برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

شرکت فریت بار پک آرا

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

شرکت فریت بار پک آرا

با یشرفت هایی که در ۱۰۰ سال اخیر در صنعت هوانوردی  داشته ایم و با تکنولوژی امروز همگام بوده شاهد حمل و ارسال بار به اقصا نقاط جهان  هستیم که  حتی یاد آوری و زمان انجام ارسال بار در گذشته کمی خنده دار بنظر می آید.

با توجه به این پیشرفت ها شرکت ارسال بار هوایی پادمیرا با در دست داشتن کارمندان مجرب کلیه امکانات حمل و نقل  و مجوز های لازمه از سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی  و داشتن مدیران با  بیش از ۳۰ سال سابقه در امور حمل هوایی با مدارک و استاندارد های  بین المللی در خدمت مردم شریف ایران زمین هستیم . تا با انجام دادن صحیح و اصولی وبا کیفیت کلیه امور حمل و نقل و ارسال بار به اقصا نقاط جهان کمکی برای جامعه ایران و ایرانی باشیم.

خلاصه ای از مجموع خدمات ارسال بار و فریت بار پک آرا

ارسال خدمه و پرسنل متخصص بسته بندی و پکینگ در محل و منزل مورد نظر :

متخصصین در محل و منزل که توسط مسافر و یا صاحب کالای ارسالی  مشخص شده با تعین وقت قبلی با اوپراتور شرکت هماهنگ شده و در آنجا مستقر میشوند . با به همراه داشتن کلیه وسایل و متریال استاندارد  بسته بندی اعم از اندازه های مختلف کارتن های مخصوص ارسال بار وفریت بار کیسه حباب دار فوم چسب های مخصوص تری ام کاغذ  بسته بندی یونولیت انواع ضربه گیر و …  شروع به بسته بندی میکنند. اثاثیه ممکن است ظروف و سرویس چینی و شکستنی باشد کتاب و کتابخانه  آلبوم عکس  ویا پیانو و لوازم منزل مانند مبل صندلی میز و… در هر صورت با تمام امکانات مدرن وسایل بسته بندی شده و آماده برای مرحله بعدی ارسال بار هوایی و فریت بار می شود.

حمل بار  به فرودگاه امام خمینی (ره ) برای فریت بار

متخصصین حمل  در محل حاضر شده و مشغول بار گیری محموله جهت ارسال بار و فریت میشوند. با در اختیار داشتن انواع  خودرو های سبک وسنگین  مانند ون مسقف وانت بار خاور و ۱۸ چرخ محموله به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) منتقل می شود.

 انجام تشریفات گمرکی

کار مندان شرکت فریت بار پادمیرا راه در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور داشته و تخلیه وسیله نقلیه انجام میشود.

توزین (مشخص شدن وزن) وتشریفات لازمه گمرکی توسط متخصصین با استاندارد های گمرک جمهوری اسلامی  انجام میشود.

صدور بارنامه هواپیمایی برای فریت بار

بعد از مشخص شدن تعداد  وزن و ابعاد  بار بارنامه هواپیمایی که حاوی مشخصات فرستنده و گیرنده میباشد. با در نظر داشتن مقصد کالا و براورد زمان بارنامه با ایرلاین هواپیمایی خارجی و یا ایرانی توسط نماینده شرکت  صادر میشود.

صدور پکینگ لیست (لیست عدل بندی)

با اتمام مراحل ذکر شده  لیستی از ریز محموله تهیه میشود که با شماره کذاری روی بسته ها مشخص میگردد. لیست به زبان فارسی و انگلیسی میباشد.

دلیوری مدارک ارسال بار و فریت بار

بعد از پایان کار پاکتی که حاوی مدارک بار مانند قبض باسکول کپی جواز گمرکی بارنامه و بیمه نامه لیست بسته بندی و… توسط نماینده درب منزل و یا محل مورد نظر تحویل داده میشود.

پیگیری و ترکینگ

سرویس ۲۴ ساعته ترکینگ شرکت فریت بار پادمیرا راه در هر ساعت شبانه روز در صورت نیاز شما را از محل فعلی محموله و زمان رسیدن بار به بمقصد مطلع می گرداند. شما میتوانید به  محض رسیدن بار به مقصد نهایی با خبرشوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۱
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی