برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ق.ظ

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

 تکنیک های آرایشی ساده برای عروس : با آگاهی و دانستن تکنیک های آرایشی و بهداشتی و بکار بردن آنها برای ایجاد تغییر چهره تاثیر زیادی در آرایش صورت و زیبایی چهره دارد.شما هم جزء افرادی هستید که دائما یک مدل آرایش می کنید؟ یا دائما از یک مدل مو و یا رنگ لوازم آرایش را به کار میبرید؟اکنون دیگر وقت ایجاد تغییر فرا رسیده است،چهره تان را متحول کنید….

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

تهیه  یک لیست بلند از راه کارها قسمت ساده داستان است،تصمیم گیری در مورد نحوه و شیوه اعمال این تغییرات کار ساده ای نیست،چون احتمال دارد که به سازمان دهی و مرتب کردن دوباره زندگیتان از بالا تا پایین قسمتی از کار باشد،ولی ما در اینجا با تغییر در چهره چند مرحله ساده به شما کمک می کنیم،ممکن است موهایتان دارای آرایش ثابت و همیشگی باشند،اگر می خواهید تغییراتی به وجود بیاورید،برای شروع اتوی مویتان را با یک بیگودی تعویض کنید،در حینی که به فرکردن موهایتان مشغول هستید ،به فکر ایجاد تغییر در قسمت های دیگر هستید؟بهتر است راههای جدید را امتحان کنید.

جدیدترین تکنیک های آرایشی ساده برای عروس :

یکی از شیوه های اساسی برای ایجاد تغییر در صورت و چهره،علاوه بر اینکه مرتب کردن و اصلاح ابروها است،رنگ کردن ابروها نیز خیلی موثراست مخصوصا اگر ابروها را با پودر دکلره مخصوص روشن کنید صورتتان خیلی تغییر می کند،با روشن کردن رنگ ابروها اثرات آن را روی کل صورت  میتوانید ببینید،ابروهایی که رنگشان روشن شده است نرم جلوه می کنند،برعکس ابروهایی که با رنگ های تیره رنگ شده اند ضخیم تر و کلفت تر جلوه داده می شوند،برای روشن کردن ابروها به جای پودر دکلره از روشن کننده هایی که دربین سری رنگ های مو موجود هستن نیز می توان به کار برد.اگر در صورتتان مدل ابروهایتان نزدیک به چشمهایتان است رنگ ابروهایتان را روشن کنید تا فاصله بین چشم ها و ابرویتان زیاد شود و چهره تان بازتر دیده شود.

همانطور که می دانید روشن کردن رنگ ابروها کار راحت و ساده ای است و شما باید آن را تمرین کنید.استفاده پی در پی از رنگ ها و پودرهای مخصوص روشن کننده رنگ ابرو باعث تغعیف موهای ابرو میشود و ممکن است باعث شکنندگی موهای ابرو شود.پس بهتر از برای جلوگیری از این آسیب ها هرچند ماه یک بار این کار را تکرار کنید.پس از اینکه موهای ابروها را از مواد روشن کننده پاک کردید،صورتتان را خوب با آب و صابون شستشو دهید،برای ایجاد نرمی در ابروها می توانید مقداری روغن بادام یا روغن زیتون به موهای ابروهایتان بزنید  این کار باعث تقویت آنها نیز می شود.و اگر دوست دارید موهای ابروهایتان را پرپشت نشان بدهید برای این کار تنها از یک سایه چشم پودری که با رنگ ابرویتان هماهنگی دارد را به وسیله یک برس روی ابروهایتان بزنید.

در دنیای شگفت انگیزآرایش و زیبایی برای انتخاب محدودیتی وجود ندارد،در میان انواع ژل ها،مایع ها،کرم پودرها،انتخابهای فراوان و بی شماری وجود دارند و در واقع معتقد هستیم که همه ی آنها را امتحان کنید.وسایل و بساطی که همیشه با آنها آرایش میکنید را کنار بگذارید،و محصولات نو و یا نمونه های تازه را امتحان کنید.با این شیوه شما می توانید به انتخاب های جدید دست پیدا کنید،بدون صرف هزینه اضافی. البته در آرایشگاه عروس و سالن زیبایی باید بابت این تکنیک های آرایشی ساده برای عروس هزینه پرداخت نمایید .

از انواع ماسک ها می توان از ماسک جوانه گندم که علاوه بر پیلینگ،باعث شادابی و طراوت پوست صورت می شود.جوانه گندم را در ظرفی بریزید و به صورت آسیاب شده و یا چرخ شده در شیر یا ماست خورده خورده اضافه کنید و بعد از بخور دادن پوست صورت،ماسکی را که تهیه کرده اید را به صورت حرکات دورانی و از پایین صورت به طرف بالا به روی پوست می مالیم و به صورت حرکات چرخشی روی صورت ماساژ می دهیم و پس از گذشت ده دقیقه مواد و قطعه هایی که روی پوست خشک شده اند را از روی صورت برمی داریم و در آخرین مرحله صورت را با آب ولرم شستشو می دهیم.

روش دوم برای درست کردن ماسک ورت به این طریق است که مقداری عسل را در حرارت ملایم به حالت روان دربیاورید . مقداری از شیر و آرد (از هرکدام سه قاشق غذا خوری)به عسل بیافزایید و به صورت ترکیبی یکدست درست کنید و بعد ترکیب را روی پوست بمالید . بعد از اینکه ۲۰دقیقه به این حالت دراز کشیدید و با آرامش با یک پنبه که آغشته به شیر است ترکیب ماسک را با ملایمت از پایین صورت به طرف بالا از روی پوست بردارید و در انتها پوست صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید.

با پرشکوه , پرشکوه ترین تکنیک های آرایشی را بیاموزید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی