برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری

بهترین زمان برای اسباب کشی و باربری : اینکه در موقع باربری و اسباب کشی , قفسه ها – خانه ها – کابینت ها پر وسایل می باشند و در داخل انها پر از لباس ها – اسباب بازی –کتاب ها – وسایل زینتی – و وسایل سرگرمی و دیگر موارد مختلف دیگری می باشد امری است اجتناب ناپذیر که از چالش های اسباب کشی محسوب می گردد .

زیر شیروانی و راه پله و فضای انباری پر از لوازم خانگی قدیمی و جعبه های گردی است که بسیار کم کاربرد دارند و همچنین خاطرات بسیاری در آنها نهفته است پر است . شما همینطور چیزها و اشیاء هایی که در گوشه و زیر تخت پنهان شده و احتمالا در طول سال بیشتر به دنبال آنها گشته اید را پیدا می کنید .

بهترین زمان برای اسباب کشی

هر چقدر زمان بیشتری در یک خانه سکونت داشته باشید , موارد بیشتری در آن خانه انباشته می گردد . حتی امکان دارد که شما به این وسایل توجه نکرده و آنها را بخشی از خانه بدانید .
با تمام اینها زمانی که به باربری اسباب منزل به خانه ی جدید نزدیک تر می شود و شما با توجه و نگاه به چیزها و اثاثیه ی خود دچار نگرانی شده و این اسباب کشی به یک چالش و دغدغه برای شما تبدیل خواهد شد چون بسته بندی اثاثیه و انتقال آنها به خانه ی جدید نیازمند زمان بیشتری است و ه۸مینطور هزینه ی فراوان و تلاشی دو چندان می طلبد .
زمان باربری موقعی است که آماده ی حرکت می باشید . شما انرژی و زمان زیادی را صرف بلند کردن و بسته بندی و جابه جایی بار می کنید . با کاهش وسایل و اثاثیه ی خود باعث کاهش هزینه ی اتوبار و اثاث کشی خود خواهید شد چون در این حالت اثاثیه ی شما وزن کمتری خواهد داشت و برای جابه جایی زمان کمتری صرف خواهد شد . شما علاوه بر این یک زندگی بدون سر و صدا و بی دغدغه ای خواهید داشت تا خود را برای زندگی جدید آماده کنید .
با اعلام و تعیین زمان باربری وسایل و اثاث کشی در خانه این کار را می توانید انجام دهید .

اعلام زمان باربری برای شروع اثاث کشی

باربری تهران : زمانی که شما برای بسته بندی آماده و شروع به بسته بندی و سازماندهی وسایل و اثاث خود می شوید آنها را فقط در جعبه های حمل بار قرار ندهید و به این کار بسنده نکنید . آنها را مورد بررسی قرار داده و آنها را از هروجهی مورد ارزشیابی قرار دهید و ارزش انها را تعیین کنید .
در مورد سرنوشت وسایل خود و تصمیم گیری در مورد آنها چندین عامل مهم وجود دارد که در زیر به تک تک آنها اشاره خواهیم داشت .

شیوه زندگی جدید شما

  • آیا شما در محیط جدید به این وسیله نیاز خواهید داشت ؟
  • آیا قادر به استفاده از آن خواهید بود ؟
  • ابزار باغبانی شما در صورتی که آماده ی جابه جایی به آپارتمان جدیدی می باشید امکان دارد که مفید واقع شوند ؟

اندازه و سبک خانه ی جدید شما

  • برای این مورد فضای کافی در خانه ی جدید وجود دارد ؟
  • آیا دکور داخلی خانه ی جدید مطابق و باب میل ما می باشد ؟
  • امکان دارد که وسیله ی برای اتاق نشیمن و یا اتاق خواب شما انتظاری که برای ظاهر شیک و مدرنی برای اتاق داشته اید برآورده نکرده باشد .

نیازهای علمی شما

  • آیا شما از این وسایل اغلب استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا به صورت ندرت یا به صورت روزانه از آن استفاده خواهید کرد ؟
  • آیا شما نیازمند این وسیله می باشید ؟
  • امکان دارد این وسیله خوب و مناسب باشد .
  • اگر در خانه هرگز از آن استفاده نکرده اید , آن را با چه هدفی به همراه خود می آورید ؟

بررسی وضعیت وسیله

  • آیا به خوبی از آن محافظت شده است ؟
  • آیا از دوام و کارایی مناسب و خوبی برخوردار می باشد ؟
  • ارزش معنوی وسیله ؟
  • آیا این وسیله جزء میراث خانوادگی محسوب می گردد ؟
  • آیا تداعی کننده ی خاطره ی شخص خاصی برای شما می باشد ؟
  • آیا این وسیله مورد علاقه ی دیگر اعضای خانه و یا شما می باشد ؟

باربری شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری نیاوران ,اتوبار نیاوران , باربری بهشتی , اتوبار بهشتی , اتوبار تجریش , باربری تجریش , باربری منطقه یک تهران , باربری سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربری الهیه , شرکت باربری, باربری نارمک , اتوبار نارمک , بسته بندی لوازم منزل , بسته بندی , اتوبار , باربری , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری ستارخان , اتوبار ستارخان , باربری شیخ بهایی , اتوبار شیخ بهایی , باربری گلها , اتوبار گلها , باربری مطهری , اتوبار مطهری , باربری ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

مواردی هم وجود دارد که با آنکه خاطرات زیادی را در خود جای داده است , آما بدون توجه به این مساله نیازی به ارزش گذاری همه خاطرات خود نمی بینید . یا خاطرات وسیله ای را با از بین بردن آن قصد دارید که فراموش کنید .

هزینه ی انتقال وسیله ( هزینه باربری )

  • آیا قادر به پرداخت هزینه ی جابه جایی آن می باشید ؟
  • آیا برای جابه جایی هزینه ی زیادی را متقبل خواهید کرد ؟

شما با پاسخ به سوالات فوق خواهید فهمید که چه چیزهایی در خانه ی جدید شما در زمان باربری ارزش دارد . و چه چیزهایی را قبل از زمان باربری و اثاث کشی از بین خواهید برد .

بررسی اسناد قدیمی پیش از زمان باربری

  • ضمانت نامه هایی که فاقد اعتبار می باشند .
  • اسناد پرداخت – بیانیه های بانکی و اسناد مالیاتی که بیش از هفت سال است که صادر شده اند .

بهتر است که قبل از زمان باربری و جابه جایی مدارک مورد نیاز , آنها ( ضمانت نامه های فاقد اعتبار – بیانیه های بانکی و غیره ….) را از بین ببرید . ( سندی که به منظور حفاظت از هویت شما دارای اطلاعات شخص می باشد ) را از بین ببرید .

شروع آسان برای زمان باربری با آسمان بار تهران

در زمان باربری و برای آخرین بار وسایلی که ضروری می باشد همچون وسایل آشپزخانه , و وسایلی که از ارزش مادی و کاربری برخوردار نمی باشند را مورد بررسی قرار دهید .

در یک زمان همه ی کارها را انجام ندهید .

کل اتاق خود را سعی نکنید که در یک روز جمع آوری کنید , قبل از زمان باربری شما بدین منظور فرصت دارید . این کار از نظر فیزیکی و عاطفی ممکن است که شمت را دچار مشکل کند . اگر ششما تمایل داشته باشید که در یک زمان بیش از حد تمامی کارها را به پایان برسانید , این کار شما را دچار مشکل و تردید خواهد کرد . صرف بیش از ۴-۲ ساعت در یک روز بر روی یک کار و تعیین بر روی اهداف کوچک و روشن مناسب نمی باشد .

پیوسته و متمرکز کار کنید

اگر یقین دارید که فقط به چند ساعت کار برای جمع کردن اتاق خود نیاز دارید , شما باید هر روز بر روی این کار وقت بگذارید , هرگز آن را به وقت دیگری موکول نکرده و سعی به بهانه تراشی در مورد این کار نباشید . در این مورددحواسئپرتی نکنید . هرچه زود تر این کار تا قبل از زمان باربری به اتمام برسد مناسب است .

دریافت کمک برای آمادگی در زمان باربری

به منظور کمک به مرتب کردن وسایل و برای باهم بودن بیشتر از دوستان خود قبل از زمان باربری دعوت کرده و از آنها اعلام نیاز کمک کنید ( در این فرصت بعضی از وسایل که شما به آنها نیاز نداشته و آنها دوست دارند را به آنها بدهید ) بچه ها در این موارد می توانند سرگرم شده و از وسایل قدیمی و خاطره انگیز شما دیدن کنند . در خانه هر چه را که دارید در زمان باربری استفاده کنید تا در زمان باربری برای جابه جایی آنها مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی نباشید .

مواردی را که نیازمن آنها نمی باشید بلافاصله دور بیاندازید .

چیزهایی را که در زمان باربری تمایل ندارید آنها را با خود به خانه ی جدید ببرید را کنار گذاشته و برای اهدای این اقلام به مراکز خیریه یک وانت در نظر بگیرید . توصیه می شود که از وب سایت های معتبر به منظور فروش آنها استفاده کنید و پیش از زمان باربری وسایل بازیافتی را به دور بیاندازید .

ارزیابی ارزش واقعی اموال خود

هر دو نوع وسایل کاربردی و ارزش معنوی در زمان باربری باید مورد بررسی قرار بگیرد . هدف از این کار این است که از چیزی که واقعا به آن نیاز ندارید خلاص شوید . در این صورت حمل و نقل اسباب کشی شما آسان تر شده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت و بدون هیچ زحمتی , زندگی جدی شما شادتر از گذشته خواهد بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی