برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

برگزار کننده مراسم عروسی

تشریفات عروسی , خدمات مجالس

ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ق.ظ

ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

ترفند کاهش زمان در آرایش کردن : شاید بعضی ها تصور کنند که آرایش کردن کار بسیاره ساده و راحتی است ولی نباید فراموش کرد که انجام آرایش کار مهمی است. بیشتر افراد برای انجام دادن آرایش صورت نیاز به صرف وقت زیادی هستند و معمولا بعضی وقت ها این عزیزان بدلیل نداشتن وقت کافی در آرایش دچار استرس می شوند واین استرس باعث می شود تا نتوانند زیبا ارایش کنند و صورت خود شان را بد آرایش می کنند و وقتی افراد دیگر را می بینند که چقدر مرتب و تمیز آرایش کرده اند برایشان سوالاتی پیش بیاید که چطور شما هم می توانید مثل بقیه دوستان یا آشنایانتان بدون استفاده از گذاشتن تمام وقتتان در روز آرایش کنید و جذاب و زیبا شوید.

ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

در این مقاله ما برای کمک کردن به شما و برای رفع تمام ایرادات ارایشی تان چند اصول را شرح می دهیم تا به شما جهت ساختن صورتی زیبا با آرایش، کمک کرده باشیم ما در این مطلب چند ترفند آرایشی سریع را که هرکدام بیشتر از چند دقیقه وقت شما را نمی‌گیرد به شما آموزش می‌دهیم. شما با رعایت این اصول ارایشی نتیجه قطعا رضایت‌بخش خواهید گرفت.

ترفندهای آرایشی :

  • آرایش چشم
  • آرایش ابرو
  • آرایش لب و گونه
  • کرم زدن پوست
  • و ابزار آرایشی چندگانه

آرایش چشم :

همان طور که مشخص است یکی از اجزای اصلی و تکمیل کننده زیبایی صورت هر فرد چشم های او است. پس می دانید که چشم نقش اساسی، در زیبایی صورت شما ایفا می‌کند. پسش ما هم با رعایت نکاتی بهتر است که به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. چون که چشم اولین بخشی از صورت شما است که در صورتتان بیشترین نقش را ایفا می کند واین چشم‌ها هستند کهشما را از دیگران متمایز می‌کنند. با ترفندهای آرایشی به راحتی می‌توانید چشم‌هایتان را از آن چیزی که هست زیباتر کنید تمام اجزای چشم مثل مژه، زیر چشم‌ها، فاصله بین ابروها با چشم و حتی گوشه‌های چشم در آرایش شما نقش اساسی را ایفا می‌کنند شما باید تکنیک زیبا کردن را بدانید برای آرایش چشم در زمان کم باید خیلی دقت کنید.

ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

در این زمان کم آرایش چشم برایمان سخت می شود شما در اولین گام برای سایه زدن که وقت بیشتری هم می گیرد بهتر است از سایه های کرمی که نیاز به ابزار ندارند و با انگشت روی پلک و هم زیر پلک پایین چشم زده می شوند از آن ها استفاده کنید، برای اینکه سایه روی چشم شما دوام و براقیت داشته باشد فراموش نکنید که قبل از زدن سایه چشم تان حتما از پرایمر استفاده کنید و اگر پرایمر در دسترس نبود می توانید از کانسیلر استفاده کنید. نوبت به زدن ریمل تان رسیده است ممکن است در اثر لرزش دستتان به خاطر استرس مقداری از ریمل به پشت پلکتان بخورد پس شما از یک تکه دستمال کاغذی برای پشت پلک هایتان استفاده کنید تا مواد ریمل به پشت پلک تان مالیده نشود.

بهترین آرایشگاه عروس در : آرایشگاه و سالن آرایش عروس در تهران

اگر به هر دلیلی ریمل نداشتید نگران نباشید چون وازلین یک جایگزین طبیعی برای ریمل است. پس شما با چرب کردن فرمژه با وازلین و زدن فرمژه می توانید یک آرایش ملایم را برای چشم های خودتان خلق کنید وازلین عاری از هرگونه عوارض است و خاصیت تقویت کنندگی رشد هم برای مژه های شما خواهد داشت. بهتر است از زدن خط چشم منصرف شوید چون وقت گیر است یا هم می توانید آن را با خودتان همراه داشته باشید تا زمانیکه سرتان خلوت شد استفاده کنید.

آرایش ابرو :

ابروی زیبا هم برای داشتن یک آرایش خوب در صورت نقش بزرگی را دارد. شاید بنا به دلایلی مثل ریزش ابرو یا بیماری و یا افزایش سن زیبایی ابروهایتان را از دست داده باشید، در این ترفند ما به شما نحوه کشیدن ابرو مثل ابروی طبیعی خودتان را آموزش می هیم پس نگران نباشید. شما با استفاده از یک مداد ابرو خیلی ملایم قسمت های خالی ابرویتان را پر کنید توجه داشته باشید که تمام قسمت ابرو را به طور یکنواخت پر کنید دقت داشته باشید که باید طوری با مهارت این کار را انجام دهید که جز خودتان هیچ کس متوجه این پر شدگی ابرو نشود.

اگر ابروی شما تیره است و فرصت رنگ کردن آن را ندارید برای براقیت و تمیزی بیشتر آن می توانید از ریمل چشم هایتان برای ابروهایتان هم استفاده کنید و هم دراتلاف وقت و هم از هزینه کردن اضافی مواد آرایشی ابرو جلوگیری می کنید.

آرایش لب و گونه :

لب یکی از مهم ترین بخش های زیباسازی در صورت است. در آرایش لب باید توجه داشت که نحوه آرایش لب معمولا با توجه به فرم لب ها است، رژ زدن صحیح لب باعث زیبایی صورت تان می شود. برای اینکه شما یک رژ با دوام داشته باشید که در مهمانی نیاز به ترمیم زیاد نداشته باشد قبل از اینکه رژتان را بزنید پرایمر سایه ی چشم را به لب هایتان بمالید و بعد از آن رژ لب را روی آن بزنید. برای درخشندگی لب هایتان می توانید از یک برق لب استفاده کنید. برای اینکه رنگ رژ لب و گونه اتان همانگ باشد ار رژ گونه رنگ رژ لب تان استفاده کنید و در صورت نداشتن رژ گونه رنگ رژ می توانید در کمترین زمان و بدون استفاده از ابزار رژگونه با انگشتانتان مقدار کمی از رژ تان را به گونه هایتان بزنید و ارام پخش کنید.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه عروس

کرم پوست :

داشتن یک پوست خوب نیاز به مراقبت و رسیدگی مداوم به پوست را دارد برای داشتن یک آرایش مناسب و خوب شما می توانید پوستتان را حسابی شارژ کنید. برای اینکه پوست شاداب تری داشته باشید بهترین روش استفاده از انواع ماسک ها و روغن های گیاهی است بهتر است شب ها قبل از خواب از روغن نارگیل روی صورتتان استفاده کنید تا به این صورت پوست شاداب تری را داشته باشید. برای اینکه سلامت پوستتان را حفظ کنید باید حتی در روزهایی که هوا آفتابی نیست هم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از مرطوب کننده ها را فراموش نکنید، این رو فراموش نکنید که پوست شما به یک کرم ضدآفتاب روزانه نیاز دارد پس به طور روزانه از یک کرم ضد آفتاب خیلی سبک استفاده کنید و پوستتنان را جوان و شاداب نگه دارید.

مطالعه کنید :   زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

ابزار آرایشی چند کاره :

معمولا امروزه با گسترش انواع لوازم آرایشی و تنوع در تولید بی شمار آن ها لوازم آرایشی های جدید این امکان را به وجود آورده اند که می توان از یک ابزار چند استفاده متفاوت کرد و با استفاده از یک ابزار آرایشی و یک تن رنگ چندکاره مناسب می توان صورت خود رادر کمترین زمان ممکن آرایش کنید معمولا از این ابزار برای استفاده به عنوان سایه چشم و رژ لب و رژ گونه استفاده کرد که این ابزرها سرعت آرایش را خیلی بیشتر می کند و در این صورت اتلاف وقت کمتری صورت می گیرد.

انتخاب بهترین موسسه تشریفات عروسی در : خدمات عروسی تهران


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی