجود در دنیاست که هر یک از اقشار و اقوام مختلف جهان، رسوم خاصی در آن دارند. این جشن مبارک، از دیرباز تا کنون با رعایت بسیاری از آداب و رسوم انجام می شده است و سابقه ای دیرینه  دارد. امروزه با ماشینی شدن زندگی، مراسم ازدواج ضمن بهره گیری از برخی از آداب و رسوم به صورت مدرن و تشریفاتی برگزار می گردد. زوج های جوانی که تمایل دارند، جشن روز ازدواجشان رویایی  باشد و خاطره ای خوش از ازدواجشان در ذهن همگان حک شود، باید بدانند که مسیر پر فراز و نشیبی را در روبه رو خواهند  داشت. قطعا برگزاری یک مراسم ایده آل، که کلیه رسوم و تشریفات در آن به خوبی رعایت شود، کار آن چنان ساده ای نخواهد بود. برپایی یک مجلس رویایی به ماه  ها دوندگی نیاز دارد. تعیین لباس مناسب برای عروس و داماد، انتخاب حلقه، تعیین بودجه برگزاری مراسم، انتخاب باغ عروسی یا سالن پذیرایی مناسب، انتخاب آرایشگاه درخور، تزئین اتاق عقد، گل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ماشین عروس، سفارش دسته گل عروس، سفارش کیک، انتخاب آتلیه و... از جمله اموری هستند که عروس و داماد ها باید ماه ها قبل از برگزاری مراسم به فکر آن باشند. قسمت مهم کارها به اموری مربوط می شود که در روز عروسی شاهد آن هستیم! ایجاد هماهنگی بین تمامی تیم های فعال در عروسی و  پذیرایی از میهمانان از مهم ترین عواملی است که باید به درستی  برروی آن نظارت شود. همان طور که می دانید جشن عروسی متعلق به عروس و داماد است و برای  نظارت بر این امور نمی توان روی کمک ان ها حساب کرد. کما اینکه نظارت عروس و داماد بر امور مرتبط به میهمانان در شب عروسی اشان امری درخور و شایسته که در شان آن ها باشد، به نظر نمی رسد. خانواده عروس و داماد می توانند  به کلیه امور مراسم عروسی نظارت کنند. اگر چه این گزینه هم چندان مناسب به نظر نمی رسد. چون در آن شب  خانواده عروس و داماد از شان بسیاری بالایی برخوردار هستند و رسیدگی به امور میهمانان و ایجاد هماهنگی بین سایر تیم های فعال توسط خانواده عروس و داماد نیز چندان برازنده نخواهد بود.

بهترین گزینه برای ایجاد یک شب رویایی، استفاده از یک تیم قوی تشریفات و خدمات مجالس است. موسسات خدماتی کلیه امور مربوط را به مراسم را به بهترین نحو مدیریت خواهند کرد. از انتخاب تالار گرفته تا نحوه سرویس دهی به میهمانان توسط تیم تشریفات قابل پیگیری است. با کمک موسسات خدماتی می توانید شبی رویایی را رقم بزنید، بدون اینکه کوچک ترین استرسی داشته باشید. خدام تیم تشریفات ضمن داشتن ظاهری آراسته و مرتب از میهمانان شما به نحو احسنت پذیرایی خواهند کرد.

 بهترین گزینه برای انتخاب خدمات مجالس

مطمئن باشید با استفاده از یک تیم  تشریفات حرفه ای ، می توانید تمامی امور مربوط به عروسی را به بهترین شکل مدیریت کنید و خاطره ای ماندگار را در ذهن همه حک نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی