برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

گریس صنعتی کلوبر

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ب.ظ

گریس صنعتی کلوبر

گریس صنعتی کلوبر , کلوبر گریس صنعتی جدید سازگار با محیط زیست خود را معرفی کرد :  جدیدا شرکت روانکارهای کلوبر آلمان (kluber Lubricaation ) به منظور اتصال کوپلینگ تفنگ و بارج (ATB ) روانکاری را معرفی کرده که با محیط زیست کاملا سازگار می باشد .

گریس صنعتی کلوبر

Kluberbio AM 12-501 که با استاندارد EAL تولید می گردد یک گریس کلوبر چسبناک می باشد . معمولا از گریس کلوبر چسبناک به طور مخصوص در بلبرینگ های بزرگ و عظیم و همچنین در کانکتورها که در سیستم های اتصال ATB مورد اسیتفاده قرار می گیرد , طراحی شده است . دراین نوع گریس ( گریس کلوبر ) به منظور چسبندگی و همچنین مقاومت در برابر آب و همینطور در برابر مواد افزودنی های گوناگون و متفاوت و مخصوص به منظور اینکه خورگی و فرسودگی کاهش یابد , از غلیظ کننده ی آلومینیومی پیشرفته استفاده شده است .

روغن صنعتی ,  گریس , دستگاه تصفیه آب , دستگاه تصفیه آب صنعتی , دستگاه تصفیه آب خانگی , روغن شل , فروش روغن صنعتی

لیست قیمت روز انواع روغن صنعتی : فروش روغن صنعتی

این روغن با ویژگی های استاندارد دارای مقاومت ایده ال در برابرشستشوی آب و همچنین استفاده از اسپری , سیستم اتصال ATB از تولید کنندگان اصلی و با اعتبار تجهیزات به منظور پمپاژ و در برابر خورگی حفاظت کرده و همچنین با قابلیت حمل بار برابری می کند .

به غیر از روغن صنعتی کلویر ،  گریس کلوبر , Kluberbio AM 12-501 با تطبیق قرار دادن شرایط خود با شرایط عمومی از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالت متحده ( EPA ) مجوز ۲۰۱۳ را به منظور تجزیه ی زیستی , سمی بودن و حداقل زیست محیطی می باشد , دریافت کرده است . این روغن برای حفظ محیط زیست به عنوان یک روان کننده ی ایده ال و مناسب بسیار قابل قبول می باشد .

همچنین امکان دارد که مصرف کننده ها توانایی مصرف فعلی روان کننده ها ی خود را مطابق با عملکرد روغن پایه ی کاملا سنتتیک – غلیظ کننده ی آلومینیومی را نداشته و همچنین مواد افزودنی که در این روغن گریس موجود است باعث می شود که مصرف کننده در وقت و هزینه های خود صرفه جویی چشمگیری داشته باشد .
شرکت بازرگانی روغنکار , نماینده ی رسمی کلوبر در ایران آماده ی ارائه ی خدمت و عرضه ی انواع گریس کلوبر ها و روانکارهای صنعتی کلوبرهای گوناگون به ایرانیان عزیز می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  از قیمت انواع گریس با ما تماس بگیرید : گریس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی