برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

خانه پیش ساخته

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

خانه پیش ساخته : یکی از محصولات پرخرید و فروش در صنعت کانتینر سازی و کانکس سازی طراحی و ساخت خانه پیش ساخته است . خانه های پیش ساخته در اندازه ها و ابعاد مختلف و در انواع مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . خانه پیش ساخته مدل های مختلفی برای طراحی دارد که عبارت است از :

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته

مدل و تیپ روستایی و سنتی , مدل کلبه ای , مدل ویلایی , حالت های کابین دار و همچنین این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که وقتی در طبیعت نصب می شوند هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نکنند .

لیست روز قیمت کانکس : قیمت کانکس

ابعاد خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته را می توان در انواع و اندازه های مختلف طراحی کرد و ساخت . اندازه و ابعاد این دسته از کانکس ها بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد . این نوع از خانه ها به دست متخصصین مجرب ایرانا سازه طراحی می شوند که تمامی اصول ساخت در آن ها رعایت می شود و همچنین با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا طراحی و ساخته می شوند . همچنین در دپوی شرکت خانه های پیش ساخته آماده وجود دارد و مشتریانی که علاقه مند به خرید این دسته از کانکس ها هستند می توانند بر طبق نیاز و خواسته ی خود خانه پیش ساخته مورد نظر خود را خریدار ی کنند با این کار در وقت آن ها صرفه جویی می شود . مدل خانه پیش ساخته بر اساس سفارش شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود و در محل مورد نظر نصب می شود .

معیارهای مختلف برای خرید خانه پیش ساخته

ابعاد و اندازه ی خانه های پیش ساخته : ابعاد یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن داشته باشد و به مانند هر کانکسی هر اندازه ابعاد بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر است .

هزینه ای که صرف خرید خانه پیش ساخته می شود : مهمترین چیزی که در خرید یک خانه پیش ساخته پیش رویمان است هزینه ی آن است که بابت این امر به هیچ وجه نگران نباشید زیرا ما بر حسب هزینه ای که می خواهید صرف کنید خانه پیش ساخته مطابق با هزیه ی شما را پیشنهاد می کنیم .

امکانات خانه های پیش ساخته : امکانات داخلی و بیرونی یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیرات زیادی را بر قیمت آن ها بگذارد . برخی از خانه های پیش ساخته مجهز به گاراژ , سکو , پارکینگ و … هستند که سبب شده اند هزینه ی طراحی و ساخت این دسته از خانه ها بالاتر رود . بنابراین بهترین راه کار برای شما این است که ابتدا یادداشت کنید که هدف و مهمترین نیاز شما از خرید خانه پیش ساخته چیست .

بهترین کارگاه برای طراحی و ساخت خانه پیش ساخته : بهترین راه کار پیش روی شما برای خرید و سفارش محصول جستجو در اینترنت و خرید از شرکت های معتبر است .

طرح و نمای خانه های پیش ساخته : هر نما و طرحی می تواند در هزینه های ساخت خانه پیش ساخته تاثیر گذار باشد .

زمان ساخت و طراحی خانه پیش ساخته

مهمترین مسئله ای که در زمان طراحی یک خانه پیش ساخته اهمیت دارد اندازه و ابعاد آن است که هر چه قدر ابعاد کوچیکتر باشد مدت زمان ساخت آن نیز زمان کمتری می گیرد و برعکس . ولی در حالت کلی بین یک ماه الی ۴ ماه طراحی و ساخت خانه پیش ساخته به طول می انجامد .

طراحی نمای داخلی و بیرونی خانه پیش ساخته

متخصصین و مهندسین شرکت ایرانا سازه با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا هر طرح و نمایی که مشتریان سفارش دهند را بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنند . هر موقعیت مختلف طرح مخصوص به خود را دارد برای نمونه برای ساخت خانه های پیش ساخته برای موقعیت جنگلی با موقعیت کوهستانی متفاوت است و همینگونه ویلا در کنار سواحل و دریا و یا موقعیت های صحرایی و ..

پایین آوردن هزینه ساخت خانه پیش ساخته

بهترین راه کار برای اینکه بتوان در ساخت و طراحی خانه پیش ساخته صرفه جویی کرد ابتدا یاداشت نیازهای ابتدایی و ضروری است و آن دسته از امکانات داخلی و بیرونی که ضروری نیستند آن ها را حذف و از آن ها چشم پوشی می کنیم . برای مثال اگر نیازی به بالکن در خانه و پارکینگ ندرید می توانید آن را حذف کنید . در کل به آن دسته از امکاناتی توجه می کنیم که به آن ها نیاز واقعی داریم .

خرید و فروش خانه پیش ساخته

در طراحی و ساخت این دسته از خانه ها از نوعی مصالح استفاده شده که در صورت نیاز قابل جداسازی هستند و می توان آن ها را در موقعیت های دیگر استفاده کرد و به آسانی از قابلیت جابه جایی برخوردارند . برخی از این نع از خانه ها از قبل در شرکت وجود دارند یعنی از قبل طراحی و ساخته شده و موجود هستند و می توان آن ها را به فروش رساند . در کل در خرید و فروش خانه های پیش ساخته بیشتر شرکت های تولیدی خانه های پیش ساخته و کانکس سازی فعالیت دارند .

بهترین طراحی و ساخت خانه پیش ساخته را با ما تجربه کنید . مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات و نیازهای شما مشتریان عزیز هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی