برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

تور لحظه آخری ماه عسل

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ

تور لحظه آخری ماه عسل

تور لحظه آخری : شاید تا قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به فکر مسافرت به یک کشور خارجی نیافتاده بودین و در همان روزهای بعد از عروسی قصد مسافرت دارید . در این شرایط بهترین کار و اقدام شما برای مسافرت استفاده از تور لحطه آخری می باشد. که به راحتی می توانید با استفاده از جستجو در اینترنت و یا از وب سایت عروس سیتی بهترین و لوکسترین تور لحظه آخری را برای خود انتخب کنید.

تور لحظه آخری

اکثر شهرهای توریست پذیر می تواند مقصد شما باشد می توانیم به برخی از شهرهای کشورهای اطراف ایران که بسیار شیک و گردشگری هستند بدین صورت اشاره کنیم :

سفر به دبی و تور های دبی

دبی کشوری است که در قرن ۲۰ تا ۲۱ بسیار تغییر یافت و امروزه به یکی از توریست پذیرترین شهرهای دنیا تبدیل شده است و همه روزه به دلیل افزایش بازدید و توریست در این شهر اماکن زیبا و تفریخی زیادی ساخته می شود. شهر دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در جنوب کشور ایران از طریق مرز آبی خلیج همیشه فارس با ایران همسایه است. لذا دبی مقصد بسیار مناسبی می تواند برای عروس و داماد ها باشد که ماه عسل خود را در انجا بگذرانند. استفاده از امکانات هتل های ویژه دبی شما را شگفت زده خواهد کرد .

سفر به ترکیه و شهرهای آن

در شمال غربی کشور ما کشور ترکیه با شهرهای بسیار زیبا و سواحل خیلی عالی دارد و می تواند میزبان خوبی برای تور ماه عسل شما به صورت لحظه آخری باشد. شهرهای مانند شهر بی نظیر آنتالیا , آلانیا , استانبول و …که از شهرهای بسیار توریستی جهان محسوب می شوند. هتل های ۵ ستاره ترکیه با امکانات ویژه و عالی برای عروس و دامادها که به این کشور سفر می کنند می تواند خاطره ای به یادماندنی داشته باشد .

سفر به ارمنستان و شهر ایروان

ارمنستان هم می تواند مقصد مناسبی برای تور ماه عسل لحظه آخری باشد . نزدیک بودن به ایران و داشتن دریاچه ای بسیار زیبا در دل ارمنستان فضایی بسیار جالبی را فراهم آورده است. تور ارمنستان همیشه خواستار زیادی دارد و شما نیز می توانید از بهترین فضای دنیا و عجیبترین کلیساهای موجود در روی زمین دیدن کنید . همچنین به دلیل مسافرت زیاد به ارمنستان شما به راحتی می توانید تور لحظه آخری برای ارمنستان را رزرو کنید .

سفر به گرجستان

گرجستان نیز یکی از کشورهای بسیار جذاب و دیدنی است که رابطه ای خوب و جالبی با کشورمون دارد و همیشه پذیرای توریست های ایرانی می باشد . دارای هتل های ۵ ستاره لوکس و اماکن تجاری و تفریحی زیبا می باشد . تور ماه عسل جالبی را در گرجستان می توانید سپری کنید. برای رزرو تور لحظه آخری گرجستان می توانید با هر موسسه ای که خدمات بهتری ارائه می کند تماس بگیرید .

کشورهای زیادی هستند که مسافرت به آنجا برای برپایی تور ماه عسل و خوشگذرانی وجود دارد که از بین انها ما بهترین های اطراف ایران را معرفی کردیم . کشورهایی مانند ایتالیا , هلند , سوئد , مالزی , تایلند نیز می توانند مقاصد بسیار زیبایی باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی