برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

در صورت کم بودن میهمانان در تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ : در برخی موارد به دلیل صرفه جویی در هزینه ویا دلایل دیگر مانند قهرهای خانوادگی ویا دیگر دلایل ممکن است لیست میهمان های عروسی ما کم باشد.واین کمبود میهمان مقداری ممکن است برای شما نگران کننده واسترس اور باشد.ما در این جا نکته هایی را برای شما باز گو میکنیم تا در صورتی که با کمبود میهمان در عروسی خود روبه رو شدید از این نکات استفاده کنید.

کم بودن میهمانان در تالار عروسی

بهترین تالار و باغ تالار عروسی را در اینجا پیدا کنید : تالار عروسی تهران

استفاده ی بیشتر از گل ارایی

گل ارایی معمولا به همه ی انسان ها حس بسیار خوبی میدهد بنابراین سعی کنید از گل ها بهره ی کافی را ببرید وبیشتر گل ارایی انجام بدهید و سعی کنید بر روی میز ها گل های طبیعی قرار دهید وحتی درب ورودی وپله ها وراهرو ها را نیز گل ارایی کنید.این کار هم تالار شما را شلوغتر نشان خواهد داد وهم شکوه وعظمت جشن شما را بالا خواهد برد.

میز های تالار خود را به طرز ویژه تزیین کنید

در صورت کم بودن میهمان گل ارایی به تنهایی نمیتواند کافی باشد پس باید به چگونگی پذیرایی وسرو غذا ومخلفات ان نیز دقت کرد.

گروه موسیقی

معمولا در یک مراسم عروسی مهمترین بخش ان گروه موزیک ان است.ولی چنان چه تعداد میهمانان شما کم است نیازی نیست که شما از یک گروه موسیقی مشهور که هزینه ی زیادی را از شما دریافت خواهد کرد دعوت کنید که در مراسم شما اجرا داشته باشند. و اگر یک دی جی بیاورید برای شاد کردن مراسم شما کافی خواهد بود.ویک گروه موسیقی خوب هم که هزینه ی زیادی را در یافت نکند میتواند برای انجا کافی باشد و شما با این کار میتوانید هزینه های خود را بسیار کاهش دهید وان را صرف ایده های دیگر خود کنید.

افزایش روشنایی سالن عروسی

اگر از چراغ های رنگارنگ متعددی استفاده کنید میتوانید یک محیط زیبا وبسیار تاثیر گزار را به وجود بیاوریدوهزینه ی زیادی نیز برای شما در بر نداشته باشد ودر عوض بسیار جذاب و زیبا باشد.ومیتوانید این هزینه ها را نگه داشته وصرف تدارکات واجب عروسی خود کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی