برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

تیلر , قیمت تیلر

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

تیلر , قیمت تیلر , انواع دستگاه تیلر , برندهای معروف فروش تیلر : در واقع نوعی تراکتور در ابعاد کوچکتر می باشد که تقریباً می توان گفت که همه قابلیت های تراکتور را در مقیاسی کوچکتر دارا می باشد.ودر عملیات کاشت ،داشت وبرداشت مورد استفاده قزرار می گیرد.

مشخصات فنی یک تیلر کشاورزی

در حقیقت باید بگوییم که تیلر نوعی تراکتور باغی می باشد ولی در ابعاد کوچکتر که تقریبا می توان گفت که دارای همه قابلیت های تراکتور در مقیاسی کوچکتر می باشد ودر عملیات کاشت ،داشت وبرداشت مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه در زمین های کوچک ودر میان درختان دارای کارایی بسیار بالایی می باشد و کاربرد زیادی دارد. دستگاه تیلر را می توان با انواع مختلف ادوات کشاورزی کوپل نمود از جمله این ادوات می تون به کولتیواتور ،چاله کن ،تریلی ،دروگر و…اشاره نمود.

  1. تیلر کولتیواتور ، یک نوعی از تیلر می باشد که کولتیواتور بر آن سوار شده است وعمل زیر و رو کردن خاک را انجام می دهد وودارای انواع گوناگونی مانند تیلر کولتیواتور کاما ،تیلر کولتیواتور هوندا،تیلر کولتیواتور رویین و…است. (تیلر کلتیواتور)
  2. از تیلر چاله کن نیز برای کندن چاله جهت کاشت درختان استفاده می گردد. (تیلر چاله کن)
  3. و تیلر دروگر را نیز در درو کردن وبرداشت محصول مورد استفاده قرار می دهند. (دروگر)

فروشگاه ادوات کشاورزی و ماشین آلات باغبانی لینک روبرور : ماشین آلات کشاورزی

تعریف تیلر و تفاوت آن با کولتیواتور ؟

در حقیقت کولتیواتورها تیلرهای دوچرخی هستند که جهت خاک ورزی زمین های شالیزار و مرطوب به کار برده می شوند.به دلیل رطوبت بالای این زمین ها تردد تراکتورهای چهار چرخ موجب فشرده شدن خاک شده و رشد گیاه و هوادهی خاک را با مشکل روبه رو می کند جهت عملیات خاک ورزی شالیزار با کولتیواتورها چرخ های حرکت ان باز شده وبه جای آن تیغه های دوار نصب می شود و حرکت تیغه ها موجب برش خاک می گردد این عملیلت در واقع باعث سستی خاک شده و ریشه های باقی مانده از کشت قبلی را قطع می نماید.در حالت کلی تیلرها در دو نوع دیزلی۰(گازوئیلی) وبنزینی تولید می شوند که نوع دیزلی جهت فعالیت های سنگین و وسیع ونوع بنزینی برای انجام کارهای سبک و زمین های کوچک استفاده می گردد.

لیست انواع کلتیواتور باغی را در لینک زیر ببنید : قیمت کلتیواتور

این ماشین های پرکاربرد دارای توانی بین ۵ تا ۱۲ اسب بخار می باشند که با توجه به نوع موتور و گیربکس مورد استفاده ،این نوان متغیر به وجود می آید .شما می توانید با اضافه کردن قطعات وتجهیزات گوناگون به تیلر کولتیواتور کاربرد های متنوعی را از این دستگاه به دست بیاورید.به عنوان نمونه نصب تیغه های روتیواتور برای وجین و سله کشی ،خرد کردن کلوخ و پوشاندن بذرهای کشت شده ،اتصال تریلی برای حمل بار،وصل کردن سمپاش ،پمپ آب،ابزار تسطیح وماله کشی،نهر کن وگاو آهن می باشد.

موارد استفاده وکاربرد تیلر

تیلر ها را می توان از جهت نحوه روشن شدن به دو دسته هندلی واستارتی تقسیم بندی نمود نوع هندلی آن با کشیدن طناب هندل روشن می گردد ولی در مدل های استارتی توان از طریق باطری تامین می گردد .تیلر کولتیواتور دارای چرخ های در سایزهای ۸-۴۰۰، ۱۰-۴۰۰، ۱۲-۵۰۰ است که با توجه به نوع کاربری موجود هستند.

طریقه انتخاب تیلر مناسب | راهنمای خرید تیلر

همان گونه که می دانید تیلرهای باغی از پر استفاده ترین و عمومی ترین ماشی آلات کشاورزی هستند که به دلیل مکانیزم نسبتاً ساده،طراحان وسازندگان در برند های گوناگونی اقدام به تولید وعرضه این دستگاه در سراسر دنیا کرده اند.سطح کیفیت موتور ولوازم وقطعات جانبی ،توان و قیمت دستگاه از عوامل اصلی در انتخاب تیلر مناسب به شمار می روند که به علت تنوع بالای این محصول و وعدم شناخت کافی مصرف کنندگان و کشاورزان بخشی از عرضه کنندگان اقدام به ساخت وتولید محصولات نامرغوب با سطح قیمت پایین می کنند که در نتیجه نارضایتی کشاورزان را بخاطر صرف هزینه های مضاعف و عدم کارایی به همراه خواهد داشت.در این راستا با در نظر داشتن اصول ایمنی و ارگونومیکی ،مبحث های تخصصی مکانیک خاک زمین های کشاورزی ایران اقدام به عرضه محصولاتی با کیفیت خوب و همین طور قیمتی مناسب ،برای کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم کرده است تا بتواند نام که همواره مترادف کیفیت محوری و حسن همکاری است را در بازار های داخلی و خارجی در بالاترین سطح مطرح نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی